Donaldowi Tuskowi wyszukali dziadka z wermachtu......

Data: 2009-06-14 09:15:24
Autor: PiSnawodefotomontaż
Donaldowi Tuskowi wyszukali dziadka z wermachtu......

Ojcem Ludwika Dorna był Henryk Dorn, który pochodził z asymilującej się rodziny żydowskiej z Tarnopola. Dziadek Ludwika Dorna prowadził w Tarnopolu zakład optyczny i pragnął, aby jego syn Henryk przejął warsztat. Henryk uczył się jako optyk i zegarmistrz w Jenie, słynnym niemieckim ośrodku przemysłu optycznego. Przed II wojną światową należał do Komunistycznej Partii Zachodniej Ukrainy oraz KPP. Za działalność polityczną odbywał w okresie międzywojennym karę więzienia. We wrześniu 1939 roku Tarnopol zajęła Armia Czerwona.

Kiedy wojska niemieckie roku 1941 zbliżyły się do Tarnopola Henryk Dorn uciekł do Kazachstanu. Cała pozostała w Generalnym Gubernatorstwie rodzina Henryka Dorna została wymordowana podczas holokaustu. Z głębi ZSRR wrócił wraz z armią Berlinga. Po wojnie w PPR i PZPR, wykładał marksizm-leninizm na Politechnice Warszawskiej. Po rezygnacji z etatu w 1956 pracował jako optyk w Warszawie, otworzył zakład optyczny w pawilonach przy ulicy Marszałkowskiej. Był osobą niewierzącą, a Ludwik Dorn został wychowany w tradycji agnostycyzmu i jako dziecko nie został ochrzczony.

http://www.eszkola.pl/baza-danych/czytaj/670

Przemek

"Po wydarzeniach czerwcowych w lipcu 1976 zaangażował się w pomoc dla prześladowanych robotników i zaczął działać w Komitecie Obrony Robotników."

--
Spektakularna porażka PiS

PO  44,43 proc. głosów,

PiS 27,4 proc.

Były poseł PiS Ludwi Dorn ocenił, że PiS odniosło trzecią porażkę z rzędu po wyborach
parlamentarnych i wyborach samorządowych.

Data: 2009-06-14 12:07:47
Autor: Adam
Donaldowi Tuskowi wyszukali dziadka z wermachtu......
To znana historia - dlatego też Kaczyński zmusił Dorna, aby opuścił szeregi PiS, bo z takim rodowodem to dla PiS obciach.
AC

Data: 2009-06-14 12:13:06
Autor: Tzva Adonai
Donaldowi Tuskowi wyszukali dziadka z wermachtu......
To znana historia - dlatego też Kaczyński zmusił Dorna, aby opuścił szeregi PiS, bo z takim rodowodem to dla PiS obciach.

Z jakim rodowodem?.. Przecież ojciec Kaczyńskich też wykładał marksizm-leninizm..

Data: 2009-06-14 14:16:04
Autor: Adam

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@op.pl> napisał w wiadomości news:6069.00000c6d.4a34cd32newsgate.onet.pl...
To znana historia - dlatego też Kaczyński zmusił Dorna, aby opuścił szeregi
PiS, bo z takim rodowodem to dla PiS obciach.

Z jakim rodowodem?.. Przecież ojciec Kaczyńskich też wykładał marksizm-leninizm..
Tak - i z tego powodu cała rodzian Kaczyńskich wiele lat temu wzięła rozbrat ze starym Kaczyńskim. Ani synowie ani żona nie chcieli znać tego zaprzańca.
AC

Data: 2009-06-14 14:19:41
Autor: boukun

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h12pqc$3lt$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

A ja myślałem, że najpierw był ojciec, wykłady o marksiźmie-leniniźmie, a potem dzieci i czytanie do poduszki bajek o marsiźmie...
Inaczej dwóch głopków nie grałoby w filmie i ukończyło szokły za mięso...

boukun

Data: 2009-06-14 14:20:57
Autor: boukun

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h12q2f$478$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

W takim razie kto tu się kogo zapiera i czego wypiera?

boukun

Data: 2009-06-14 14:21:00
Autor: Tzva Adonai
Donaldowi Tuskowi wyszukali dziadka z wermachtu......
Tak - i z tego powodu cała rodzian Kaczyńskich wiele lat temu wzięła rozbrat ze starym Kaczyńskim. Ani synowie ani żona nie chcieli znać tego zaprzańca.

Wyprali się własnego ojca?... Niezła rodzinka... Gdyby nie lojalność starego
Kaczyńskiego, to dwa małe Kaczorki nie miałyby szansy na zrobienie kariery w
peerelowskiej branży filmowej, ani tym bardziej na awans społeczny, jaki nabyli
dzięki studiowaniu marksizmu-leninizmu na reżimowych uniwersytetach... Co za
czarna niewdzięczność... I pomyśleć, że jeden z nich cytował w swojej pracy
doktoranckiej czerwone wywody własnego ojca-socjalisty - ten, który pisał o
"rencie socjalnej"... Nie pamiętam już który, chyba ten żonaty...

Data: 2009-06-14 18:48:28
Autor: Adam

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:6069.00000c7c.4a34eb2cnewsgate.onet.pl...
[...]

