Donek na czerwonym ruskim łańcuchu

Data: 2011-01-22 17:22:49
Autor: obserwator
Donek na czerwonym ruskim łańcuchu

Generalnie dobry i wazny teskst, ale profesor w sposob nazbyt dyplomatyczny i lagodny ocenil dzialania i role jaka w tym burdelu
agenturalnym odgrywa sam Tusk.

Postepowanie Tuska i jego rzadu jest karygodne i taki rzad w kazdym normalnym
kraju o ustabilizowanej demokracji, bylby zmieciony z powierzchni ziemi przez
samo spoleczenstwo.

Tusk to marionetka, ale glownie na smyczy antypolskiej agentury ktora dziala w
kraju.

Data: 2011-01-22 19:19:08
Autor: obserwator
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
W dniu 2011-01-22 18:22,  obserwator pisze:
> Generalnie dobry i wazny teskst, ale profesor w sposob nazbyt
> dyplomatyczny i lagodny ocenil dzialania i role jaka w tym burdelu
> agenturalnym odgrywa sam Tusk.

"Tusk daje dupy Putinowi" to tez "generalnie dobry i wazny teskst"? Prawda?

a w ktorym miejscu w tym akurat tekscie to napisano? Pokaz paluszkiem, bo nie
widze.

Data: 2011-01-22 20:38:00
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-22 20:19, obserwator pisze:

[...]

Gdybys sam czytal to co wklejsza, sqmalbys od razu.

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-22 20:41:15
Autor: the_foe
[...]

a w ktorym miejscu napisalem ze w tym tekscie cos takiego napisano? Czy Ty masz problemy ze zrozumieniem co czytasz? Zadalem proste pytanie na ktore sa tylko dwie mozliwe odpowiedzi: tak lub nie.

--
the_foe

Data: 2011-01-22 21:10:45
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-22 20:41, the_foe pisze:

[...]

I to jest wlasnie dla niego zabojczy problem. Musi teraz skontaktowac sie z owym "tajemniczym politykiem" tylko ze linia ciagle zajeta. Ubot, mi, hans, antenka..... ciagle wisza na linii ;)

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Donek na czerwonym ruskim łańcuchu