Donald na podsłuchu

Data: 2013-03-31 21:30:44
Autor: Bogdan Idzikowski
Donald na podsłuchu

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:kj9qeb$mqg$1news.albasani.net...
Oświadczenie w sprawie publikacji Dziennika Cotygodniowego "Nie"

W związku z publikacją Dziennika Cotygodniowego "Nie" pod tytułem "Tusk na
podsłuchu" informujemy, że przytoczone w artykule rozmowy (m.in. pomiędzy
D. Tuskiem, a G. Schetyna, R. Koseckim i A. Kwaśniewskim) nie miały
miejsca. Publikacja jest przykładem rażącego kłamstwa i nierzetelności
dziennikarskiej. W związku z artykułem podjęte zostaną odpowiednie kroki
prawne. Przedstawicieli pozostałych mediów prosimy o niepowielanie tych
nieprawdziwych informacji.

http://www.kprm.gov.pl/wydarzenia/aktualnosci/oswiadczenie-w-sprawie-publikacji-dziennika-cotygodniowego-nie.html

hehehe

I pisiaczki zawyły zgodnym chórem: hańba!

rozbawiony emeryt

Donald na podsłuchu