Donald Tusk został dziadkiem.

Data: 2009-02-26 17:37:35
Autor: ColgatesBilly
Donald Tusk został dziadkiem.

"Przemyslaw Warzywny" <adres@email.pl> wrote in message news:go684f$kuf$1inews.gazeta.pl...
Donald Tusk został dziadkiem - informuje serwis dziennik.pl.
Synowi Donalda Tuska, Michałowi, urodził się dziś w nocy syn. Premier został dziadkiem po raz pierwszy.

- Premier jest bardzo szczęśliwy, dla niego to bardzo ważny dzień - powiedział rzecznik rządu Paweł Graś.

- Serdecznie gratulujemy panu premierowi wnuka, gratulujemy też szczęśliwym rodzicom - powiedział rzecznik.

- Pan premier to mój rocznik. Życzę, żeby dziadek miał wielkie zadowolenie z wnuka - powiedział następnie Krzysztof Putra z PiS.

http://wiadomosci.onet.pl/1923964,11,item.html

A ja mu zycze, zeby ten wnuczek ZMARL !!
( jak i jego potomstwo do 100 pokolenia)

PS poniewaz, nie chcialem sprawic zbyt zlego wrazenia
nie pisalem... ze oczywiscie... W MEKACH

Kol

Donald Tusk został dziadkiem.