Donald Tusk is doing business

Data: 2010-11-13 20:50:28
Autor: Kawecki ma włosy w uszach i nosie.
Donald Tusk is doing business

http://tuskwatch.pl/index.php/2010/11/07/donald-tusk-is-doing-business/
Trzy lata rządów partii, która uchodziła za ekspertów w sprawach gospodarczych, w przeciwieństwie do kompletnie nie mających o tym pojęcia szaleńców z Prawa i Sprawiedliwości, przynosi efekty. W raporcie Doing Business dokonaliśmy gwałtownego skoku. Z pozycji 73 na 70. (…)

Są rzeczy, które ciągle mnie zadziwiają. Co do cholery przez trzy lata robili ci ludzie z rządu? Rozumiem, że wzrost nie jest wymarzony, bo był kryzys. Nawet rozumiem dlaczego rośnie nam dług. Bo cięcia są bolesne i Platforma boi się lania od wyborców. Nie bronię tych zaniechań, wręcz przeciwnie – uważam to za jeden największych grzechów obecnej ekipy. Ale rozumiem - to wynika z oportunizmu, strachu, takiej metody politycznej itp. Ale dlaczego Platforma Obywatelska – partia mająca wsparcie biznesu i jak się wydaje dobrze biznes rozumiejąca – nic dla przedsiębiorczych ludzi nie zrobiła? Nie uprościła przepisów, nie wzięła się za rzeczy, które ani nie kosztują ogromnych pieniędzy ani nie wiążą się z wielkim ryzykiem? Tego pojąć nie mogę.

Panowie z Platformy, żal, smutek i żenada. Ale wy się tym i tak nie przejmiecie, bo połowa wyborców was popiera. I mam wrażenie, że uwierzyliście, ze to będzie trwało wiecznie. Odrywacie się od rzeczywistości.

Ale cóż dziś Donaldowi Tuskowi gratulujemy przegonienia Namibi. Jeszcze kilka kadencji dynamicznych reform Platformy i zbliżymy się do Białorusi. Są dziedziny, w których już do standardów białoruskich się zbliżamy, przyznaję. Kiedy patrzę na ministra Grada i jego funkcjonariuszy chcących zrobić porządek z „Rzeczpospolitą” myślę, ze ta chwila jest bliska. Tak się w Polsce robi interesy (doing business) z przedsiębiorcami. (Igor Janke)

Borysław Gryczany
--
Albo Niesiołowski został wprowadzony w błąd, albo świadomie łgał. Jeśli to pierwsze, to jest to kolejny dowód na to, że ten człowiek nie nadaje się do wypełniania żadnych funkcji publicznych ze względu na stan umysłu" – napisał europoseł, komentując reakcję Niesiołowskiego po pierwszych informacjach na temat Ryszarda C. Migalski zaznacza, że Stefan Niesiołowski ma "niską zdolność" do sprawowania urzędów.

Donald Tusk is doing business