Donek chwali Jarka

Data: 2012-05-19 20:27:49
Autor: Jimmy's brother
Donek chwali Jarka
"Będę trzymał kciuki także za Jarosława Kaczyńskiego, aby przez te trzy tygodnie potrafił cieszyć się z tego, co wspólnie - także jemu przecież - udało się w Polsce osiągnąć."  Kto wymieni jednym tchem jakieś osiągnięcia J.Kaczyńskiego? Tak na szybkiego: 3 mln mieszkań, 17 km autostrad.

BomBel

Data: 2012-05-19 20:43:01
Autor: Marek Czaplicki
Donek chwali Jarka
Jimmy's brother pisze na pl.soc.polityka w Saturday 19 of May 2012 20:27:

[...]

No cóż. Sława konstruktora jakiejś Rzecxzpospolitej, której nikt, a przynajmniej większośc nie chce.

Data: 2012-05-19 20:53:45
Autor: pluton
Donek chwali Jarka
  Kto wymieni jednym tchem jakieś osiągnięcia
J.Kaczyńskiego? Tak na szybkiego: 3 mln mieszkań, 17 km autostrad.

Wyeliminowal Lecha i 90 podejrznych typkow.

Nullification

Data: 2012-05-20 12:32:15
Autor: Jimmy's brother
Donek chwali Jarka

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jp8qhb$f8f$1inews.gazeta.pl...
  Kto wymieni jednym tchem jakieś osiągnięcia
J.Kaczyńskiego? Tak na szybkiego: 3 mln mieszkań, 17 km autostrad.

Wyeliminowal Lecha i 90 podejrznych typkow.

Nie sądzę, by wszyscy byli "podejrzani" ale  w tym co piszesz jest cząstka prawdy. Tylko Jarosław i Marta Dubieniecka zyskali na śmierci Lecha.

BomBel

Data: 2012-05-19 21:11:11
Autor: u2
Donek chwali Jarka
W dniu 2012-05-19 20:27, Jimmy's brother pisze:
[...]

Liczba pijanych kierowcow i zabitych na drogach drastycznie spadla za
rzadow Yaro. Teraz kierowcy smieja sie z martwego prawa Dona Aldo :-)

Data: 2012-05-20 12:30:29
Autor: Jimmy's brother
Donek chwali Jarka

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4fb7f052$0$1306$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Trzymaj się tematu pisowski pojebie, a jak już coś podajesz to poprzyj to liczbami. Prawda jest taka, że przypieprzacie się do 20 km autostrady, która nie została jeszcze ukończona, a pomijacie setki km wybudowanych dróg. Jeżdżę po kraju (samochodem!) i widzę co zrobiono przez ostatnie lata. Za czasów Kaczyńskich budowano jedynie koscioły i muzea "zrywów patriotycznych". Obiecane 3 mln mieszkań poszły się pieprzyć, a autostrady wybudowane w tym czasie to 7 km, a nie 17. Idź się napij i pogorsz Tuskowi statystykę.

BomBel

Data: 2012-05-20 13:05:43
Autor: Rafał
Donek chwali Jarka

Tego kmiota u2 zapraszam na stronę www.policja.pl, zakładka dla kierowców.

Data: 2012-05-20 13:34:29
Autor: u2
Donek chwali Jarka
W dniu 2012-05-20 12:30, Jimmy's brother pisze:
[...]

Te bombelik, ty pewnie nie masz swojego mieszkania i dlatego tak
ujadasz. Wybrales slabych panow, ze nie stac ciebie na porzadny dom i
musisz mieszkac pod mostem ;-)

Data: 2012-05-20 13:46:16
Autor: Rafał
Donek chwali Jarka
Dnia Sun, 20 May 2012 13:34:29 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Słuchaj, czy ty potafisz pisać cokolwiek z sensem? Musisz bys starym
grzybem na emeryturze, a więc korzenie twoje tkwią w PRL czyli stary komuch
z ciebie. NMajwyraźniej za czasów PZPR umiałeś jedynie potakiwać i lizac
dupska kolejnym sekretarzom.

