Donald Tusk wygwizdany w Warszawie

Data: 2017-11-11 05:22:50
Autor: Zenek Kapelinder
Donald Tusk wygwizdany w Warszawie
Kto to jest Donald Tusk?

Data: 2017-11-11 19:51:53
Autor: Presidente de San Escobar
Donald Tusk wygwizdany w Warszawie
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Kto to jest Donald Tusk?

Nie wiem ale jakieś prawackie śmiecioroby coś o nim słyszały od Goebbelsa

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-12 08:25:31
Autor: Lepudruk
Donald Tusk wygwizdany w Warszawie

Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:9lhe0ddafn501m8higcrbdrackko4tijqi4ax.com...
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Kto to jest Donald Tusk?

Nie wiem ale jakieś prawackie śmiecioroby coś o nim słyszały od Goebbelsa

-- -

Tusk to jest ktos komu taki szmaciarz jak Zenek i ta cała zbieranina
wiejskich parobków niegodna butów całować.

--
Lepudruk

Data: 2017-11-12 04:51:04
Autor: jacekbialy80
Donald Tusk wygwizdany w Warszawie
https://commons.m.wikimedia.org/wiki/File:Bundesarchiv_Bild_101I-380-0069-37,_Polen,_Verhaftung_von_Juden,_SD-M%C3%A4nner.jpg

Data: 2017-11-12 04:56:14
Autor: Zenek Kapelinder
Donald Tusk wygwizdany w Warszawie
Ale to nie jego buty tylko brukselskie. Pozwalaja mu chodzic tylko sciezkami nakreslonymi przez jego brukselskich panow. Niedlugo mu te buty zdejma i dostanie krajowe drewniaki i ubranie w paski.

Data: 2017-11-12 05:39:56
Autor: jacekbialy80
Donald Tusk wygwizdany w Warszawie
'Brukselskie' made in Germany. A tak naprawdę po dziadziuniu..

Data: 2017-11-12 14:06:51
Autor: Totalna Opozycja
Donald Tusk wygwizdany w Warszawie przez PiS-owską HOŁOTĘ!

Użytkownik "Lepudruk" <ananim@dwarfs.org> napisał w wiadomości

[...]

Widzę że kundle dokarmiane z Nowogrodzkiej rozpoczęły swoje ujadanie.

CL

Data: 2017-11-12 07:14:35
Autor: A. Filip
Donald Tusk z Brukseli wygwizdany w Warszawie gdy składał wieniec na grobie Nieznanego Żołn ierza
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
Kto to jest Donald Tusk?

To taki polityk z Brukseli na którego w Polsce gwiżdżą?

[1] https://news.google.com/news/story/dSuWz_seNu2aFcMNB-yQJDkphywJM?hl=pl
[2] https://wiadomosci.wp.pl/donald-tusk-wygwizdany-ludzie-buczeli-gdy-polityk-skladal-wieniec-przed-grobem-nieznanego-zolnierza-6186628033554049a
wczoraj (15:18)
Donald Tusk wygwizdany. Ludzie buczeli, gdy polityk składał wieniec
przed grobem Nieznanego Żołnierza

Data: 2017-11-12 08:25:26
Autor: Lepudruk
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
Kto to jest Donald Tusk?

To taki polityk z Brukseli na którego w Polsce gwiżdżą?

Za pieniądze PiS-u. Podli, mali ludzie. Przed Tuskiem uciekli do Krakowa.

--
Lepudruk

Data: 2017-11-12 09:22:08
Autor: A. Filip
"Lepudruk" <ananim@dwarfs.org> pisze:
[...]

"Bez pieniędzy PiS" z pewnością zupełnie nikt by b. premiera
Donalda Tuska (PO) nie wygwizdał?  Ależ się "polactwo" ostatnio zmieniło ;-)

Wolałbyś żeby ci co "uciekli do Krakowa" _osobiście_ odstawili cyrki przed
Grobem Nieznanego Żołnierza?  Proście a będzie wam dane (w przyszłości).
Polityka w demokracji parlamentarnej to sztuka jak "nie zgadzając się"
(czasem bardzo ostro) żyć razem w jednym kraju bez wojny domowej.  Bardzo
staranny dobór form okazywania "braku sympatii" jest jej ważną częścią.
"Ucieczkę do Krakowa" ja akceptuje.  Gwizdy w czasie składania wieńca na
Grobie Nieznanego Żołnierza mi trudno uznać za "stosowne".

W polityce często krytykuje się oponenta "co by nie zrobił".
IMHO na dłuższą metę nie opłaca się by było to nazbyt oczywiste :-)

Data: 2017-11-12 14:06:28
Autor: Totalna Opozycja
Hołota PiSowska wygwizdała Donalda Tuska
[...]

;-)

"polactwo"? A kim ty jesteś szmaciarzu?

CL

Data: 2017-11-13 12:24:06
Autor: Presidente de San Escobar
"Totalna Opozycja" <ciemny.lud@totalna.opozycja.prl> napisał(-a):

> "Bez pieniędzy PiS" z pewnością zupełnie nikt by b. premiera
> Donalda Tuska (PO) nie wygwizdał?  Ależ się "polactwo" ostatnio zmieniło
> ;-)

"polactwo"? A kim ty jesteś szmaciarzu?

On mentalnie to rusek.

Grupa wiekowa 18-29 lat: