Donald, organie twój nierząd wkrótce ustanie ;)

Data: 2011-05-24 13:11:25
Autor: Hans Kloss
Donald, organie twój nierząd wkrótce ustanie ;)
Donald Tusk  wypowiadając wojnę kibicom, zadarł z ludźmi, dla których
złośliwe poczucie humoru jest częścią "zawodowego warsztatu" - pojawia
się ono na co dzień w kibolskich okrzykach, na transparentach,
sektorówkach. Surrealistyczna atmosfera a la schyłkowy PRL przenosi
się w ostatnich tygodniach ze stadionów na osiedla, do domów i na
internetowe fora.[...]
"Siekiera" komentujący na portalu Niezależna.pl zwraca uwagę, że
kibice ścigani są za "znieważenie organu" i proponuje nową wersję
hasła: "Donald, organie, twój nierząd wkrótce ustanie". [...]  "Esk" z
Legii dowodzi z kolei, że karanie za nazywanie Tuska matołem jest
słuszne, bo podpada pod "zdradę tajemnicy państwowej". [...]
Kibic Lecha "spotlite" z entuzjazmem przyjmuje pomysł organizowania na
meczach pikników, jednak widzi pewne niedociągnięcia: [...]  To jak my
tu mamy piknik urządzać bez popcornu?!". Innego zdania jest kibic
Legii Wiking1488, przeciwny brakowi dopingu: "Na stadionie róbmy to co
potrafimy najlepiej...". "Czyli dalej dilerka, haracze, wymuszenia...
Mnie już się nawet te gwałty przejadły" - dopowiada jego kolega
"księciuniu".
J-23

Data: 2011-05-24 13:25:02
Autor: J-23
On 24 Maj, 22:11, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
[...]

patrzac na Twoja aktywnosc na forum, mozna wnosic ze zbieranie puszek
po piwie nie daje Ci spodziewanych profitow. sprobuj dzialc w odzysku
makulatury!

Data: 2011-05-24 13:29:56
Autor: Hans Kloss
On 24 Maj, 22:25, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:

patrzac na Twoja aktywnosc na forum, mozna wnosic ze zbieranie puszek
po piwie nie daje Ci spodziewanych profitow. sprobuj dzialc w odzysku
makulatury!

Żyję w odróżnieniu doc ciebie dostatnio. I nawet zdradzę ci tajemnicę
skąd mam kasę- z gnojenia takich półmózgów jak ty.
Pisz tu jak najwięcej ;).
J-23

Data: 2011-05-24 13:43:55
Autor: J-23
On 24 Maj, 22:29, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

Żyję w odróżnieniu doc ciebie dostatnio. I nawet zdradzę ci tajemnicę
skąd mam kasę- z gnojenia takich półmózgów jak ty.

pienisz sie i bredzisz za kase, jak prosytuta dajesz d...

Donald, organie twój nierząd wkrótce ustanie ;)