Donald Tusk jest jak silnik diesla w traktorze.

Data: 2010-01-30 19:40:38
Autor: matador
Donald Tusk jest jak silnik diesla w traktorze.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Plan-Donalda-Tuska-Ktos-chce-nam-wcisnac-kit,wid,11908639,wiadomosc.html

--
TUSKować - tuszować, zatajać, kryć, pomijać
milczeniem, ukrywać przed, ukręcać głowę sprawie,

Data: 2010-01-30 23:20:22
Autor: u2
W dniu 2010-01-30 19:40, matador pisze:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Plan-Donalda-Tuska-Ktos-chce-nam-wcisnac-kit,wid,11908639,wiadomosc.html

Widać kompletny brak kompetencji do sprawowania funkcji premiera,
szkoda, mógłby się po¶więcić piłce nożnej, a marnuje się na tak wysokim
stołku.

"Powinno to zapewnić nieskrępowane działanie automatycznych
stabilizatorów koniunktury, nakierowanych na zmniejszenie wahań
cyklicznych w gospodarce oraz sprzyjać utrzymaniu długu publicznego na
bezpiecznym poziomie"

Data: 2010-01-31 05:33:17
Autor: Prawusek

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message
[...]

    Kto¶ mu wklepał w kiepałę (wiadomo, kto żyje z lichwy), że bez długu żyć
się nie da. Nie pomy¶lał, że z długiem tym bardziej, bo z czego spłacać nie
maj±c dochodów na odpowiednim poziomie - przemysł dzieki reformatorom
banków, wszelkich odmian przemysłów, rolnictwa, le¶nictwa i gospodarki
morskiej i rybackiej, z takim trudem budowanych przez poprzednie pokolenia,
po odrodzeniu Polski po zaborach zostały kompletnie zniszczone lub
roztrwonione.

Data: 2010-01-31 10:11:44
Autor: *.he®sk.*
On Sat, 30 Jan 2010 23:20:22 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

Widać kompletny brak kompetencji do sprawowania funkcji premiera,

 prezes premierowal jedynie 2 lata, potem sie poddal ;o)))

szkoda, mógłby się po¶więcić piłce nożnej,

 prezes moglby sie ozenic...
a marnuje się na tak wysokim stołku.

 taki wspanialy material genetyczny sie marnuje... aj waj waj waj.

 p.s. gdzie sie nauczyles jezdzic traktorem ?

--

 HeSk

Data: 2010-01-31 10:34:43
Autor: u2
W dniu 2010-01-31 10:11, *.he®sk.* pisze:

a marnuje się na tak wysokim stołku.

 taki wspanialy material genetyczny sie marnuje... aj waj waj waj.

Tak sądziłem, że jesteś genetycznym rasistą. Typowe dla niemieckich
sługusów Herr Donka z dziadkiem w Wehrmachcie i Julka Grasia, który
pilnuje domu dla Niemca.

Data: 2010-01-31 14:00:54
Autor: *.he®sk.*
On Sun, 31 Jan 2010 10:34:43 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  taki wspanialy material genetyczny sie marnuje... aj waj waj waj.

Tak s±dziłem, że jeste¶ genetycznym rasist±.

 mowilem o prezesie, nie o donku ;o)))

Typowe dla niemieckich sługusów Herr Donka z dziadkiem w Wehrmachcie
i Julka Grasia, który pilnuje domu dla Niemca.

 czego pilnuja blizniacy? oprocz koryta oczywiscie.

--

 HeSk

Data: 2010-01-31 14:13:56
Autor: bolek
Donald Tusk jest jak silnik diesla w traktorze.

Użytkownik "*.heRsk.*" <joker?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hbvam595d7l0vdlu6gnkam5sg465gojg914ax.com...

-- -- -- -- -- -- -- Domu dla żyda

Data: 2010-01-31 14:21:59
Autor: u2
W dniu 2010-01-31 14:00, *.he®sk.* pisze:

 taki wspanialy material genetyczny sie marnuje... aj waj waj waj.

Tak sądziłem, że jesteś genetycznym rasistą.

 mowilem o prezesie, nie o donku ;o)))

Samo twierdzenie o genetycznym materiale śmierdzi mi na kilometr
nazizmem i rasizmem.

Typowe dla niemieckich sługusów Herr Donka z dziadkiem w Wehrmachcie
i Julka Grasia, ktĂłry pilnuje domu dla Niemca.

 czego pilnuja blizniacy? oprocz koryta oczywiscie.

Pilnują zdrowego rozsądku, którego twoim kolesiom z peło brakuje, bo
pilnujÄ… domu dla Niemca.

