Donald Tusk is doing business

Data: 2010-11-08 18:26:36
Autor: u2
Donald Tusk is doing business
... as usual, incompetent Polish Prime Minister in action :

http://jankepost.salon24.pl/247340,donald-tusk-is-doing-business

"SÄ… rzeczy, ktĂłre ciÄ…gle mnie zadziwiajÄ…. Co do cholery przez trzy
robili ci ludzie z rządu? Rozumiem, że wzrost nie jest wymarzony, bo był
kryzys. Nawet rozumiem dlaczego rośnie nam dług. Bo cięcia są bolesne i
Platforma boi się lania od wyborców. Nie bronię tych zaniechań, wręcz
przeciwnie – uważam to za jeden największych grzechów obecnej ekipy. Ale
rozumiem - to wynika z oportunizmu, strachu, takiej metody politycznej
itp.  Ale dlaczego Platforma Obywatelska – partia majÄ…ca wsparcie
biznesu i jak się wydaje dobrze biznes rozumiejąca – nic dla
przedsiębiorczych ludzi nie zrobiła? Nie uprościła przepisów, nie wzięła
się za rzeczy, które ani nie kosztują ogromnych pieniędzy ani nie wiążą
się z wielkim ryzykiem? Tego pojąć nie mogę.

Panowie z Platformy, ĹĽal, smutek i ĹĽenada. Ale wy siÄ™ tym i tak nie
przejmiecie, bo połowa wyborców was popiera. I mam wrażenie, że
uwierzyliście, ze to będzie trwało wiecznie. Odrywacie się od
rzeczywistości. "

Data: 2010-11-08 18:41:20
Autor: pluton
Donald Tusk is doing business
Panowie z Platformy, żal, smutek i żenada. Ale wy się tym i tak nie
przejmiecie, bo połowa wyborców was popiera. I mam wrażenie, że
uwierzyli¶cie, ze to będzie trwało wiecznie. Odrywacie się od
rzeczywisto¶ci. "

Kuzwa, odrywaj± się od kilku lat i oderwac sie nie moga...
Moze ktos im pomoze ?

Nullification

Data: 2010-11-08 09:42:30
Autor: Hans Kloss
Donald Tusk is doing business
On 8 Lis, 18:41, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

Moze ktos im pomoze ?

Wyborcy, dobra okazja do tego już za rok.
J-23

Data: 2010-11-08 18:45:30
Autor: u2
W dniu 2010-11-08 18:42, Hans Kloss pisze:
On 8 Lis, 18:41, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

Moze ktos im pomoze ?

Wyborcy, dobra okazja do tego już za rok.

Ja z pewno¶ci± nie zagłosuję na partyjkę oszustów i złodziei :)

Data: 2010-11-08 20:18:41
Autor: pluton
Donald Tusk is doing business

> Wyborcy, dobra okazja do tego już za rok.

Ja z pewno¶ci± nie zagłosuję na partyjkę oszustów i złodziei :)

Ja tez na pis nie zaglosuje.

Nullification

Data: 2010-11-08 22:26:33
Autor: u2
Donald Tusk is doing business
W dniu 2010-11-08 20:18, pluton pisze:
Ja tez na pis nie zaglosuje.

Ja nie zagłosuję na żadn± partyjkę, która dorwała się do koryta i żyje
sobie na koszt podatników. To s± wybory samorz±dowe debilu.

Donald Tusk is doing business