Donald Tusk przyznaje: Podpiszę sankcje wobec Polski

Data: 2017-05-19 08:41:17
Autor: Lord Donald
Donald Tusk przyznaje: Podpiszę sankcje wobec Polski
Donald Tusk przyznaje: Podpiszę sankcje wobec Polski

Można się było tego spodziewać. Donald Tusk ostrzegł Polskę, że jeśli nie wykaże się ,,solidarnością europejską", ulegając wszystkim nakazom Brukseli, spotkają ją poważne konsekwencje.

http://newsweb.pl/2017/05/18/donald-tusk-przyznaje-podpisze-sankcje-wobec-polski/

Brukselski wycieruch chce wykorzystać swoje tymczasowe koryto do odbudowy koryta swoim kolesiom w Polsce.

Data: 2017-05-19 02:30:07
Autor: V.L. Pinkley
użytkownik Lord Donald napisał:
[...]

A mówił że jego dziadzio siłą wcielony, trzeba Denata Luska zapytać
czy i jego siłą na obecny stołek wsadzono:)

Data: 2017-05-19 11:34:54
Autor: Lord Donald
W dniu 19.05.2017 o 11:30, V.L. Pinkley pisze:
[...]

On teraz także jak jego dziadzio wyzwala Polskę od Polaków.

Data: 2017-05-19 11:57:32
Autor: prezydent San Escobar
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

On teraz także jak jego dziadzio wyzwala Polskę od Polaków.

Najwyżej wyrwie kilka chwastów przebranych za Polaków :DDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-19 12:30:08
Autor: Lord Donald
W dniu 19.05.2017 o 11:57, prezydent San Escobar pisze:
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

On teraz także jak jego dziadzio wyzwala Polskę od Polaków.

Najwyżej wyrwie kilka chwastów przebranych za Polaków :DDDDD

Oj przydało by się. Jest sporo ich na stołkach w UE, nie mówiąc o bandzie POsrańców w kraju. Niech wyrwie swoje chwasty które tutaj sam zasadził to się trochę zrekompensuje w oczach Polaków. Na szczęście jeżeli chciałby pogonić Polaków w kraju, to jego dziadzio był z Hitlerem, a on z Angelą nie wiele może, jak zaczną za wiele podskakiwać to mogą dostać kopa od Polaków razem z ta swoją UE.

Data: 2017-05-19 16:03:40
Autor: prezydent San Escobar
Donald Tusk przyznaje: Podpiszę sankcje wobec Polski
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

Oj przydało by się. Jest sporo ich na stołkach w UE

W rządzie chciałeś napisać :DDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-19 13:02:15
Autor: boukun

Użytkownik "V.L. Pinkley"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Napewno Makrela zrobila to w nagrode :) Sprzedawczyk dobrze sie przysluzyl....

boukun

Data: 2017-05-19 13:27:26
Autor: Ciemny Lud
Donald Tusk przyznaje: Podpiszę sankcje wobec PiS
Użytkownik "V.L. Pinkley" <franciszek.wenerski1@gmail.com> napisał w
wiadomości news:cea2ab87-4b55-4dba-9b4b-a65ceb3b9b95googlegroups.com...
[...]

Tak, było głosowanie. 27 było za tylko Broszka nie kiedy zapytano ją
"dujuanderstent" odpowiedziała "nie".

CL

Data: 2017-05-19 09:59:59
Autor: u2
W dniu 19.05.2017 o 08:41, Lord Donald pisze:
Donald Tusk przyznaje: Podpiszę sankcje wobec Polski

to może już nie wracać do Bolanda wermachtowiec posrany:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-05-20 22:24:58
Autor: kors4r
W dniu 19.05.2017 o 09:59, u2 pisze:
W dniu 19.05.2017 o 08:41, Lord Donald pisze:
Donald Tusk przyznaje: Podpiszę sankcje wobec Polski

to może już nie wracać do Bolanda wermachtowiec posrany:)

Bardzo dobrze. Oby więcej takich jednoznacznych zachowań z jego strony, może wreszcie ludzie przejrzą na oczy.

