Donek - Donek - Donek !!!

Data: 2009-08-13 20:41:18
Autor: matador
Donek - Donek - Donek !!!
#
Ogromną wstęgę zawieszoną na wysokości Żarskiej Wsi zerwie ciężarówka i nowy odcinek autostrady A4 łączący Zgorzelec z Krzyżową zostanie otwarty. Uroczystość, którą obejrzy wicepremier Schetyna i minister Grabarczyk, zakończy kilkumiesięczne zamieszanie wokół otwarcia nowego odcinka.
#
http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,6926021,W_piatek_wielkie_otwarcie_nowego_odcinka_A4.html

Partia - Gierek - Młodzież - Partia !!!

O ja pierdolę....

matador.

Data: 2009-08-13 20:49:56
Autor: games
Donek - Donek - Donek !!!
matador pisze:
#
[...]

O ja pierdole wyremontowali dzielo Hitlera.

Data: 2009-08-13 21:01:47
Autor: matador
Donek - Donek - Donek !!!
games pisze:

O ja pierdole wyremontowali dzielo Hitlera.

Klapa - rąsia -goździk - buzi. Autostrada gotowa od marca 2009.

Sukces, kurwa ...

matador.

Data: 2009-08-13 21:04:19
Autor: matador
Donek - Donek - Donek !!!
matador pisze:
games pisze:

O ja pierdole wyremontowali dzielo Hitlera.

Klapa - rąsia -goździk - buzi. Autostrada gotowa od marca 2009.

Sukces, kurwa ...

matador.

#
A więc jednak. Już w piątek. Brakujące 51 km autostrady A4 zostanie otwarte. Piękne dziewczęta w wiankach z polnych kwiatów i przystojni chłopcy w strojach ludowych śpiewem i tańcami uczczą szczęśliwy dzień. Miejscowa ludność spontanicznie zbierze się wzdłuż drogi, rzucając kwiaty i wznosząc okrzyki radości. A później drogą szeroką jak kazachskie stepy i równą jak mazowieckie pola pomkną szybkie samochody prowadzone przez zachwyconych kierowców.
#

He, he..

Ludzie, gdzie my żyjemy. Gdzie my żyjemy...

matador.

Data: 2009-08-13 21:06:37
Autor: Piotr
Donek - Donek - Donek !!!
Dnia Thu, 13 Aug 2009 20:49:56 +0200, games napisał(a):

O ja pierdole wyremontowali dzielo Hitlera.

To było tylko w planach, więc nie ma mowy o remoncie.
Piotr

Data: 2009-08-13 21:24:10
Autor: Andrzej Kokakolski
Donek - Donek - Donek !!!
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):
Dnia Thu, 13 Aug 2009 20:49:56 +0200, games napisał(a):

> O ja pierdole wyremontowali dzielo Hitlera.

To było tylko w planach, więc nie ma mowy o remoncie.

Dziadek zaczal, wnuczek dokonczyl...
Oby tylko na tej autostradzie sie skonczylo ;)   AK

Data: 2009-08-13 23:26:40
Autor: Panslavista
Donek - Donek - Donek !!!

Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:h6209p$k3u$1inews.gazeta.pl...

To znowu korytarza chcą?!

Data: 2009-08-14 00:09:30
Autor: Adam
Donek - Donek - Donek !!!

Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):

> To było tylko w planach, więc nie ma mowy o remoncie.

Dziadek zaczal, wnuczek dokonczyl...
Oby tylko na tej autostradzie sie skonczylo ;)

AK

To znowu korytarza chcą?!

Teraz to ani chybi - zostanie ta autostrada zrobiona!
AC

Donek - Donek - Donek !!!