Donald nic nie wiem

Data: 2013-04-09 02:00:24
Autor: Przemysaw M.
Donald nic nie wiem

Donald „nic nie mogę”, Donald „nic nie wiem”

Ostatnie wydarzenia polityczne uprawdopodobniają tezę o tym, że premier
Donald Tusk może i lubi być premierem, ale bardzo nie lubi realizować
obowiązków, które z tą funkcją są związane.

Wszyscy pamiętamy hasło „Donald (nic nie mogę) Tusk”, które powstało
wskutek licznych zaniechań premiera – braku inicjatywy w sprawach
gospodarczych, bierności w sprawach finansowych, także braku działań m.in.
w obszarze rolnictwa i obronności.

Dziś Donald Tusk doczekał się kolejnego określenia. Tym razem „Donald (nic
nie wiem) Tusk”. Brak spójnej strategii rozwoju, brak koordynacji pomiędzy
resortami i na końcu brak skutecznej, wewnętrznej polityki informacyjnej –
skutkują tym, że coraz większa część opinii publicznej bardzo poważnie
zaczyna się zastanawiać, czy przypadkiem nie mamy do czynienia z kompletnym
rozkładem państwa?!

Oczywiście brak wiedzy premiera ws. planów dotyczących gazociągu nie jest
sprawą aż tak poważną, jak próbuje to kreować opozycja, choć jednocześnie
nie jest to także błahostka. Jednak analizując ostatnie 6 lat rządów
koalicji PO-PLS, wydaje się, że takich i podobnych „braków” było
zdecydowanie zbyt dużo.

Całościowa ocena tego okresu każe publicznie zastanowić się, czy potrzebny
jest nam premier, który fizycznie istnieje, pojawia się w mediach, sprawnie
i efektownie zabiera głos, ale nie za dużo wie, słabo się orientuje,
niewiele może zrobić i w zasadzie tylko jest?

Data: 2013-04-09 09:23:45
Autor: Przemysław M.
Donald nic nie wiem
"Od chuja Tuska dla lemingów"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/41b236b1a09ab54d?hl=pl

"Chuj Palikot"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/05d220d65d590aca?hl=pl

"Palikot i ten drugi chuj"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/784c3d2584f60436?hl=pl

"ten chuj"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2f36fb63c2999d1f?hl=pl

"Może ma chuja"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4294564020fb8455?hl=pl

"Na chuj"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a61a199e748a7e38?hl=pl

"ty głupi chuju"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d142898da00e0ab?hl=pl

"Co ci si pierdoli"; "Spierdalaj"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/42f3adc55599db28?hl=pl

"Spierdalaj bomblu"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ad2b23ee54bd04af?hl=pl
"Spierdalaj bomblu"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c4665fd939fc50b9?hl=pl
"Spierdalaj bomblu"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4240f6ae00646e76?hl=pl

"Spierdalaj oszuście"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/93e06396ee081ce8?hl=pl

"Na razie spierdalaj"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3d07a6430de53bb8?hl=pl

"no i kurwa wybrały lemingi chuja"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3302312014b4d4e6?hl=pl

Data: 2013-04-09 17:19:30
Autor: Przemysaw M.
Donald nic nie wiem
Dnia Tue, 9 Apr 2013 09:23:45 +0200, Przemysaw M. napisa(a):

"Od chuja Tuska dla lemingw"
[...]

"Moe ma chuja"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4294564020fb8455?hl=pl

"Na chuj"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a61a199e748a7e38?hl=pl

"ty gupi chuju"
[...]

"Spierdalaj oszucie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/93e06396ee081ce8?hl=pl

"Na razie spierdalaj"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3d07a6430de53bb8?hl=pl

"no i kurwa wybray lemingi chuja"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3302312014b4d4e6?hl=pl

Ju wstae przygupie i zarabiasz srebrniki?

--

Musimy pamita, e aby zwyciy, trzeba pamita o maksymie
 Jzefa Pisudskiego  zwyciy i spocz na laurach to klska, by

Donald nic nie wiem