W chwili, gdy wzięli udział w filmie,  stary Kaczyński był odsunięty od rodziny, ponieważ sprzeniewierzył się ideałom, które jakoby wyznawał. Jego żona, Kaczyńska, znała kogoś, kto zachęcił ją do zgłoszenia synów do przeglądu kandydatów na rolę. Bądź co bądź bliźniaków wtedy nie było tak wielu.
Jak widać - legenda usmażona przez TV_WSI na temat przeogromnych możliwości byłego AK-owca, który sie sprzedał komunie ma długi żywot.
AC

Data: 2009-06-14 19:34:32
Autor: Tzva Adonai
Donaldowi Tuskowi wyszukali dziadka z wermachtu......
W chwili, gdy wzięli udział w filmie,  stary Kaczyński był odsunięty od rodziny, ponieważ sprzeniewierzył się ideałom, które jakoby wyznawał.

Science-fiction....

Data: 2009-06-14 14:26:25
Autor: Panslavista
> [...]

rozbrat
ze starym Kaczyńskim. Ani synowie ani żona nie chcieli znać tego

A do filmu dotarli mimochodem... Parchy.

Data: 2009-06-14 14:35:12
Autor: Tzva Adonai
Donaldowi Tuskowi wyszukali dziadka z wermachtu......
A do filmu dotarli mimochodem... Parchy.

Pewnie tą samą drogą, którą ty dotarłeś na plan "Czterech pancernych"..

Data: 2009-06-14 18:49:43
Autor: Adam

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:h12qos$hnl$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

zaprzańca.
AC

A do filmu dotarli mimochodem... Parchy.
Nie zapominajmy, że mieli jeszcze matkę - jakoś o jej pracy i zanjomych nikt nie pisze, tylko czepiono się starego, co to był w AK, a potem służył komuchom.
AC

Data: 2009-06-14 16:03:10
Autor: PiSnawodefotomontaż
[...]

Pieprznąłbyś się w ten pusty łeb. Na czym ten rozbrat miał polegac, na robieniu z ojca patrioty?

Przemek

Data: 2009-06-14 18:51:27
Autor: Adam
Donaldowi Tuskowi wyszukali dziadka z wermachtu......

Pieprznąłbyś się w ten pusty łeb. Na czym ten rozbrat miał polegac, na
robieniu z ojca patrioty?

Przemek
Kto robił z niego patriotę? Synowie? Na jego temat milczą bardzo wymownie - na co zresztą już dawno zwracała uwagę TVN-WSI.
AC

Data: 2009-06-15 11:48:19
Autor: Vic
Tzva Adonai wrote:
To znana historia - dlatego też Kaczyński zmusił Dorna, aby opuścił szeregi PiS, bo z takim rodowodem to dla PiS obciach.

Z jakim rodowodem?.. Przecież ojciec Kaczyńskich też wykładał marksizm-leninizm..

Tak myslalem, ze Kaczory to genetyczni patrioci... marksizmu-leninizmu :)))))

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-14 12:19:06
Autor: PiSnawodefotomontaż

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h12i9r$g1p$1atlantis.news.neostrada.pl...
To znana historia - dlatego też Kaczyński zmusił Dorna, aby opuścił szeregi PiS, bo z takim rodowodem to dla PiS obciach.
AC

Bzdety! Jeżeli znana historia, to dlaczego pozwolił, żeby Dorn został marszałkiem? Nie zmusił tylko pomówił, za co został ukarany przez sąd i coś takiego jak obciach dla pisuaru nie istnieje, czego dowodem jest Kryże.

Przemek

Data: 2009-06-14 14:16:57
Autor: Adam
Donaldowi Tuskowi wyszukali dziadka z wermachtu......
Niezbadane są działania i losy polityków...
AC

Data: 2009-06-14 14:45:47
Autor: heÂŽsk
Donaldowi Tuskowi wyszukali dziadka z wermachtu......
On Sun, 14 Jun 2009 09:15:24 +0200, "PiSnawodefotomontaż"
<adres@email.pl> wrote:

 [...]
[...]

 to oficjalny zyciorys czy kolejna manipulacja ?

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-14 15:59:42
Autor: PiSnawodefotomontaż
Donaldowi Tuskowi wyszukali dziadka z wermachtu......

Użytkownik "heRsk" <czytaj_euro?brednie@interia.pl> napisał

 to oficjalny zyciorys czy kolejna manipulacja ?

Masz linka, oceń sam.

Przemek

Data: 2009-06-15 10:02:17
Autor: iaforek
PiSnawodefotomontaż <adres@email.pl> napisał(a):
Użytkownik "heRsk" <czytaj_euro?brednie@interia.pl> napisał

 to oficjalny zyciorys czy kolejna manipulacja ?

Masz linka, oceń sam.

eSzkoła? Portal edukacyjny? Dla kogo? Gimnazjalistów!? I jeszcze "autor: Nieznany". Faktycznie sprawdzone źródło wiedzy ;) W sam raz na poziomie przeciętnego wyborcy PO ;) Jeszcze na naszej klasie podrób profil Dorna. To teraz takie "modne". Hahaha.
http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article355615/Dzieci_wyzywaja_prezydenta_bo_tak_wypada.html

--
iaforek

--

Donaldowi Tuskowi wyszukali dziadka z wermachtu......