Donaldowi Tuskowi nie za Matkę Bosk toaletach

Data: 2019-05-07 21:30:49
Autor: A. Filip
Donaldowi Tuskowi nie za Matkę Bosk toaletach
Mi się nie mieści w głowie jak Donald Tusk może stawiać w obronie takiej
straszliwej homofobii! ;-)

https://www.tvn24.pl/donald-tusk-podczas-100-lecia-uniwersytetu-poznanskiego,933507,s.html
Tusk o zatrzymaniu za Matkę Boską z tęczową aureolą: nie mieści mi się to w głowie
07 maja 2019, 16:22

https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,protest-na-patelni-po-zarzucie-profanacji-wizerunku-matki-boskiej,290464.html
Przeciwnicy karania Elżbiety Podleśnej, oskarżonej o rozklejanie w
Płocku wizerunku Maryi i Dzieciątka z aureolami w kolorach tęczy na
koszach i przenośnych toaletach, protestowali w centrum Warszawy. [...]

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-07 21:33:13
Autor: Pajdak
Donaldowi Tuskowi nie mieści się w głowie
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+95y3bjbtyf-j572@wp.eu...
Mi się nie mieści w głowie jak Donald Tusk może stawiać w obronie takiej
straszliwej homofobii! ;-)

Tważaj bo ci łeb pęknie. ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2019-05-07 21:44:41
Autor: A. Filip
"Pajdak" <runt@anekumena.prv> pisze:
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
Mi się nie mieści w głowie jak Donald Tusk może stawiać w obronie takiej
straszliwej homofobii! ;-)

Tważaj bo ci łeb pęknie. ;-)))

Ja nie śmiałem mówić że sam b. premier Donald Tusk może podążać ścieżką
homofobii jak minister i wicepremier jego rządu Rostowski.
Myślałem że zaledwie okazał się "profesjonalny jak zwykle" i zakwakał
przed poznaniem "detali" sprawy :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-07 22:29:50
Autor: z
Donaldowi Tuskowi nie mieści się w g łowie
Czy to już jest ten moment żeby przypomnieć że 80% księży w Watykanie to geje? ;-)

Data: 2019-05-07 23:03:40
Autor: A. Filip
z <z@z.pl> pisze:
Czy to już jest ten moment żeby przypomnieć że 80% księży w Watykanie
to geje? ;-)

<ironia> To dlatego aż tak gejów pedofilii bronili? </ironia>

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-08 16:39:15
Autor: Pajdak
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+irb3ngg4pf-j572@wp.eu...
[...]

Po co więc zaracasz inny głowę swoimi problemami?

Myślałem że zaledwie okazał się "profesjonalny jak zwykle" i zakwakał
przed poznaniem "detali" sprawy :-)

A tak konkretnie to co ci nie pasuje?

--
Pajdak

Donaldowi Tuskowi nie za Matkę Bosk toaletach