Donald zadłużyciel....

Data: 2010-07-16 08:40:15
Autor: Endriu
Donald zadłużyciel....
Donald Wielki Zadłużyciel
http://www.korespondent.pl/index.php?x=artykul_r1&id=8107

"[...] 35 miesięcy rządów koalicji PO-PSL pod jednym względem zaliczyć należy do rekordowych. Oto dług publiczny wzrósł do niebotycznych rozmiarów 700 miliardów złotych z około 530 miliardów w momencie rozpoczęcia przez Platformę rządów. Tusk zadłużył Polaków na 170 miliardów złotych w niecałe trzy lata. [...]".

Kurwa jebane chuje zadłużają mnie (okradają mnie) i moje dzieci na potęgę skurwysyny, pomimo że podobno kryzysu u nas nie ma i jesteśmy zieloną wyspą. Zaraz splajtujemy jak Grecja i Szkopy wykupią od nas Zakopane i Mazury (bo ziemie odzyskane i tak trzeba będzie oddać za darmo).

Na kogo wy barany głosujecie .... Obudźcie się durnie bo grozi nam los Grecji.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-07-16 08:52:29
Autor: Andrzej Adam Filip
Donald zadłużyciel....
"Endriu" <nmp1WYTNIJTO@interia.pl> pisze:
[...]

Jakbyś nie zauważył mamy kryzys światowy *ALE* czyż to nie premier
Donald Tusk (PO) and minister finansów Rostowski na jego *początku*
odstawiali szeroko publiczne gadki o tym że nie "można zadłużać naszych dzieci"?

Ja jestem w stanie sobie wyobrazić powody dla których mogliby zmienić "w międzyczasie" stanowisko ale jako "umkły" mi uzasadnienie zwrotu w
polityce zadłużeniowej.

--
Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
Niecnego czynu nie ukryją piękne słowa,

Data: 2010-07-16 09:24:34
Autor: Agaton
Donald zadłużyciel....
W dniu 16-07-2010 08:40, Endriu pisze:
[...]

Nie zauważyłeś, że Twój idol proponował zwiększenie zadłużenia?

Data: 2010-07-16 09:36:03
Autor: DJ\(Dominik\)
Donald zadłużyciel....

Nie zauważyłeś, że Twój idol proponował zwiększenie zadłużenia?

A donald nie proponował, a zwiększył.
Widzisz różnicę?

Data: 2010-07-16 09:38:22
Autor: Agaton
Donald zadłużyciel....
W dniu 16-07-2010 09:36, DJ(Dominik) pisze:
Nie zauważyłeś, że Twój idol proponował zwiększenie zadłużenia?

A donald nie proponował, a zwiększył.
Widzisz różnicę?

Nie zwiększył bo nie był wstanie zwiększyć. Dlatego proponował. Ciężko się myśli?

Data: 2010-07-16 09:46:03
Autor: Dombrek
Donald zadłużyciel....

Nie zwiększył bo nie był wstanie zwiększyć. Dlatego proponował. Ciężko się myśli?

Różnica jest istotna, bo to jak na giełdzie: lepiej mieć straty niekontrolowane czy kontrolowane?
Dombrek

Data: 2010-07-16 10:02:39
Autor: flower
Donald zadłużyciel....
Użytkownik "Agaton" <gigsa_USUN_@wp.pl> napisał w wiadomości

> A donald nie proponował, a zwiększył.
> Widzisz różnicę?

Nie zwiększył bo nie był wstanie zwiększyć. Dlatego proponował. Ciężko
się myśli?

A jako gracz na giełdzie wolisz z głupim zyskać czy z mądrym stracić?

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2010-07-16 10:21:00
Autor: TT
Rząd Donalda zmniejszy zadłużenie i zwiększy wzrost gospodarczy!!!

"Główny Urząd Statystyczny wie, jak zmniejszyć w Polsce deficyt budżetowy. Wystarczy, by do PKB wliczać to, co produkuje... szara strefa. Dzięki temu polski dochód wzrośnie aż o kilkadziesiąt procent, a stosunek długu do PKB znacznie spadnie. Dzięki temu uda się spełnić unijne kryteria finansowe i nie narazić się na surowe kary."

http://gospodarka.dziennik.pl/news/artykuly/296314,tak-zmniejszymy-deficyt-na-papierze.html

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Moim zdaniem mamy bardzo kreatywny rząd!

