Donek dobroczyńca, da po 6 kzł.

Data: 2010-05-20 23:06:46
Autor: Piotr
Donek dobroczyńca, da po 6 kzł.
"Każdy poszkodowany przez powódź może otrzymać do 6 tys. zł - poinformował
premier Donald Tusk po nadzwyczajnym posiedzeniu rządowego zespołu
zarządzania kryzysowego. Premier przekazał również, że trzeba będzie
ewakuować kolejne grupy ludności na Podkarpaciu, Lubelszczyźnie i w
Świętokrzyskiem.

- Każdy poszkodowany przez powódź może otrzymać do 6 tys. zł, ale na razie
nie wiadomo ilu osób może to dotyczyć - poinformował Tusk. Szef rządu
powiedział, że wszystko zależy od odporności wałów na długotrwałe nieznane
do tej pory w Polsce oddziaływanie wody. - Tam gdzie woda działa na wały
już kilkadziesiąt godzin, one w wielu miejscach zamieniają się w galaretę.
Tak są nasączone, że tracą stabilność i wtedy są narażone na przełamywanie
przez wodę - mówił premier."
 http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Tusk-obiecuje-kazdy-poszkodowany-dostanie-do-6-tys.-zl,wid,12290324,wiadomosc.html

Czy każdy sukinsyn przy władzy musi bezmyślnie rozdawać moje pieniądze? To
po to się kurwa płaci podatki, żeby wspierać wałkunów i kampanię
prezydencką kandydata PO?
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/7723de0717e75d88/

Data: 2010-05-20 23:03:00
Autor: HaMMeR
On 20 Maj, 23:06, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
[...]

Sam wiesz Piotrze, ze dobry propagandowy strzelec najpierw napina
cieciwe
do granic wytrzymalosci (vide- nieustajaca eksploatacja
i teatralne podgrzewanie atmosfery powodziowego dramatu)
by potem , z przytupem, wyslac strzale 'dobrodziejstwa'
(marne 6kzl/leb nieswoich pieniedzy)
prosto w serce, wdziecznego 'swemu laskawemu panu',
wyborczego pospolstwa...
Stara politrucka szkola...

Data: 2010-05-20 23:13:20
Autor: Wasz Drogi Bronisław
Donek dobroczyńca, da po 6 kzł.
Użytkownik... he he - Piotr raczył napisać:
[...]

Spokojnie, przecież zamydlił wzorcowo - "może otrzymać". To znaczy tyle, że Donek "obiecał", a jak obiecał to "na pewno da". he he he
Inna rzecz, że ścierwo pięknie mydli ludziom oczy tymi obietnicami i wali punkty na rzecz Buły Komorowskiego, kosztem tych, którzy stracili dobytek. Tak sie w tym kraju dąży do korytka. Większej obłudy, cynizmu trudno szukać. Kliniczny przykład.
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku" - marszałek hrabia Bronisław Komorowski, kandydat na Prezydenta RP
"Jaruzelski: Najkorzystniejszy wybór dla Polski to Komorowski"

Data: 2010-05-20 14:18:23
Autor: Pistacjusz
Donek dobroczyńca, da po 6 kzł.
Żadna łaska - tyle musi dać bo tak mowi ustawa.

Data: 2010-05-20 23:20:22
Autor: Wasz Drogi Bronisław
Donek dobroczyńca, da po 6 kzł.
Użytkownik... he he - Pistacjusz raczył napisać:
Żadna łaska - tyle musi dać bo tak mowi ustawa.

Ja odniosłem wrażenie, że to nie na mocy ustawy, a ze szczodrej ręki przyjaciela Buły Komorowskiego.

Data: 2010-05-20 23:22:39
Autor: Piotr
Dnia Thu, 20 May 2010 14:18:23 -0700 (PDT), Pistacjusz napisał(a):

Żadna łaska - tyle musi dać bo tak mowi ustawa.

