Donaldu Tusku

Data: 2009-08-11 21:46:45
Autor: Piotr Gralak
Donaldu Tusku
MarekZ napisa艂(a):
Przed chwil膮 us艂ysza艂em co艣 takiego: "jest mi oboj臋tne czy ci, kt贸rzy kupuj膮 polskie stocznie handluj膮 z艂otem, broni膮 czy bursztynem; chc臋 tylko aby wp艂acili nale偶ne nam pieni膮dze i aby stocznie skutecznie zosta艂y sprzedane". Powiedzia艂 to pan premier.

Ot, zapomnia艂 si臋 ch艂op na chwil臋, przecie偶 o ile si臋 nie przes艂ysza艂em, b臋d膮 go teraz m臋czyli za t臋 bro艅 z p贸艂 roku.

ale z bankami ma to co艣 wi臋cej wsp贸lnego ponad to, 偶e zap艂ata za stocznie powinno wp艂yn膮膰 na konto w NBP?
je艣li nie to sorry, ale NTG

PG

Data: 2009-08-11 22:51:47
Autor: 膮膰臋艂艅贸艣藕偶
Donaldu Tusku
Nastepne w kolejce, za bezcen ?
Zamiast kupi膰 co艣 "na 艣wiecie" gdy by艂a okazja nieca艂y rok temu, to lepiej sprzedawa膰 w do艂ku?
Bo si臋 premierzyna boi wzi膮膰 za krus i uposa偶enia zwi膮zkowc贸w w kopalniach?
JaC

-- -- -

ale z bankami ma to co艣 wi臋cej wsp贸lnego ponad to, 偶e zap艂ata za stocznie powinno wp艂yn膮膰 na konto w NBP?

Data: 2009-08-11 23:00:41
Autor: Valdi.Pavlack
Donaldu Tusku
"膮膰臋艂艅贸艣藕偶" news:h5slkc$7q0$1news.wp.pl

[ciach]

G艂osowa艂e艣 na parti臋 sepleni膮cych ludzi? :)

Data: 2009-08-11 23:16:32
Autor: 膮膰臋艂艅贸艣藕偶
Donaldu Tusku
Nie, Tw贸j idol Ikonowicz ju偶 si臋 wycofa艂, wzi臋艂a socjalist臋 na garnuszek siostra restauratorka.
JaC

-- -- -

G艂osowa艂e艣 na parti臋 sepleni膮cych ludzi?

Data: 2009-08-11 23:57:02
Autor: schliesky
Donaldu Tusku
膮膰臋艂艅贸艣藕偶 wrote:
Nastepne w kolejce, za bezcen ?

Taa, Telekomunikacji za "bezcen" nie sprzedali. I kto za to zap艂aci艂? Ja, pan, spo艂ecze艅stwo zap艂aci艂o. Za te wszystkie przywileje monopolistyczne, no ale rz膮d cen臋 przynajmniej wzi膮艂 niez艂膮.

Jak s艂ysz臋, o wyprzeda偶 narodowego maj膮tku za bezcen, to jestem szcz臋艣liwy. A nu偶 tym razem nie ja b臋d臋 musia艂 za to p艂aci膰? Mo偶e po prostu sprzedali firm臋 a nie prawa do 艂upienia obywateli tego pa艅stwa przez x lat?

--
Pozdrawiam, *Schliesky*
email: schliesky at gmail

Donaldu Tusku