TT

Data: 2010-07-16 10:52:42
Autor: totus
TT wrote:

[...]

Z tego co napisałeś wynika, że GUS jest częścią rządu i dodatkowo to bardzo źle, że GUS chce podawać bardziej realny dochód. Według Twojej wypowiedzi lepszym działaniem by było, żeby GUS z obliczania dochodu narodowego wyłączył rolnictwo i przemysł motoryzacyjny. Wtedy stosunek długu do dochodu bardziej by Ci odpowiadał. Dobrze Cię rozumiem?

Data: 2010-07-16 11:52:55
Autor: TT
totus napisał(a):
TT wrote:

[...]

Główny Urząd Statystyczny, GUS – centralny organ administracji państwowej podległy Prezesowi Rady Ministrów
GUS jest całkowicie zależny od rządu i GUS będzie robił to co rząd chce.

Szara strefa, to jest strefa formalnie nieistniejąca bez żadnej ewidencji, bez żadnej legalnej księgowości. Rolnictwo, przemysł motoryzacyjny, to jest legalna, opodatkowana, księgowana i formalnie istniejąca działalność.

Proceder opisany w artykule, to zwykła kreatywna księgowość, która pozwoli rządowi pożyczyć jeszcze większą kasę.

Jak myślisz, kto będzie ten dług spłacał? Hahaha, może Donald?, a może stado baranów, które na niego głosowało?

TT

Data: 2010-07-16 12:14:51
Autor: totus
TT wrote:

[...]

Czyli nie tworzy dochodu narodowego? Dobrze rozumiem?

Proceder opisany w artykule, to zwykła kreatywna księgowość, która
pozwoli rządowi pożyczyć jeszcze większą kasę.

Czy większą czy mniejszą o tym nie decyduje rząd tylko sejm w ustawie budżetowej. Jeżeli ten wskaźnik będzie lepszy to pożyczka będzie tańsza i to jest źle, Twoim zdaniem.

Jak myślisz, kto będzie ten dług spłacał? Hahaha, może Donald?, a może
stado baranów, które na niego głosowało?

Pożyczonych pieniądze nie zużywa Tusk to nie on będzie je spłacał. Zobacz co jest finansowane z budżetu i długu. Ci co te pieniądze przejadają będą je spłacać lub ich dzieci, a jeżeli nie zdołają to zbankrutują jak 1989.

Data: 2010-07-16 11:51:10
Autor:
totus <totus@poczta.onet.pl> napisał(a):
TT wrote:

> [...]
> istniejąca działalność.

Czyli nie tworzy dochodu narodowego? Dobrze rozumiem?

A niech sobie i tworzy. To nie w tym problem. Chodzi o to, że można pod tą
szarą strefę podstawiać dowolne liczby. Nie jest to wyliczalne ani
sprawdzalne. Ot, szacunki.
Zresztą jak się pojawi w oficjalnych papierach 'szara strefa', to też będzie
to fajnie wyglądalo. Będzie wiadomo na ile Państwo Polskie pozwala się
oficjalne rżnąć na kasie (wg własnych wyliczeń). A może powołają niezależną
komisję ds. wyliczania szarej strefy? Albo inną certyfikowaną ośmiornicę? Tfu,
Komisarz UE? ;)

> [...]

Czy większą czy mniejszą o tym nie decyduje rząd tylko sejm w ustawie budżetowej. Jeżeli ten wskaźnik będzie lepszy to pożyczka będzie tańsza i to jest źle, Twoim zdaniem.

To też nie jest istotne kto to będzie ustalał (rząd czy sejm) - obie
instytucje mają tak samo mierne narzędzie do wyliczeń 'szarej strefy'.
W zależności od potrzeb będą sobie 'szacować'.

> [...]

Pożyczonych pieniądze nie zużywa Tusk to nie on będzie je spłacał. Zobacz co jest finansowane z budżetu i długu. Ci co te pieniądze przejadają będą je spłacać lub ich dzieci, a jeżeli nie zdołają to zbankrutują jak 1989.

"Pożyczonych pieniędzy nie zużywał Gierek, to nie on je spłacał" ;p

Nie jest najważniejsze kto to będzie pożerał, ważne, że pójdzie ta zabawa na
koszt Skarbu Państwa.
Pożerać mogą i emeryci... i kolesie z podstawionych instytucji, którzy sie
zgłoszą po kasiorę z zawyżonymi fakturami. I ch... wie kto jeszcze. Nie ma to
znaczenia.
[Chociaż nie powiem - fajnie byłoby, gdyby ta kasa zadziałała z lewarem na
korzyść naszej gospodarki. Pomarzyć można.]

