Donald, Ty nasz cudzie, kochamy Cie w znoju i trudzie

Data: 2011-05-19 19:20:01
Autor: raff
Donald, Ty nasz cudzie, kochamy Cie w znoju i trudzie
R.

Data: 2011-05-19 10:29:06
Autor: matador
Donald, Ty nasz cudzie, kochamy Cie w znoju i trudzie
On 19 Maj, 19:20, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
R.

Dorzuciłbym jeszcze do tego rozpropagowanie "niesubordynacji
sondażowej" i w Kraju zabraknie pieluch dla dorosłych.

matador.

Data: 2011-05-19 19:56:36
Autor: raff

"matador" <matadorpikador@gmail.com> wrote in message news:6ec514e8-6a92-4a2e-b900-13fd9c8c6e56hd10g2000vbb.googlegroups.com....
On 19 Maj, 19:20, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
R.

Dorzuciłbym jeszcze do tego rozpropagowanie "niesubordynacji
sondażowej" i w Kraju zabraknie pieluch dla dorosłych.

Cezarze Ty nasz Komorowski, jesteś Boski,
Polak potrafi, dla Ciebie zmienimy zasady ortografii

R.

Data: 2011-05-20 03:19:03
Autor: cirrus
Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomości news:6ec514e8-6a92-4a2e-b900-13fd9c8c6e56hd10g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Używasz do zakładania na swój wredny pysk?

--
stevep

Data: 2011-05-19 10:41:39
Autor: Antenka
Donald, Ty nasz cudzie, kochamy Cie w znoju i trudzie
On 19 Maj, 19:20, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
R.

He he he :D. Sam to wymyśliłeś? :-)

Antenka

P.s. Donald Ty nasz czarodzieju, sojusznika masz w złodzieju... ;-O

Data: 2011-05-19 21:11:32
Autor: Przemysław W
Donald, Ty nasz cudzie, kochamy Cie w znoju i trudzie
Kaczor ty matole kochają cię kibole.

Przemek

--

"Wyjście jest tylko jedno. Radiu Maryja należy odebrać status nadawcy
społecznego, z którym od początku ma wspólnego tyle, co Jarosław Kaczyński

Data: 2011-05-19 12:59:33
Autor: matador
On 19 Maj, 21:11, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:
Kaczor ty matole kochają cię kibole.
 Widać, że samowolne podejmowanie "tfurczości" ci nie służy, Kawecki.
Poczekaj ty lepiej do jutra na wytyczne z Czerskiej.

matador.

Data: 2011-05-19 22:12:14
Autor: raff

"matador" <matadorpikador@gmail.com> wrote in message news:4ab35ece-7d90-452e-a5e8-3e883d9c7de7e8g2000vbz.googlegroups.com...
[...]

Buehehe, on to wymyslil ?

Kawecki, morda ty moja! SAM zes wymyslil zeby dwa nowe wyrazy wstawic ??

Noo, to beda z ciebie ludzie! :)

R.

Data: 2011-05-19 13:18:41
Autor: matador
On 19 Maj, 22:12, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"matador" <matadorpika...@gmail.com> wrote in messagenews:4ab35ece-7d90-452e-a5e8-3e883d9c7de7e8g2000vbz.googlegroups.com...

On 19 Maj, 21:11, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:> Kaczor ty matole kochają cię kibole.

[...]

Byle nie zaczął kleju wąchać dla wzmocnienia "weny".
;-)

matador.

Data: 2011-05-19 22:26:27
Autor: raff

"matador" <matadorpikador@gmail.com> wrote in message news:c4c8f75e-899d-4659-bb4b-ef45d3bcf94be21g2000vbz.googlegroups.com...
[...]

On juz wacha farbe drukarska. Z tej jednej Gazety "oczadza".

R.

Data: 2011-05-19 13:35:10
Autor: matador
On 19 Maj, 22:26, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"matador" <matadorpika...@gmail.com> wrote in messagenews:c4c8f75e-899d-4659-bb4b-ef45d3bcf94be21g2000vbz.googlegroups.com...

> [...]

;-)

On juz wacha farbe drukarska. Z tej jednej Gazety "oczadza".

Feeee, oni to podobno z gówna robią - w życiu do ręki takie - fuj !!

matador.

Data: 2011-05-20 03:19:42
Autor: cirrus
Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomości news:c4c8f75e-899d-4659-bb4b-ef45d3bcf94be21g2000vbz.googlegroups.com...
[...]

A ty już zacząłeś.

--
stevep

Data: 2011-05-20 07:36:06
Autor: Przemysław W
Donald, Ty nasz cudzie, kochamy Cie w znoju i trudzie

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał

Noo, to beda z ciebie ludzie! :)

Niestety nie mogę ci się odwdzięczyć tym samym.

Przemek