Donald cudoku ty skonczysz rzadzic w tym roku.

Data: 2011-06-30 15:06:53
Autor: obserwator
Donald cudoku ty skonczysz rzadzic w tym roku.
Solidarność dziś pokazuje, że nie jest malowanym związkiem. To co zobaczyłem
na Pl. Piłsudskiego daje sercu wiarę w upadek tuszczego antyrządu.

 Nieprzebrane tłumy, wielkie niezadowolenie i wielka determinacja. Nie mogli
się pomieścić na Placu. Trudno mi powiedzieć, ale demonstrację oceniam na 100
tyś. ludzi. Gdy piszę te slowa, godzine po tym jak wyruszyli, wciaż jeszcze
Solidarnosciowcy idą pod oknami Redakcji Nowego Ekranu. Spotkałem w międzyczasie Pawła Kukiza, który dał znakomity (choc krótki
koncert) i gdy tak rozzmawialismy na schodach, powiedział: Jak Ci ludzie
eksplodują to nie znajdzie się złamany ochroniarz, który bedzie chciał ten
rząd przed nimi bronić. Coś w tym jest. Oceńcie sami. http://lazacylazarz.nowyekran.pl/post/19296,wspaniala-demonstracja-sily-spolecznej

--

Donald cudoku ty skonczysz rzadzic w tym roku.