Dojdzie im kolejna zabawka, po:

Na walkę z bezrobociem wydaliśmy już &*!^@ złotych
(i co z tego?)

Na budowę dróg wydaliśmy już *(&*^ złotych
(i co z tego?)

Na walkę z biedą wydaliśmy już )_!*@( złotych
(i co z tego?)

Na walkę z korupcją wydaliśmy już )()*!*  złotych
(i co z tego?)

Po prostu ktoś kiedyś powie 'sprawdzam' i domek z kart szlag trafi ;)

Jak zaczną mówić co faktycznie za tą kasę zrobili (i będzie można sobie
wyliczyć, czy udało im się to zrobić po okazyjnej cenie, czy po zawyżonych
kosztach), to wtedy zacznie wracać normalność...
Pomarzyć sobie można...

Data: 2010-07-16 12:28:27
Autor: TT
totus napisał(a):
TT wrote:

[...]

Nie ma tego dochodu w żadnych papierach, jest on niewyliczalny i formalnie nieistniejący.

[...]

Odsetki od tego długu będzie spłacało społeczeństwo, a skorzystają na tym kolesie Rostowskiego - i o to w tej zabawie chodzi.

To, że ta kasa zostanie przepierdzielona przez kolesi Tuska, to pomijalna sprawa.

Odsetki i zależność względem międzynarodowych banków, która z nich wynika, pozostanie na dłuuugie lata. A barany będą płacić wygórowane podatki i jeszcze się będą cieszyć, że w ogóle jakakolwiek praca jest, która umożliwia płacenie tych podatków.

TT.

Data: 2010-07-16 13:56:14
Autor: totus
TT wrote:

totus napisał(a):
TT wrote:

[...]

Jeżeli nie ma w papierach to nie ma w rzeczywistości.

[...]

Czyli największe dopłaty idą do funduszu emerytalnego i rentowego, do kopalń do stoczni, do NFZ czyli to są kolesie Tuska. Czy tak?

[...]

Serdecznie dziękuję za wyjaśnienie jak Tusk dla siebie i swoich kolesi manipuluje danymi z GUS.

Data: 2010-07-16 12:50:53
Autor: x
[...]

Ale glupoty.

Data: 2010-07-16 10:45:20
Autor: Archangell
Donald zadłużyciel....
[...]

Aby być  obiektywnym należy zadać pytanie:
czy jakiś rząd kiedyś zmniejszył dług publiczny? ;-)

Arch

Data: 2010-07-16 13:39:50
Autor: argon1953
Donald zadłużyciel....

Użytkownik "Archangell" <robercisko77@op.pl> napisał w wiadomości news:i1p672$lp9$1news.onet.pl...
[...]

Arch Bardzo słuszna uwaga.Odpowiedź - żaden ,za wyjątkiem rządu niejakiego Józefa Cyrankiewicza ,człowieka wykształconego i wiedzącego po żydowsku ,że trzeba mieć nadwyżkę.Ale do czasu...Dlatego opowiadam się za monarchią z mądrym władcą.Może hrabia fatso pomoże wybrać władcę.Ostatecznie na dworze mogę być skarbnikiem.

Data: 2010-07-16 12:23:37
Autor: sys29
Donald zadłużyciel....
argon1953 <argon1953@o2.pl> napisał(a):
Dlatego opowiadam się za monarchią z mądrym władcą.

Też wolałbym monarchię.  :-)

Monarchia ma nad demokracją między innymi taką przewagę, że istnieje
około 15% szans, że król byłby przyzwoitym liberałem, zdolnym do
sprawowania sprawiedliwej władzy ( IMHO 85% populacji to cwaniaczki,
idioci i ludzie po prostu źli ). W demokracji taka szansa praktycznie
nie istnieje. Po pierwsze do władzy pchają się głównie kanalie, szumowiny ... i ludzie obłąkani, a po drugie demokracja ma wbudowany
mechanizm kierowania systemów gospodarczych państw na tory etatyzmu
i socjalizmu. Dlatego IMHO demokracje są już w fazie schyłkowej, a
o ostatecznym ich upadku przesądzi niebawem skala zadłużenia państw.

pozdr.
sys29

--

Donald zadłużyciel....