"Donald, matole, twój rząd obalą kibole!"

Data: 2011-05-11 13:42:57
Autor: Antenka
"Donald, matole, twój rząd obalą kibole!"
Panowie, jeśli wam się uda, to tylko pogratulować!
We mnie macie sojusznika i pomnik dla potomnych zagwarantowany! :D

Antenka

Data: 2011-05-12 09:46:38
Autor: Leprechuan

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:186b0760-456a-46fb-aa49-7bc85c18949bhg8g2000vbb.googlegroups.com...
Panowie, jeśli wam się uda, to tylko pogratulować!
We mnie macie sojusznika i pomnik dla potomnych zagwarantowany! :D

Antenka

Te, trans. Staniesz na czele pochodu kiboli?

BomBel

Data: 2011-05-12 16:00:49
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-11 22:42, Antenka pisze:
Panowie, jeśli wam się uda, to tylko pogratulować!
We mnie macie sojusznika i pomnik dla potomnych zagwarantowany! :D

Antenka

I we mnie też mają, i myślę że w wielu Polakach:-)

Data: 2011-05-12 16:48:14
Autor: u2
[...]

Polska pilka nozna siegnela dna dzieki PZPN oraz nie-rzadowi PO-PSL,
ktory udaje ze woli pilke nozna od polityki harpiąc gałę podczas obrad
sejmowych.

Az dziw mnie bierze, ze kibicom chce sie kibicowac kiedy tacy debile
prowadza polską piłkę nozna do samozniszczenia.

Data: 2011-05-13 23:28:43
Autor: Antenka
On 12 Maj, 16:48, u2 <u...@o2.pl> wrote:

dzieki PZPN oraz nie-rzadowi PO-PSL,
 ktory udaje ze woli pilke nozna od polityki harpiąc gałę podczas
obrad
 sejmowych.<

No w tym punkcie pełna zgoda YouTube! Wziąć bata i  to całe
towarzystwo i pogonić! :- /

Antenka

Data: 2011-05-14 14:56:03
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:5ffd3e3b-a342-4235-a953-3aa6664c2645p13g2000yqh.googlegroups.com...
On 12 Maj, 16:48, u2 <u...@o2.pl> wrote:

[...]

Na co czekasz? Zwołuj podobnych sobie transów i poganiaj! Szkapę w zaprzęgu.

BomBel

"Donald, matole, twój rząd obalą kibole!"