"Donald, matole, tw贸j rz膮d obal膮 kibole !"

Data: 2011-05-12 16:00:49
Autor: jadrys
"Donald, matole, tw贸j rz膮d obal膮 kibole !"
W dniu 2011-05-11 22:42, Antenka pisze:
Panowie, je艣li wam si臋 uda, to tylko pogratulowa膰!
We mnie macie sojusznika i pomnik dla potomnych zagwarantowany! :D

Antenka

I we mnie te偶 maj膮, i my艣l臋 偶e w wielu Polakach:-)

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

"Donald, matole, tw贸j rz膮d obal膮 kibole !"