Donald zadłużyciel....

Data: 2010-07-16 09:24:34
Autor: Agaton
Donald zadłużyciel....
W dniu 16-07-2010 08:40, Endriu pisze:
Donald Wielki Zadłużyciel
http://www.korespondent.pl/index.php?x=artykul_r1&id=8107

"[...] 35 miesięcy rządów koalicji PO-PSL pod jednym względem zaliczyć
należy do rekordowych. Oto dług publiczny wzrósł do niebotycznych rozmiarów
700 miliardów złotych z około 530 miliardów w momencie rozpoczęcia przez
Platformę rządów. Tusk zadłużył Polaków na 170 miliardów złotych w niecałe
trzy lata. [...]".

Kurwa jebane chuje zadłużają mnie (okradają mnie) i moje dzieci na potęgę
skurwysyny, pomimo że podobno kryzysu u nas nie ma i jesteśmy zieloną wyspą.
Zaraz splajtujemy jak Grecja i Szkopy wykupią od nas Zakopane i Mazury (bo
ziemie odzyskane i tak trzeba będzie oddać za darmo).

Na kogo wy barany głosujecie .... Obudźcie się durnie bo grozi nam los
Grecji.

Nie zauważyłeś, że Twój idol proponował zwiększenie zadłużenia?

Data: 2010-07-16 09:36:03
Autor: DJ\(Dominik\)
Donald zadłużyciel....

Nie zauważyłeś, że Twój idol proponował zwiększenie zadłużenia?

A donald nie proponował, a zwiększył.
Widzisz różnicę?

Data: 2010-07-16 09:38:22
Autor: Agaton
Donald zadłużyciel....
W dniu 16-07-2010 09:36, DJ(Dominik) pisze:
Nie zauważyłeś, że Twój idol proponował zwiększenie zadłużenia?

A donald nie proponował, a zwiększył.
Widzisz różnicę?

Nie zwiększył bo nie był wstanie zwiększyć. Dlatego proponował. Ciężko się myśli?

Data: 2010-07-16 09:46:03
Autor: Dombrek
Donald zadłużyciel....

Nie zwiększył bo nie był wstanie zwiększyć. Dlatego proponował. Ciężko się myśli?

Różnica jest istotna, bo to jak na giełdzie: lepiej mieć straty niekontrolowane czy kontrolowane?
Dombrek

Data: 2010-07-16 10:02:39
Autor: flower
Donald zadłużyciel....
Użytkownik "Agaton" <gigsa_USUN_@wp.pl> napisał w wiadomości

> A donald nie proponował, a zwiększył.
> Widzisz różnicę?

Nie zwiększył bo nie był wstanie zwiększyć. Dlatego proponował. Ciężko
się myśli?

A jako gracz na giełdzie wolisz z głupim zyskać czy z mądrym stracić?

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Donald zadłużyciel....