Donald Tusk uwielbia kłamać ....

Data: 2010-11-24 10:12:20
Autor: cytryna
Donald Tusk uwielbia kłamać ....
Donald Tusk uwielbia kłamać (...). Ustawa o oświadczeniach to dziecko komisji Przyjazne Państwo i od miesięcy czeka na rozpatrzenie" – napisał na swoim blogu w Onet.pl Janusz Palikot. Twórca Ruchu Poparcia skomentował w ten sposób wczorajsze ogłoszenie przez premiera prac nad ustawą, która ma mienić "kulturę urzędniczą" i pracę urzędów w całej Polsce. "Nieładnie najpierw kłamać, że to ja chciałem sprawić wrażenie, że działam w zmowie – co jest kłamstwem – a potem kluczyć z historią z zaświadczeniami" – podkreślił Janusz Palikot.

- Donald, trzeba umierać z godnością – napisał na koniec były poseł PO.

Prorocze słowa, nic tak nie boli jak śmierć polityczna - koniec koryta!

--

Donald Tusk uwielbia kłamać ....