Donald nie zabijaj Julki "lodziarki" Sawickiej

Data: 2012-05-10 07:59:12
Autor: Przemyslaw_W
Donald nie zabijaj Julki "lodziarki" Sawickiej
Sawicka: Skrzywdziło mnie demokratyczne państwo, to barbarzyństwo

- Odebrano mi godność, odarto z intymności, skrzywdziło mnie demokratyczne państwo, to polityczne barbarzyństwo - mówiła w ostatnim słowie przed sądem oskarżona o korupcję b. posłanka PO Beata Sawicka. - Wiele razy zastanawiałam się, czemu gdy podróżowałam z agentem Tomkiem, nie wydarzył się jakiś wypadek. Ale tak widać miało być - dodała. Oskarża prokuraturę i CBA o działanie polityczne. Wyrok 16 maja.

- To, co prokurator robił wobec mnie, było nieludzkie. Nic nie będzie w stanie mnie przekonać, że prokuratorzy występujący w tej sprawie są apolityczni - oni są politykami PiS - powiedziała Sawicka w prawie 50-minutowym wystąpieniu na koniec procesu w warszawskim sądzie okręgowym.

http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,102433,11695806,Sawicka__Skrzywdzilo_mnie_demokratyczne_panstwo__to.html