Donald Tusk jest jak silnik diesla w traktorze.

Data: 2010-01-30 23:20:22
Autor: u2
Donald Tusk jest jak silnik diesla w traktorze.
W dniu 2010-01-30 19:40, matador pisze:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Plan-Donalda-Tuska-Ktos-chce-nam-wcisnac-kit,wid,11908639,wiadomosc.html

Widać kompletny brak kompetencji do sprawowania funkcji premiera,
szkoda, mógłby się po¶więcić piłce nożnej, a marnuje się na tak wysokim
stołku.

"Powinno to zapewnić nieskrępowane działanie automatycznych
stabilizatorów koniunktury, nakierowanych na zmniejszenie wahań
cyklicznych w gospodarce oraz sprzyjać utrzymaniu długu publicznego na
bezpiecznym poziomie"

Data: 2010-01-31 05:33:17
Autor: Prawusek

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message
[...]

    Kto¶ mu wklepał w kiepałę (wiadomo, kto żyje z lichwy), że bez długu żyć
się nie da. Nie pomy¶lał, że z długiem tym bardziej, bo z czego spłacać nie
maj±c dochodów na odpowiednim poziomie - przemysł dzieki reformatorom
banków, wszelkich odmian przemysłów, rolnictwa, le¶nictwa i gospodarki
morskiej i rybackiej, z takim trudem budowanych przez poprzednie pokolenia,
po odrodzeniu Polski po zaborach zostały kompletnie zniszczone lub
roztrwonione.

Data: 2010-01-31 10:11:44
Autor: *.he®sk.*
On Sat, 30 Jan 2010 23:20:22 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

Widać kompletny brak kompetencji do sprawowania funkcji premiera,

 prezes premierowal jedynie 2 lata, potem sie poddal ;o)))

szkoda, mógłby się po¶więcić piłce nożnej,

 prezes moglby sie ozenic...
a marnuje się na tak wysokim stołku.

 taki wspanialy material genetyczny sie marnuje... aj waj waj waj.

 p.s. gdzie sie nauczyles jezdzic traktorem ?

--

 HeSk

Data: 2010-01-31 10:34:43
Autor: u2
W dniu 2010-01-31 10:11, *.he®sk.* pisze:

a marnuje się na tak wysokim stołku.

 taki wspanialy material genetyczny sie marnuje... aj waj waj waj.

Tak sądziłem, że jesteś genetycznym rasistą. Typowe dla niemieckich
sługusów Herr Donka z dziadkiem w Wehrmachcie i Julka Grasia, który
pilnuje domu dla Niemca.

Data: 2010-01-31 14:00:54
Autor: *.he®sk.*
On Sun, 31 Jan 2010 10:34:43 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  taki wspanialy material genetyczny sie marnuje... aj waj waj waj.

Tak s±dziłem, że jeste¶ genetycznym rasist±.

 mowilem o prezesie, nie o donku ;o)))

Typowe dla niemieckich sługusów Herr Donka z dziadkiem w Wehrmachcie
i Julka Grasia, który pilnuje domu dla Niemca.

 czego pilnuja blizniacy? oprocz koryta oczywiscie.

--

 HeSk

Data: 2010-01-31 14:13:56
Autor: bolek
Donald Tusk jest jak silnik diesla w traktorze.

Użytkownik "*.heRsk.*" <joker?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hbvam595d7l0vdlu6gnkam5sg465gojg914ax.com...

-- -- -- -- -- -- -- Domu dla żyda

Data: 2010-01-31 14:21:59
Autor: u2
W dniu 2010-01-31 14:00, *.he®sk.* pisze:

 taki wspanialy material genetyczny sie marnuje... aj waj waj waj.

Tak sądziłem, że jesteś genetycznym rasistą.

 mowilem o prezesie, nie o donku ;o)))

Samo twierdzenie o genetycznym materiale śmierdzi mi na kilometr
nazizmem i rasizmem.

Typowe dla niemieckich sługusów Herr Donka z dziadkiem w Wehrmachcie
i Julka Grasia, ktĂłry pilnuje domu dla Niemca.

 czego pilnuja blizniacy? oprocz koryta oczywiscie.

Pilnują zdrowego rozsądku, którego twoim kolesiom z peło brakuje, bo
pilnujÄ… domu dla Niemca.

Data: 2010-01-31 16:08:48
Autor: *.he®sk.*
On Sun, 31 Jan 2010 14:21:59 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> [...]
Samo twierdzenie o genetycznym materiale ¶mierdzi mi na kilometr
nazizmem i rasizmem.

niektorym wszystko sie z tym kojarzy... a to twoje nizej to z czym?
moim zdaniem ze zwyklym malkontenctwem.

>  czego pilnuja blizniacy? oprocz koryta oczywiscie.

Pilnuj± zdrowego rozs±dku,

 buuuhahahhahahhahahahahhahahhahhahahahhahahahhaaaaaa!

którego twoim kolesiom z peło brakuje,

 czyli konkretnie komu ?

bo pilnuj± domu dla Niemca.

 smierdzi to na kilometr RASIZMEM ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-01-31 16:49:20
Autor: u2
W dniu 2010-01-31 16:08, *.he®sk.* pisze:

Samo twierdzenie o genetycznym materiale śmierdzi mi na kilometr
nazizmem i rasizmem.

niektorym wszystko sie z tym kojarzy... a to twoje nizej to z czym?
moim zdaniem ze zwyklym malkontenctwem.

Niestety uważasz się za lepszego, a jesteś zwykłym pomagierem cudaków z
peło.

Typowe dla niemieckich sługusów Herr Donka z dziadkiem w Wehrmachcie
i Julka Grasia, ktĂłry pilnuje domu dla Niemca.

 czego pilnuja blizniacy? oprocz koryta oczywiscie.

PilnujÄ… zdrowego rozsÄ…dku,

 buuuhahahhahahhahahahahhahahhahhahahahhahahahhaaaaaa!

Właśnie, widzę, że tobie go brakuje.

którego twoim kolesiom z peło brakuje,

 czyli konkretnie komu ?

bo pilnujÄ… domu dla Niemca.

 smierdzi to na kilometr RASIZMEM ;o)))

Raczej sprzedawaniem polskich tajemnic dla Niemca. Typowa piÄ…ta kolumna.

Data: 2010-01-31 19:28:40
Autor: *.he®sk.*
On Sun, 31 Jan 2010 16:49:20 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> niektorym wszystko sie z tym kojarzy... > a to twoje nizej to z czym?
> moim zdaniem ze zwyklym malkontenctwem.

Niestety uważasz się za lepszego,

 niestey ;o))

a jeste¶ zwykłym pomagierem cudaków z peło.

 brak argumentow ? ;o)

Wła¶nie, widzę, że tobie go brakuje.

 brak argumentow ? ;o))

Raczej sprzedawaniem polskich tajemnic dla Niemca. Typowa pi±ta kolumna.

 oczywiscie. idziesz do KF. trace czas ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-01-31 22:42:57
Autor: u2
W dniu 2010-01-31 19:28, *.he®sk.* pisze:

Raczej sprzedawaniem polskich tajemnic dla Niemca. Typowa piÄ…ta kolumna.

 oczywiscie. idziesz do KF. trace czas ;o)))

JuĹĽ to widzÄ™ :)

Ty tutaj spamujesz rĂłwnieĹĽ dla Niemca Herr Dona, typowa piÄ…ta kolumna
peło :)

Data: 2010-02-01 16:02:50
Autor: cirrus
Donald Tusk jest jak silnik diesla w traktorze.

Data: 2010-02-01 16:02:09
Autor: cirrus