Musi dać po 6000zł?
Piotr

Data: 2010-05-20 14:23:31
Autor: Pistacjusz
On 20 Maj, 23:22, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

04dc6809edc1d10f?hl=pl&lnk=gst&q=pochla%C5%82em+tydzie%C5%84%27+#04dc68

Tak.

Data: 2010-05-20 23:17:09
Autor: Piotr
Dnia Thu, 20 May 2010 23:13:20 +0200, Wasz Drogi Bronisław napisał(a):

[...]

Ja już widzę te kolejki wałkuństwa po "należne"... Słowo "może" już zostało
zapomniane. Piotr

Data: 2010-05-20 23:17:16
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-20 23:06, Piotr pisze:
[...]

Tu akurat bym się zgodził z jego posunięciem - to jest stan klęski żywiołowej i należny w takich wypadkach pomagać bliźnim.. Natomiast stanowcze nie  dla wypłacania rządowych "odszkodowań" za śmierć wybranych osób.

Data: 2010-05-20 23:21:01
Autor: Piotr
Dnia Thu, 20 May 2010 23:17:16 +0200, jadrys napisał(a):

Tu akurat bym się zgodził z jego posunięciem - to jest stan klęski żywiołowej i należny w takich wypadkach pomagać bliźnim.. Natomiast stanowcze nie  dla wypłacania rządowych "odszkodowań" za śmierć wybranych osób.

I tam, i tu stanowcze nie. Są już wypracowane sposoby pomocy ludziom w
trudnej sytuacji. Dlaczego ten gosciu się robi dobry nie ze swojej
kieszeni?
Chce dać, niech zrezygnuje z pensji... Takie rozdawnictwo tylko zasili
budżet cwaniaków.
Piotr

Data: 2010-05-20 23:36:52
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-20 23:21, Piotr pisze:
[...]

Przeciez wiem że on robi to dla pozyskania poklasku, chce się zaprezentować ludziom  jako dobry wujek wypłacający odszkodowania. Ale jednak gdy widzę tych niektórych ludzi którzy potracili dorobek całego życia, to jestem za tym żeby ich wspomóc rządowymi (naszymi) pieniędzmi.

Data: 2010-05-21 07:18:38
Autor: Piotr
Dnia Thu, 20 May 2010 23:36:52 +0200, jadrys napisał(a):

[...]

A czy ja mówię, żeby nie wspomóc? Są od tego instytucje, niech wspomagają
tych, którzy tego wymagają. Ale rozdawnictwu pieniędzy tylko dlatego, że jest powódź mówię - nie.
Bo:
- trzeba się ubezpieczać,
- jestem przeciwny hodowli wałkunów,
- gdy damy wszystkim jest mniej pieniędzy dla tych, którzy rzeczywiscie    potrzebują wsparcia,
- hodujemy homosowietikusa.
- rodzi się nowa, świecka tradycja, że z okazji zbiorowego nieszczęścia    (tak od 40 osób w górę), fundujemy jakieś zapomogi, a poniżej tych    kilkudziesieciu osób, to pies kopulował twoje potrzeby... Czyli logiką    rozdawnictwa nie jest potrzeba wsparcia, tylko skala ilosciowa    katastrofy.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-05-21 13:39:17
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-21 07:18, Piotr pisze:
[...]

Jasne, takie rzeczy powinny  być uregulowane kompleksowo prawnie, a nie jakimś widzimisię premiera który szafuje państwowym pieniądzem na lewo i prawo..

Data: 2010-05-21 07:11:21
Autor: Piotr
Dnia Fri, 21 May 2010 00:42:58 +0200, Lorn napisał(a):

Czy każdy sukinsyn przy władzy musi bezmyślnie rozdawać moje pieniądze? To
po to się kurwa płaci podatki, żeby wspierać wałkunów i kampanię
prezydencką kandydata PO?

Jaki ty Piotruś biedna menda jesteś... :> Jeszcze ciebie nie zalało?

A parę razy, a raz mnie okradli i wyobraź sobie mendo, że nikt mi nic nie
dał.
Piotr