Tusk - brawo Ty!

--
Pozdr
kors

-- -- -
Moim zdaniem: wielką zasługą PiSu jest to, że odciął PO od władzy.
Cieszę się jednak, że po roku przy władzy okazują taką arogancję,
jaką PO po ośmiu latach rządów. W przyszłości mam nadzieję na
wprowadzenie JOW. Najczęściej zgadzam się z Ziemkiewiczem.

Data: 2017-05-19 10:05:38
Autor: prezydent San Escobar
[...]

Rząd polski krzywdzi dzieci - dobrze.
Ktoś krzywdzi złodziejski rząd - źle :DDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-19 10:47:33
Autor: Lord Donald
W dniu 19.05.2017 o 10:05, prezydent San Escobar pisze:
[...]

Mówiąc dzieci chodzi ci o dzieci Allacha? Przecież w ramach solidarności z UE możesz zaadoptować kilku w swoim domu i za sponsorować im dostatnie życie. W dodatku aby zaspokoić ich popędy oddać im swoją żonę i córki jako niewierne seksualne niewolnice. Jak spierdoliłeś do fryca to masz tam otwarte drzwi do tego typu działań. Niech ubogacą cię kulturowo. Dlaczego oczekujesz, że my Polacy będziemy się opiekować waszymi gośćmi. My wam jedynie życzymy wszystkiego najlepszego tam waszej szwablandii, szczęśliwego pożycia i ubogacenia kulturalnego. A od nas i naszej gościnności się odpierdolcie, my mamy swój kraj i to my będziemy decydować kto u nas jest gościem, a za waszych brudasów dziękujemy.

Data: 2017-05-19 11:55:31
Autor: prezydent San Escobar
Donald Tusk przyznaje: Podpiszę sankcje wobec Polski
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

> Ktoś krzywdzi złodziejski rząd - źle :DDDDD

Mówiąc dzieci chodzi ci o dzieci Allacha?

Biorąc pod uwagę, że z powodu swoich ograniczeń umysłowych nie wiesz że Allah
to to samo co Bóg, to tak.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-19 12:21:14
Autor: Lord Donald
W dniu 19.05.2017 o 11:55, prezydent San Escobar pisze:
[...]

Co ty nie powiesz? A islam to religia poszanowania dobra i pokoju? Troszkę bardziej doczytaj i rozwiń się umysłowo jak chcesz zabierać tutaj głos. Bóg to coś więcej niż imię jakie mu ktoś z ludzi nadał. To że im się wydaje, że mordują w imię Boga i w imię Boga są nadludźmi to nie znaczy, że tak jest. Mordowanie niewiernych nie jest dobrem ani dążeniem do pokoju. Bóg jakby tego chciał to nie potrzebował by do tego muzułmanów dżihadu ani katolików i ich inkwizycji, sam na na tyle mocy aby zmusić ludzi do posłuszeństwa. Ale tego nie chce, nie chce naszych ofiar, dokładnie wyjaśnia ludziom czego od nich oczekuje, jeżeli ktoś przestanie słuchać kleru, rabinów, itp. łatwo to zrozumie. Bóg to nie imię, nie bóg muzułmanów, katolików, żydów, itp.... Na pewno nie jest bogiem zbrodniarzy, którzy robią to niby w jego imieniu. Ten kto to zrozumie i pojmie co tak naprawdę bóg oczekuje to w końcu go odnajdzie. Czytanie jest lepsze nisz słuchanie stada żadnych władzy baranów, bez znaczenia z jakiej religii.

Data: 2017-05-19 13:27:17
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości

Czytanie jest lepsze nisz słuchanie stada żadnych władzy baranów, bez
znaczenia z jakiej religii.

NIŻ piszemy niedouku! Nie "nisz" tylko NIŻ. Baran z ciebie ;-)))

CL

Data: 2017-05-19 14:12:29
Autor: Lord Donald
W dniu 19.05.2017 o 13:27, Ciemny Lud pisze:
[...]

