Donald Tusk o fotoradarach i polskich drogach

Data: 2013-02-09 20:15:20
Autor: u2
Donald Tusk o fotoradarach i polskich drogach
Data: 2013-02-09 20:38:55
Autor: abc
Donald Tusk o fotoradarach i polskich drogach
http://www.youtube.com/watch?v=LRd4NPYRQGY

Teraz chyba idziemy w stronę totalnej inwigilacji
http://www.rp.pl/artykul/977852.html ale za to ile było postępowych ¶michów
chichów z zacofanego Kaczora!

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2013-02-09 20:42:54
Autor: No pasaran
Donald Tusk o fotoradarach i polskich drogach
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:5116a049$0$1306$65785112news.neostrada.pl...
... hie hie :

http://www.youtube.com/watch?v=LRd4NPYRQGY

 Najlepsze komentarze

    72smok

    72smok 6 mies. temu

    SkoĹ„czysz kadencjÄ™ i pĂłjdziesz pd sÄ…d obĹ‚udniku pierdolony.

Data: 2013-02-10 03:27:14
Autor: baba łodksyza
Donald Tusk o fotoradarach i polskich drogach

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5116a049$0$1306$65785112news.neostrada.pl...
| ... hie hie :

to odkiedy wmaglu majom tego jutuba?

Data: 2013-02-10 05:08:36
Autor: Michał
Donald Tusk o fotoradarach i polskich drogach
W dniu 2013-02-09 20:15, u2 pisze:
... hie hie :

http://www.youtube.com/watch?v=LRd4NPYRQGY

  Swoj± drog± nie wiedziałem, że PiS stawiał fotoradary.

Data: 2013-02-10 09:24:17
Autor: u2
W dniu 2013-02-10 05:08, Michał pisze:
W dniu 2013-02-09 20:15, u2 pisze:
... hie hie :

http://www.youtube.com/watch?v=LRd4NPYRQGY

  Swoj± drog± nie wiedziałem, że PiS stawiał fotoradary.

U mnie za PiS-u bylo 5 stojakow na fotoradary, a byl fizycznie tylko jeden. Teraz wszystkie sa zapelnione ...-;)

Data: 2013-02-10 21:47:33
Autor: matusm
[...]

inwigilacja,pelna inwigilacja aby,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Donald Tusk o fotoradarach i polskich drogach