Donek na czerwonym ruskim ƂaƄcuchu

Data: 2011-01-22 18:19:41
Autor: jedrus
Donek na czerwonym ruskim ƂaƄcuchu
W dniu 2011-01-22 17:55, Inc pisze:
Z prof. Andrzejem Zybertowiczem, s
[...]
I popatrz cos narobil. Tylko doszedlem do "autorytetu" a juz wszystkie ziemniki w piwnicy zaczely pokazywac swoje kly ;)

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-22 17:25:05
Autor: obserwator
Donek na czerwonym ruskim łańcuchu
jedrus <jedrus@nospam.btx.pl> napisał(a):
> [...]
I popatrz cos narobil. Tylko doszedlem do "autorytetu" a juz wszystkie ziemniki w piwnicy zaczely pokazywac swoje kly ;)

typowy komentarz dla dzialajacego w sieci dezinformatora lub pozytecznego idioty.

Suworow  sie klania.

Data: 2011-01-22 18:30:41
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-22 18:25,  obserwator pisze:

[...]

odpisal bot pisiora obserwatora

Suworow  sie klania.

Zwirek i Muchomorek sie klania.

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-22 17:40:20
Autor: obserwator
> [...]
jedrus <jedrus@nospam.btx.pl> napisał(a):

> typowy komentarz dla dzialajacego w sieci dezinformatora lub pozytecznego idi

kolejny przyklad komentarza w wydaniu dezinformatora albo pozytecznego idioty,
ktory usiluje w ten sposob zdyskredytowac wartosciowy tekst i podwazyc
zaufanie do autora, a przy okazji osoby ktore uwazaja, ze tekst prof.
Zyberowicza jest godny przeczytania bo ukazuje bardziej obiektywnie otaczajaca
nas rzeczywistosc polityczna, anizeli to robia postagenturalne masmedia.

Data: 2011-01-22 18:44:26
Autor: Brzydal
Donek na czerwonym ruskim łańcuchu

Użytkownik "obserwator " <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ihf4q4$dmq$1inews.gazeta.pl...
> [...]

nas rzeczywistosc polityczna, anizeli to robia postagenturalne masmedia.

Tekst profesora tak ale nie twój. Ty chłopie masz nar±bane we łbie!

Data: 2011-01-22 18:33:08
Autor: obserwator
Brzydal <obsrywator@slamsy.chicago.il> napisał(a):
Tekst profesora tak ale nie twój. Ty chłopie masz nar±bane we łbie!

Przypominam tylko co o takich jak twoj i twoich kumli komentarzach pisze Suworow.

Widocznie sam masz niezle narabane we lbie, skoro nadal zamieszczasz komentarze w stylu dezinformacji opisanej przez Suworowa i Golicyna.

Przeciez nawet menel by pojal, ze to glupie co robisz.

Data: 2011-01-22 20:28:02
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-22 18:40, obserwator pisze:

[...]

Nie rozmieszaj mnie. Ktos tych profesorkow kiedys naprodukowal a dzisiaj widzimy efekt tej sfuszerowanej produkcji w ramach planu piecioletniego. To tylko zwykla masowka w ramach tego planu i nic wiecej. Porownaj sobie Anodine z czerwonousta Staniszkis ktora nie wie nawet gdzie przod a gdzie tyl samolotu a madrzy sie jak ty.

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Donek na czerwonym ruskim ƂaƄcuchu