Donald Tusk został dziadkiem.

Data: 2009-02-26 15:14:38
Autor: Przemysław Warzywny
Donald Tusk został dziadkiem.
Donald Tusk został dziadkiem - informuje serwis dziennik.pl.
Synowi Donalda Tuska, Michałowi, urodził się dziś w nocy syn. Premier został dziadkiem po raz pierwszy.

- Premier jest bardzo szczęśliwy, dla niego to bardzo ważny dzień - powiedział rzecznik rządu Paweł Graś.

- Serdecznie gratulujemy panu premierowi wnuka, gratulujemy też szczęśliwym rodzicom - powiedział rzecznik.

- Pan premier to mój rocznik. Życzę, żeby dziadek miał wielkie zadowolenie z wnuka - powiedział następnie Krzysztof Putra z PiS.

http://wiadomosci.onet.pl/1923964,11,item.html

Jacek Kawecki

Moje gratulacje Panie Premierze! Proszę nie zważac na to, że krew zalewa tego, któremu nie udało się zostac nawet ojcem

--

"- Lech Kaczyński był daleko w tyle pod względem znaczenia i względem
intelektualnym - on tylko był "przynieś, zanieś, pozamiataj" - stwierdził

Data: 2009-02-26 15:24:37
Autor: rAzor
Donald Tusk został dziadkiem.
Nie, no kuźwa - ludzie to mają pomysły. No weźmy taki Przemysław Warzywny! Czytnik sobie zainstalował? Zainstalował. Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował? Skonfigurował! No to teraz zobaczta co ten "Przemysław Warzywny" <adres@email.pl> nabazgrał::
Donald Tusk został dziadkiem

No? No co się mówi, Warzywny? Mówi się: spieprzaj dziadu! he he
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
Nie płakałem po Geremku.

Data: 2009-02-26 15:34:01
Autor: cirrus
Użytkownik "rAzor" <""z.lewactwem.sie.nie.dysktuje\"@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl > napisał w wiadomości news:go68n1$bea$1news.onet.pl...
[...]

Mowi się też: spieprzaj kundlu, a pudziesn ty job twoju sobako. :)

--
stevep

Data: 2009-02-26 15:34:51
Autor: Przemysław Warzywny
Donald Tusk został dziadkiem.

Użytkownik "rAzor" <""z.lewactwem.sie.nie.dysktuje\"@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl > napisał

No? No co się mówi, Warzywny? Mówi się: spieprzaj dziadu! he he

Widzę, że ci się zięc - chuligan trafił, he, he, he! Swoją drogą, ma chłopak racje.
 J.K.

Data: 2009-02-26 18:07:27
Autor: ColgatesBilly

"Przemyslaw Warzywny" <adres@email.pl> wrote in message news:go69ab$ps2$1inews.gazeta.pl...

[...]

A ja mysle, ze to znak czasu i naszej sytuacji.

Toczy sie wielka gra, POLITYCZNY POKER...
( podobnie jak poprzednik: tez zydowskiego autorstwa )
.... i tak Tusk, ktory jest tylko marionetka i figurantem
ostal sie DZIADKIEM, ktory ma, poza wszystkim dzis,
trudny orzech do zgryzienia....

Kol

Data: 2009-02-26 19:11:27
Autor:
Donald Tusk został dziadkiem.
On Thu, 26 Feb 2009 15:24:37 +0100, rAzor
wrote:

> [...]
> Donald Tusk został dziadkiem No? No co się mówi, Warzywny? Mówi się: spieprzaj dziadu! he he

 ty musisz miec cos z glowka...

--

 HeSk

Data: 2009-02-26 17:37:35
Autor: ColgatesBilly

"Przemyslaw Warzywny" <adres@email.pl> wrote in message news:go684f$kuf$1inews.gazeta.pl...
[...]

A ja mu zycze, zeby ten wnuczek ZMARL !!
( jak i jego potomstwo do 100 pokolenia)

PS poniewaz, nie chcialem sprawic zbyt zlego wrazenia
nie pisalem... ze oczywiscie... W MEKACH

Kol

Donald Tusk został dziadkiem.