Donald z Bronkiem wywalczyli

Data: 2011-02-10 12:07:36
Autor: brat_olin
Donald z Bronkiem wywalczyli
"Rosyjski ambasador Rosji, akredytowany w Polsce raczył zakomunikować,
że "Rosja może zrehabilitować polskich oficerów rozstrzelanych przez
NKWD wiosną 1940 roku. Trwa poszukiwanie możliwości rehabilitacji
rozstrzelanych polskich oficerów. Jestem przekonany, że zostanie
znaleziona formuła, która zadowoli bliskich ofiar i jednocześnie nie
będzie sprzeczna z rosyjskim prawem.""
Wiecej:http://giz3.salon24.pl/277423,mozliwa-rehabilitacja-ofiar

Tu wiecej, i tez celnie: http://kokos.salon24.pl/277422,urrraaa-rehabilitacja

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-02-10 21:12:35
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:8e5ba67a-bc4c-4f3c-a697-8060d83742b6p16g2000vbo.googlegroups.com...
[...]

Wkrutce Brytyjczycy i Amerykanie po zmahah terrorystycznych
w UK i USA bedom mieli okazjem zrehabilitowac siem takrze w oczach Usamy Ben Ladena
"Allah Akhbar" i niech siem prawidlowo rehabilitujom
ja pierdole nie moge jakie kurwa cepy ""Rosyjski ambasador Rosji, akredytowany w Polsce  ..."
Wasz Allahowy Ambasador Allaha akredytowany na Ziemi

Ja pierdole ale cepy
Tfu!

Data: 2011-02-10 21:28:09
Autor: u2
W dniu 2011-02-10 21:07, brat_olin pisze:
Trwa poszukiwanie możliwości rehabilitacji
rozstrzelanych polskich oficerów. Jestem przekonany, że zostanie
znaleziona formuła, która zadowoli bliskich ofiar i jednocześnie nie
będzie sprzeczna z rosyjskim prawem.

Polscy oficerowie zostali rozstrzelani bez żadnego sądu, więc nie ma
mowy o żadnej rehabilitacji. Co najwyżej ruscy mogą się starać o
rehabilitację swoich ofiar niesłusznie skazanych.

Data: 2011-02-10 20:39:49
Autor: wasabi
On Thu, 10 Feb 2011 21:28:09 +0100, u2 wrote:

[...]

Boli ze Kaczor nie załatwił nic jak rządził ? Małymi kroczkami dojdzie się do celu, nie od razu Kraków zbudowano.

Data: 2011-02-10 12:41:11
Autor: brat_olin
On 10 Feb, 21:39, wasabi <USUN_TO_vig...@windowslive.com> wrote:

> [...]

Boli ze Kaczor nie załatwił nic jak rządził ?

Małymi kroczkami dojdzie się do celu, nie od razu Kraków zbudowano.

Lubi Pan jak Ruskie sobie z Polakow kabaret robia?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-02-10 12:43:03
Autor: brat_olin
On 10 Feb, 21:41, brat_olin <brat_o...@yahoo.com> wrote:

> Boli ze Kaczor nie załatwił nic jak rządził ?

> Małymi kroczkami dojdzie się do celu, nie od razu Kraków zbudowano.

Lubi Pan jak Ruskie sobie z Polakow kabaret robia?

Zapomnialbym: to jak kaczor Donald "zalatwil", widac wlasnie z
wypowiedzi tego buca ruskiego ambasadora.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-02-10 21:47:15
Autor: wasabi
On Thu, 10 Feb 2011 12:41:11 -0800, brat_olin wrote:

> [...]

Małymi kroczkami dojdzie się do celu, nie od razu Kraków zbudowano.

Lubi Pan jak Ruskie sobie z Polakow kabaret robia?

takich jak ty nie przebije nikt, a co gorsze sami z Polski kabaret robicie

Data: 2011-02-10 21:57:13
Autor: u2
W dniu 2011-02-10 21:41, brat_olin pisze:

Lubi Pan jak Ruskie sobie z Polakow kabaret robia?

Kabaret ruscy to robią z siebie, a wasabi temu przyklaskuje. :)

Inteligentne osoby wiedzą, że nie ma mowy o rehabilitacji polskich
oficerów, bo nigdy nie zostali skazani w żadnym procesie, nawet pokazowym.

Data: 2011-02-10 21:50:21
Autor: wasabi
On Thu, 10 Feb 2011 21:57:13 +0100, u2 wrote:

W dniu 2011-02-10 21:41, brat_olin pisze:

Lubi Pan jak Ruskie sobie z Polakow kabaret robia?

Kabaret ruscy to robią z siebie, a wasabi temu przyklaskuje. :)

Lubię kabaret, a najlepszy był jak rządził pis, teraz mam niezłą polewę z tych pierdół co wygadujecie o zamachu i innych niestworzonych rzeczach. jeszcze chwila i UFO o zabicie Lecha oskarżycie.

Inteligentne osoby wiedzą, że nie ma mowy o rehabilitacji polskich
oficerów, bo nigdy nie zostali skazani w żadnym procesie, nawet
pokazowym.

Masz wgląd w tajne ruskie dokumenty i co tam jest nabazgrane ?

Data: 2011-02-11 09:14:20
Autor: u2
W dniu 2011-02-10 22:50, wasabi pisze:
[...]

"Są trzy fazy ujawniania się prawdy. Najpierw prawda jest ośmieszana,
potem spotyka się z gwałtownym oporem, a na koniec traktowana jest jako
oczywistość"
Arthur Schopenhauer

[...]

Są dawno upublicznione ciemniaku. Na rozkazie o rozstrzelaniu widnieje
m.in. podpis Stalina.

Data: 2011-02-10 12:44:33
Autor: Hans Kloss
On 10 Lut, 21:39, wasabi <USUN_TO_vig...@windowslive.com> wrote:

Boli ze Kaczor nie załatwił nic jak rządził ?

 Jedyne co boli to ilość takich debili takich jak ty. Was się powinno
nawet do kibla za rączkę prowadzać a nie dawać do durnej łapy kartkę
wyborczą.
J-23

Data: 2011-02-12 14:35:27
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "wasabi" <USUN_TO_vigoxp@windowslive.com> napisał w wiadomości news:ij1iel$uq9$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

ale mocno musicie w dupe Putina calowac, z jezyczkiem...
moze jeszcze ze4slancow na sybir zrehabilituje...
Co za gowno ludzkie....
Na pewno czyta Gazete Wyborcza...To cos...

Data: 2011-02-10 22:10:42
Autor: cytryna
> [...]

mowy o żadnej rehabilitacji. Co najwyżej ruscy mogą się starać o
rehabilitację swoich ofiar niesłusznie skazanych.

TUsk154M wystawił ruskim zadek, teraz zadrze dzioba i będzie bum.

--

Donald z Bronkiem wywalczyli