Srajdak pierdolony szwabski lachociągu. Nie udawaj, że pamiętasz jeszcze nasz język gdy cię fryc wali w dupę bo obciach nam przynosisz. Srajdak, ja got, ja got, ja got, eine cent bite, tyle ci stacza tyle pan wymaga.

Data: 2017-05-20 22:06:42
Autor: Ciemny Lud
lord donald przyznaje: byłem DDR-owskim lachociągiem
Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:ofmnfc$me3$1gioia.aioe.org...
[...]

Dawaj! Dawaj! Niermce! Lachociągi! Srajdak-pajdak!  Szwaby! Pierolony! Żyłka ci pęknie ;-)))
Widzę, że obciągając NRD-owskim sekretarzom łyknąłeś trochę języka, no może nie tylko ;-)))

Jak tam po lobotomii? Pomogło? ;-)))

Co z twoja koprolalią? Przeszła w koprofagię?

CL

Data: 2017-05-19 16:02:25
Autor: prezydent San Escobar
Donald Tusk przyznaje: Podpiszę sankcje wobec Polski
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

> Biorąc pod uwagę, że z powodu swoich ograniczeń umysłowych nie wiesz że Allah
> to to samo co Bóg, to tak.

Co ty nie powiesz?

Jakbyś się uczył to byś wiedział.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-20 08:33:25
Autor: Lord Donald
W dniu 19.05.2017 o 16:02, prezydent San Escobar pisze:
[...]

A po huj mam się uczyć twojej muzułmańskiej religii. Po za tym srajdak nigdy tam w szwablandii nie będziesz rodowitym muzułmaninem. Nawet jak będziesz leżał tam cały dzień skierowany głową w stronę mekki to cię szwabki nie wezmą za swojego. Jak szwabki oficjalnie przejdą w końcu na islam, to z szwabskiej dziwki staniesz się ich tak zwaną seksualną niewolnicą. Będziesz tak jak teraz zastępujesz sukę buldoga, to będziesz   zastępował im kozy jak nie będzie żadnej w pobliżu, tylko będzie cię brało kilku fryców w turbanach na raz, a czy ci będą płacić centa od łepka czy od numeru jak w ogóle ci wtedy zapłacą to się okaże, bo raczej niewierna niewolnica u turbana nie ma prawa do wynagrodzenia.

Data: 2017-05-22 07:56:22
Autor: prezydent San Escobar
Donald Tusk przyznaje: Podpiszę sankcje wobec Polski
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

A po huj mam się uczyć twojej muzułmańskiej religii.

Muzułmaninem jesteś ty, bo masz tak samo nasrane w głowie jak ich jakaś część
:DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-22 11:32:01
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:5bv4ichlhn1as2vn4oaq4efqh4h6229q924ax.com...
> [...]

A po huj mam się uczyć twojej muzułmańskiej religii.

Muzułmaninem jesteś ty, bo masz tak samo nasrane w głowie jak ich jakaś część

Z niego taki muzułmanin jak ze Stasia Piotrowicza katolik. To czystej krwi rasowy komuch z czasów kiedy naszym krajem rządzili protegowani Moskwy. Obsrany lord donald to jedna z tych kanalii.

CL

Data: 2017-05-22 12:06:26
Autor: prezydent San Escobar
"Ciemny Lud" <ciemny.lud@kupi.to> napisał(-a):

Z niego taki muzułmanin jak ze Stasia Piotrowicza katolik. To czystej krwi rasowy komuch z czasów kiedy naszym krajem rządzili protegowani Moskwy. Obsrany lord donald to jedna z tych kanalii.

Że w głowie ma komunizm - to widać :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-20 08:47:57
Autor: A. Filip
prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so> pisze:
> [...]

Mówiąc dzieci chodzi ci o dzieci Allacha?

