Donald z Bronkiem wywalczyli

Data: 2011-02-10 21:28:09
Autor: u2
Donald z Bronkiem wywalczyli
W dniu 2011-02-10 21:07, brat_olin pisze:
Trwa poszukiwanie możliwości rehabilitacji
rozstrzelanych polskich oficerów. Jestem przekonany, że zostanie
znaleziona formuła, która zadowoli bliskich ofiar i jednocześnie nie
będzie sprzeczna z rosyjskim prawem.

Polscy oficerowie zostali rozstrzelani bez żadnego sądu, więc nie ma
mowy o żadnej rehabilitacji. Co najwyżej ruscy mogą się starać o
rehabilitację swoich ofiar niesłusznie skazanych.

Data: 2011-02-10 20:39:49
Autor: wasabi
On Thu, 10 Feb 2011 21:28:09 +0100, u2 wrote:

[...]

Boli ze Kaczor nie załatwił nic jak rządził ? Małymi kroczkami dojdzie się do celu, nie od razu Kraków zbudowano.

Data: 2011-02-10 12:41:11
Autor: brat_olin
On 10 Feb, 21:39, wasabi <USUN_TO_vig...@windowslive.com> wrote:

> [...]

Boli ze Kaczor nie załatwił nic jak rządził ?

Małymi kroczkami dojdzie się do celu, nie od razu Kraków zbudowano.

Lubi Pan jak Ruskie sobie z Polakow kabaret robia?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-02-10 12:43:03
Autor: brat_olin
On 10 Feb, 21:41, brat_olin <brat_o...@yahoo.com> wrote:

> Boli ze Kaczor nie załatwił nic jak rządził ?

> Małymi kroczkami dojdzie się do celu, nie od razu Kraków zbudowano.

Lubi Pan jak Ruskie sobie z Polakow kabaret robia?

Zapomnialbym: to jak kaczor Donald "zalatwil", widac wlasnie z
wypowiedzi tego buca ruskiego ambasadora.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-02-10 21:47:15
Autor: wasabi
On Thu, 10 Feb 2011 12:41:11 -0800, brat_olin wrote:

> [...]

Małymi kroczkami dojdzie się do celu, nie od razu Kraków zbudowano.

Lubi Pan jak Ruskie sobie z Polakow kabaret robia?

takich jak ty nie przebije nikt, a co gorsze sami z Polski kabaret robicie

Data: 2011-02-10 21:57:13
Autor: u2
W dniu 2011-02-10 21:41, brat_olin pisze:

Lubi Pan jak Ruskie sobie z Polakow kabaret robia?

Kabaret ruscy to robią z siebie, a wasabi temu przyklaskuje. :)

Inteligentne osoby wiedzą, że nie ma mowy o rehabilitacji polskich
oficerów, bo nigdy nie zostali skazani w żadnym procesie, nawet pokazowym.

Data: 2011-02-10 21:50:21
Autor: wasabi
On Thu, 10 Feb 2011 21:57:13 +0100, u2 wrote:

W dniu 2011-02-10 21:41, brat_olin pisze:

Lubi Pan jak Ruskie sobie z Polakow kabaret robia?

Kabaret ruscy to robią z siebie, a wasabi temu przyklaskuje. :)

Lubię kabaret, a najlepszy był jak rządził pis, teraz mam niezłą polewę z tych pierdół co wygadujecie o zamachu i innych niestworzonych rzeczach. jeszcze chwila i UFO o zabicie Lecha oskarżycie.

Inteligentne osoby wiedzą, że nie ma mowy o rehabilitacji polskich
oficerów, bo nigdy nie zostali skazani w żadnym procesie, nawet
pokazowym.

Masz wgląd w tajne ruskie dokumenty i co tam jest nabazgrane ?

Data: 2011-02-11 09:14:20
Autor: u2
W dniu 2011-02-10 22:50, wasabi pisze:
[...]

"Są trzy fazy ujawniania się prawdy. Najpierw prawda jest ośmieszana,
potem spotyka się z gwałtownym oporem, a na koniec traktowana jest jako
oczywistość"
Arthur Schopenhauer

[...]

Są dawno upublicznione ciemniaku. Na rozkazie o rozstrzelaniu widnieje
m.in. podpis Stalina.

Data: 2011-02-10 12:44:33
Autor: Hans Kloss
On 10 Lut, 21:39, wasabi <USUN_TO_vig...@windowslive.com> wrote:

Boli ze Kaczor nie załatwił nic jak rządził ?

 Jedyne co boli to ilość takich debili takich jak ty. Was się powinno
nawet do kibla za rączkę prowadzać a nie dawać do durnej łapy kartkę
wyborczą.
J-23

Data: 2011-02-12 14:35:27
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "wasabi" <USUN_TO_vigoxp@windowslive.com> napisał w wiadomości news:ij1iel$uq9$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

ale mocno musicie w dupe Putina calowac, z jezyczkiem...
moze jeszcze ze4slancow na sybir zrehabilituje...
Co za gowno ludzkie....
Na pewno czyta Gazete Wyborcza...To cos...

Data: 2011-02-10 22:10:42
Autor: cytryna
> [...]

mowy o żadnej rehabilitacji. Co najwyżej ruscy mogą się starać o
rehabilitację swoich ofiar niesłusznie skazanych.

TUsk154M wystawił ruskim zadek, teraz zadrze dzioba i będzie bum.

--

Donald z Bronkiem wywalczyli