Data: 2012-05-20 14:13:20
Autor: bolek
Donek chwali Jarka

[...]

Co Ty pieprzysz ?
Takiej nagonki na kierowców jak teraz to ja nie pamiętam
od czasów Eda Gierka. Przez 10 lat jak jeżdżę po Europie nie widziałem
tylu gliniarzy jak u nas w tydzień.
A to znaczy tylko jedno. Budżet państwa to czarna dziura.

bolek

Data: 2012-05-20 03:59:57
Autor: brat_olin
Donek chwali Jarka
"Jimmy's brother" <smrodypolityc...@pralnia.tw> wrote:

"B d trzyma kciuki tak e za Jaros awa Kaczy skiego, aby przez te trzy
tygodnie potrafi cieszy si z tego, co wsp lnie - tak e jemu przecie -
uda o si w Polsce osi gn ."  Kto wymieni jednym tchem jakie osi gni cia
J.Kaczy skiego? Tak na szybkiego: 3 mln mieszka , 17 km autostrad.

http://www.kontrowersje.net/blog/matkakurka

A co by było, gdyby się zdarzyło Kaczyńskiemu pokochać Tuska?

20 maja Jarosław Kaczyński powiedział: "Donald Tusk to prawdziwy
Polak, maż stanu i patriota, reformator oraz wielki Polak". Godzinę
później do wypowiedzi Jarosława Kaczyńskiego odnieśli się znani i
kochani.

Kazimiera Szczuka. Ależ proszę Państwa, przecież każda Polka
wie, że to są jakieś seksistowskie bzdurrry. Donald Tusk mężem
stanu? Przecież to niewiarrrygodne! Dlaczego mężem? Skąd to
nieustanne patriarchalne skojarrrzenia, no przeprrrraszam barrrdzo,
Szanowni Państwo, gdzie my żyjemy!

Stefan Niesiołowski. Ten człowiek szkodzi Polsce, to jest szkodnik.
Jak on śmie! Chamstwo, absolutne chamstwo, Kaczyński niszczy
Polskę.

Ewa Kopacz. Proszę mi wierzyć, ale proszę mi wierzyć i naprawdę
proszę mi wierzyć.

Julia Pitera. Nieprawdopodobne, jestem wręcz zniesmaczona.
W tej sytuacji można powiedzieć wszystko. Apeluję, gorąco
apeluję.

Adam Szejnfeld. W chwili gdy Polska złapała głęboki oddech,
takie sformułowania nie służą naszym celom. Powinniśmy jednak
zachować ten minimalny poziom, na którym będziemy dążyć
do wspólnych celów.

Radosław Sikorski. Nikt mnie nie prześcignie w szacunku
dla pana prezesa, ale proszę, żeby opozycja kochała Polskę,
niech prezes pokocha Polskę.

Poseł Halicki. Pani redaktor, proszę mi dać chwilkę, odczytam
sms.

Posłanka Kidawa-Błońska. Wydaje mi się, że na najbliższym
posiedzeniu, ta sprawa musi być przedłożona stosownemu
gremium, będę o to zbiegać.

Grzegorz Schetyna. Dziękuję bardzo, dziękuję bardzo, miłego
dnia życzę.

Reżyser Kutz. A co się pani tak na czarno ubrała, pani Moniko?
No wie pani, pani jednak powinna wiedzieć.

Adam Michnik. Niestety demokracja jest również dla swołoczy,
siedziałem i wiem, że kto miał kota, ten nie wie i nie siedział.
Tęsknię za Polską Wojtyły.

Bronisław Komorowski. Razem..., ale moi mili. Kiedyś byliśmy
na polowaniu i kolega z celi, który zrywał czereśnie w Kraśniku,
powiedział, że żony trzeba zostawić w domu. Po latach okazało
się, że ten kolega i jego żona są moimi doradcami.

