Donaldzie Tusk ty obcy BANDYTO

Data: 2011-11-20 00:40:17
Autor: Kolargol
Donaldzie Tusk ty obcy BANDYTO
Wielu Polakuf ci zaufalo ty zwykly SZWABSKO-RZYDOWSKI HITLEROWSKI SKURWYSYNU PIERDOLONY
JA CI CHUJU DAM EMERYTURY W WIEKU 67 LAT JAK CIE SPOTKAM TO CI GNOJU CHYBA LEB UPIERDOLE

Data: 2011-11-20 00:56:09
Autor: raff

"Kolargol" <kolargol@misie.gumisie.pl> wrote in message news:ja9ep2$oec$1speranza.aioe.org...
Wielu Polakuf ci zaufalo ty zwykly SZWABSKO-RZYDOWSKI HITLEROWSKI SKURWYSYNU PIERDOLONY
JA CI CHUJU DAM EMERYTURY W WIEKU 67 LAT JAK CIE SPOTKAM TO CI GNOJU CHYBA LEB UPIERDOLE

Oooo, Misiu Jogi polubil Tuska :)

R.

Data: 2011-11-20 00:58:06
Autor: Kolargol
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:ja9fmv$p9l$1news.onet.pl...

[...]

Kolargol gnoju jestem a prawdziwa moja ksywa w waszej faszystowskiej organizacji to mkarwan
Znasz mnie misiu

Data: 2011-11-20 01:05:51
Autor: raff

"Kolargol" <kolargol@misie.gumisie.pl> wrote in message news:ja9fqf$qij$1speranza.aioe.org...
[...]

Nie boj, jeszcze troche Vincent porzÄ…dzi i bedzie 70, a nie 67.

R.

Data: 2011-11-20 01:07:12
Autor: Kolargol
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:ja9g95$qib$1news.onet.pl...
Nie boj, jeszcze troche Vincent porzÄ…dzi i bedzie 70, a nie 67.

Vincenta sie skremuje jak kota Alika
mkarwan

Data: 2011-11-20 01:41:00
Autor: Grzegorz Z.
Donaldzie Tusk ty obcy BANDYTO
Kolargol napisa³:

Vincenta sie skremuje jak kota Alika

Dobre :))))))))))))))

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2011-11-20 06:57:00
Autor: Leprechaun
[...]

http://13k.pl/-/sugestia.php opolski pojebie!

BomBel

Data: 2011-11-20 08:12:01
Autor: GrzegorZ
Donaldzie Tusk ty obcy BANDYTO
Dnia Sun, 20 Nov 2011 01:05:51 +0100, raff napisa³(a):

"Kolargol" <kolargol@misie.gumisie.pl> wrote in message news:ja9fqf$qij$1speranza.aioe.org...
U¿ytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ja9fmv$p9l$1news.onet.pl...

[...]

Nie boj, jeszcze troche Vincent porz±dzi i bedzie 70, a nie 67.

R.

Durniu! Wiek emerytalny ustanawia Sejm,a nie Vincent tylko sk±d taki je³op
jak ty ma to wiedzieæ? GrZ

Donaldzie Tusk ty obcy BANDYTO