Data: 2010-01-31 16:08:48
Autor: *.he®sk.*
On Sun, 31 Jan 2010 14:21:59 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> [...]
Samo twierdzenie o genetycznym materiale ¶mierdzi mi na kilometr
nazizmem i rasizmem.

niektorym wszystko sie z tym kojarzy... a to twoje nizej to z czym?
moim zdaniem ze zwyklym malkontenctwem.

>  czego pilnuja blizniacy? oprocz koryta oczywiscie.

Pilnuj± zdrowego rozs±dku,

 buuuhahahhahahhahahahahhahahhahhahahahhahahahhaaaaaa!

którego twoim kolesiom z peło brakuje,

 czyli konkretnie komu ?

bo pilnuj± domu dla Niemca.

 smierdzi to na kilometr RASIZMEM ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-01-31 16:49:20
Autor: u2
W dniu 2010-01-31 16:08, *.he®sk.* pisze:

Samo twierdzenie o genetycznym materiale śmierdzi mi na kilometr
nazizmem i rasizmem.

niektorym wszystko sie z tym kojarzy... a to twoje nizej to z czym?
moim zdaniem ze zwyklym malkontenctwem.

Niestety uważasz się za lepszego, a jesteś zwykłym pomagierem cudaków z
peło.

Typowe dla niemieckich sługusów Herr Donka z dziadkiem w Wehrmachcie
i Julka Grasia, ktĂłry pilnuje domu dla Niemca.

 czego pilnuja blizniacy? oprocz koryta oczywiscie.

PilnujÄ… zdrowego rozsÄ…dku,

 buuuhahahhahahhahahahahhahahhahhahahahhahahahhaaaaaa!

Właśnie, widzę, że tobie go brakuje.

którego twoim kolesiom z peło brakuje,

 czyli konkretnie komu ?

bo pilnujÄ… domu dla Niemca.

 smierdzi to na kilometr RASIZMEM ;o)))

Raczej sprzedawaniem polskich tajemnic dla Niemca. Typowa piÄ…ta kolumna.

Data: 2010-01-31 19:28:40
Autor: *.he®sk.*
On Sun, 31 Jan 2010 16:49:20 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> niektorym wszystko sie z tym kojarzy... > a to twoje nizej to z czym?
> moim zdaniem ze zwyklym malkontenctwem.

Niestety uważasz się za lepszego,

 niestey ;o))

a jeste¶ zwykłym pomagierem cudaków z peło.

 brak argumentow ? ;o)

Wła¶nie, widzę, że tobie go brakuje.

 brak argumentow ? ;o))

Raczej sprzedawaniem polskich tajemnic dla Niemca. Typowa pi±ta kolumna.

 oczywiscie. idziesz do KF. trace czas ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-01-31 22:42:57
Autor: u2
W dniu 2010-01-31 19:28, *.he®sk.* pisze:

Raczej sprzedawaniem polskich tajemnic dla Niemca. Typowa piÄ…ta kolumna.

 oczywiscie. idziesz do KF. trace czas ;o)))

JuĹĽ to widzÄ™ :)

Ty tutaj spamujesz rĂłwnieĹĽ dla Niemca Herr Dona, typowa piÄ…ta kolumna
peło :)

Data: 2010-02-01 16:02:50
Autor: cirrus
Donald Tusk jest jak silnik diesla w traktorze.

Data: 2010-02-01 16:02:09
Autor: cirrus
Donald Tusk jest jak silnik diesla w traktorze.

Data: 2010-01-31 10:11:44
Autor: *.he®sk.*
Donald Tusk jest jak silnik diesla w traktorze.
On Sat, 30 Jan 2010 19:40:38 +0100, matador <matador@neostrada.pl>
wrote:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Plan-Donalda-Tuska-Ktos-chce-nam-wcisnac-kit,wid,11908639,wiadomosc.html

 co za cholera. pisowcy TERAZ juz wiedza co trzeba zrobic by nasz
 kraj byl "miodem plynacy", ale KIEDY BYLI u koryt nie mieli  o tym zadnego pojecia. zamiast 3 mln mieszkan wybudowano peron  we wloszczowej. to jedyne osiagniecie pis. teraz, po 2-tygodniowym
 kursie ekonomii w klarysewie prezes i wtorujace mu rowne wzrostem  slicznotki JUZ wiedza. przeciez to takie proste. krytykowac nie
 majac pomyslu na gospodarke. mowiac wprost" pis jest gotowe do
 wziecia wladzy ale tylko wladzy. "dlugi sie umorzy!" oto jedyny
 pomysl prezesa na gospodarke.

 --

 HeSk

Donald Tusk jest jak silnik diesla w traktorze.