Biorąc pod uwagę, że z powodu swoich ograniczeń umysłowych nie wiesz

A RWPG [1] to samo co UE? :-)

https://pl.wikipedia.org/wiki/Rada_Wzajemnej_Pomocy_Gospodarczej
Rada Wzajemnej Pomocy Gospodarczej (RWPG) - organizacja międzynarodowa
państw bloku wschodniego koordynująca procesy ich integracji
gospodarczej. Działała w okresie od 25 stycznia 1949 do 28 czerwca 1991.

--
A. Filip

Data: 2017-05-19 11:56:02
Autor: prezydent San Escobar
Donald Tusk przyznaje: Podpiszę sankcje wobec Polski
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

Przecież w ramach solidarności z UE możesz zaadoptować kilku w swoim domu i za sponsorować im dostatnie życie.

Za 500+ też płacą ci co chcą płacić? :DDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-19 13:20:46
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:ofmbf4$1ttd$1gioia.aioe.org...
W dodatku aby zaspokoić ich popędy oddać im swoją żonę i córki jako niewierne seksualne niewolnice.

Zgłoś się, może któryś i ciebie przerznie ;-)))

Jak spierdoliłeś do fryca

Kto oprócz ciebie nie "spierolił do fryca"? Weź lekarstwa!

to masz tam otwarte drzwi do tego typu działań.

Skąd wiesz skoro tam nie byłeś? ;-)

CL

Data: 2017-05-19 11:20:40
Autor: boukun
Użytkownik "prezydent San Escobar"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Brukselski wycieruch chce wykorzystać swoje tymczasowe koryto do
odbudowy koryta swoim kolesiom w Polsce.

Rząd polski krzywdzi dzieci - dobrze.
Ktoś krzywdzi złodziejski rząd - źle :DDDDD

Rząd idioto się zawsze wyżywi... Ale jak bandzior Tusek chce krzywdzić Polaków, to biada jemu....

boukun

Data: 2017-05-19 11:56:40
Autor: prezydent San Escobar
"boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał(-a):

Rząd idioto się zawsze wyżywi... Ale jak bandzior Tusek chce krzywdzić Polaków, to biada jemu....

Gdy Tusk malował kominy ty stałeś po jałmużnę z opieki, złodzieju :DDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-19 12:58:02
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Do niczego innego się gangster nie nadaje :)))))))

boukun

Data: 2017-05-19 13:23:18
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ofmdd8$1p8$1gioia.aioe.org...
[...]

Bandzior? Chłopie, popatrz jak PiS rozkrada Polskę. Obsadził pociotkami koryta i garściami kradnie co się da. Ślepy jesteś?

CL

Data: 2017-05-19 06:20:26
Autor: V.L. Pinkley
 użytkownik Ciemny Lud napisał:

Bandzior? Chłopie, popatrz jak PiS rozkrada Polskę. Obsadził pociotkami koryta i garściami kradnie co się da. Ślepy jesteś?

Szarpaj ostro, a najlepiej sypnij przykładami. Jestem niewierny Tomasz..
Jak na razie zrobili zupełnie przeciętne czyszczenie posadek.
Oszem obsadzili 1000 swojaków, ale może z agencji rolnych wypieprzyli 2000 z wielkier rodziny psl-oskiej, a i w mediach trochu przeczyścili:)
Kwiki niosły się na cały świat w 2016r.

Data: 2017-05-19 16:03:19
Autor: prezydent San Escobar
"V.L. Pinkley" <franciszek.wenerski1@gmail.com> napisał(-a):

Szarpaj ostro, a najlepiej sypnij przykładami.

Nie czytałeś listy gości weselnych? :DDDD
Co za pamięć, pozazdrościć :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-19 11:24:33
Autor: A. Filip
[...]

Ale czy szczawiu dla dzieci uchodźców starczy?! :-)

"Szczawiu ci u nas dostatek wiec głodnych dzieci nie ma"
   -- Stefan Niesiołowski (PO) [parafraza]

--
A. Filip

Data: 2017-05-19 13:27:09
Autor: Ciemny Lud
[...]

Ty i tobie podobni do tego "wycierucha" nie dorastają. Proporcje: 27:1 ;-)))

CL

Donald Tusk przyznaje: Podpiszę sankcje wobec Polski