Tomasz Lis. Numer telefonu 7788, treść sms: tak lub nie,
zapraszam i przepraszam, że mi się dopiero teraz przypomniało.

Profesor Bratoszewski. Szanuję i moim OBOWIĄZKIEM jest
szanować, dlatego szanuję ten urząd, to jest mój urząd i
szanuję, prawda, prawda.

Włodzimierz Cimoszewicz. Wydaje się, że jest w tym trochę
racji, ale mimo wszystko trzeba dbać o standardy demokracji,
takie jest moje zdanie, co nie zmienia faktu, że podobne słowa
nigdy nie powinny paść.

Mecenas Giertych. No cóż, wszyscy doskonale wiemy, że słów
Jarosława Kaczyńskiego nie można traktować poważnie, to są
takie zagrywki, wydaje mi się, że Leszek Miller wygra najbliższe
wybory, nad czym oczywiście ubolewam - strasznie.

Aleksander Kwaśniewski. Polska ma wielką szansę, Kościół
nie jest problemem, dlatego popieram akcję Janusza Palikota.
Musimy myśleć inaczej, Jan Paweł II był wielkim Polakiem,
dlatego szanujmy Czesława Kiszczaka i spójrzmy na zachód.

Profesor Nałęcz. Szanowni państwo, ależ Szanowni Państwo,
na miłość boską, Szanowni Państwo, przecież nawet Piłsudski.

Janina Paradowska. To jest jakieś niewyobrażalne, ja tego nie
rozumiem, zamulanie debaty, ponieważ bo.

Monika Olejnik. Ale proszę powiedzieć, no proszę powiedzieć,
no pytam się pana, proszę powiedzieć. Ale powiedział?
Powiedział, tak? No panie "miniszcze", powiedział przecież,
pewnie, że powiedział.

Jacek Rostowski. Drogi Leszku stłucz termometr.

Lech Wałęsa. Inna sytuacja, inna koncepcja, inna Europa,
inny świat, to ja walczyłem, inna ekonomia, ludzie kochani.

Justyna Pochanke. Tak mi się powiedziało, przepraszam,
ale wróćmy.

Redaktor Morozowski. Yhy, rozumiem, ciekawe, ciekawe.

Solistka Kora. Daj łapkę! Siad! Oj, ty mój hauhauku!

Jakub W. Zadzwońmy do Murzyna. Żartowałem.

Krystyna Janda. Ale dlaczego, ale dlaczego, ale dlaczego?

Profesor Bralczyk. Takie przypadki bywają interesujące.

Bartosz Arułkowicz. Operacyjnie jesteśmy przygotowani do
importu w pełnym zakresie i tylko to mnie interesuje.

Minister Nowak. Ciągle walczymy, ale wszyscy widzimy,
że nie jest łatwo, te ostanie wystąpienia prezesa nie służą
naszej sprawie. My robimy swoje.

Mann i Materna. Siostro proszę mi przynieść. Tak doktorze
oczywiście, w dużym basenie rżną najwięcej.

Jarosław Kuźniar. Dzień dobry i śmiało panie prezesie, śmiało
oczywiście.

Ryszard Kalisz. Sąd nie miał prawa się tym nie zająć,
skandaliczny precedens, pan redaktor nie rozumie co się
stało. Hahaha, panie redaktorze, hahaha. Ekspert dowolny.
Tak, oczywiście, kosmici podłożyli ładunek, ten samolot
w ogóle nie powinien odlecieć.

Przeciętny Polak. Nie wiem dlaczego, ale dajcie mi
alternatywę. Donald Tusk. Chcę powiedzieć, że sami
Państwo rozumiecie, że zdaję sobie sprawę i tyle.

--
Smart questions to stupid answers

Donek chwali Jarka