Donek ucałował Anielę!

Data: 2009-09-01 17:00:53
Autor: Piotr
Donek ucałował Anielę!
W policzek... Teraz czekam w co pocałuje Putina.
Piotr

Data: 2009-09-01 08:09:55
Autor: Antenka
Donek ucałował Anielę!
On 1 Wrz, 17:00, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
W policzek...
Teraz czekam w co pocałuje Putina.
Piotr

w usta? :D

Antenka

Data: 2009-09-01 18:11:28
Autor: Adam
Donek ucałował Anielę!
Może w goły brzuszek?
AC

Data: 2009-09-01 18:57:26
Autor: CYC
Donek ucałował Anielę!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:563c047a-120f-4af9-83dc-93e54fd44a09d4g2000vbm.googlegroups.com...
[...]

a co to sa ksieza , czy co ?

cyc

Data: 2009-09-01 19:06:17
Autor: Piotr
Donek ucałował Anielę!
Dnia Tue, 1 Sep 2009 18:57:26 +0200, CYC napisał(a):

a co to sa ksieza , czy co ?

?
Taki schematyzm, he, he. Próbujesz funkcjonować jak warzywny zgrześ?
To chyba nie był ksiądz...
http://wiadomosci.onet.pl/2035328,441,item.html
Piotr

Data: 2009-09-01 20:00:44
Autor: konserwator
Donek ucałował Anielę!

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h7jjs2$6f8$1news.onet.pl...

[...]

no raczej towarzysze z twojej partii komuchow. Sam pamietam jak towarzysze radzieccy calowali towarzyszy z bratnich krajow w usteczka....
czy z jezyczkiem to nie wiem...

Data: 2009-09-01 11:35:02
Autor: Antenka
Donek ucałował Anielę!
On 1 Wrz, 20:00, "konserwator" <djmac§don¨Ča...@algonet.se> wrote:
Użytkownik "CYC" <j...@ja.pl> napisał w wiadomościnews:h7jjs2$6f8$1news.onet.pl...

> [...]

no raczej towarzysze z twojej partii komuchow. Sam pamietam jak towarzysze
radzieccy calowali towarzyszy z bratnich krajow w usteczka....

Mojej partii komuchów? Chyba cię pogięło! Nie mam nic wspólnego z
komuchami.

Antenka

Data: 2009-09-01 20:35:59
Autor: konserwator
Donek ucałował Anielę!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:a1bcf5b6-d55b-47b4-a47d-b32d1827c07ef33g2000vbm.googlegroups.com...
> [...]

czy z jezyczkiem to nie wiem...

Mojej partii komuchów? Chyba cię pogięło! Nie mam nic wspólnego z

przeciez do CYCa pisze....

Data: 2009-09-02 09:06:29
Autor: CYC
Donek ucałował Anielę!

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h7jq5l$ble$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

czy z jezyczkiem to nie wiem...

Mojej partii komuchów? Chyba cię pogięło! Nie mam nic wspólnego z

....ze niby ja komuchem ? , ha, ha , ha , ha . Antence moglbys w gruncie rzeczy zarzucic take inklinacje bo faszyzm nieodlegly ideowo od komuszenia ale mnie ? .
Tym razem Antenka ma racje . Pogielo Cie i to calkiem niezle .
Pozatym smieszy mnie kiedy bolszewik wyzywa kogs od komuchow . To tak jak z tym uciekajacym zlodziejem , wrzeszczacym dla zmylenia poscigu " lapac zlodzieja " .

cyc

Data: 2009-09-02 03:44:26
Autor: Antenka
Donek ucałował Anielę!
On 2 Wrz, 09:06, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Ča...@algonet.se> napisał w wiadomościnews:h7jq5l$ble$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

tym uciekajacym zlodziejem , wrzeszczacym dla zmylenia poscigu " lapac

cyc- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Spadaj Cycu! Zioniesz komuchem na kilometr! Ostatnio przeanalizowałam
kilka twoich wywodów- jako żywo ideologia Lenina z Poronina! ;-p

Antenka

Data: 2009-09-02 12:02:38
Autor: jadrys
Donek ucałował Anielę!
CYC pisze:
[...]

Dlaczego nikt na grupie nie chce _mnie_ nazwać komuchem?  Przyjąłbym to jak największy komplement.

Data: 2009-09-02 03:45:32
Autor: Antenka
Donek ucałował Anielę!
On 2 Wrz, 12:02, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
CYC pisze:

> [...]

> zlodzieja " .

> cyc

Dlaczego nikt na grupie nie chce _mnie_ nazwać komuchem?  Przyjąłbym to

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Jadryś, Ty komuchuuuuuuuuuuu!!! ;-P

Antenka

Data: 2009-09-02 12:55:02
Autor: jadrys
Donek ucałował Anielę!
Antenka pisze:

[...]

Dziękuję bardzo.. Nikt mi jaszcze nie powiedział czegoś tak miłego..

Data: 2009-09-02 04:54:26
Autor: Antenka
Donek ucałował Anielę!
On 2 Wrz, 12:55, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

>>> cyc

> Jadryś, Ty komuchuuuuuuuuuuu!!! ;-P

> Antenka

Dziękuję bardzo.. Nikt mi jaszcze nie powiedział czegoś tak miłego..

Proszę bardzo :DDD Jesteś masochistą, Jędruś? hihi

Antenka

Data: 2009-09-02 23:11:17
Autor: jadrys
Donek ucałował Anielę!

Antenka pisze:

[...]

Bywam... Czasem nawet za to płacę.

Data: 2009-09-02 14:24:09
Autor: Antenka
Donek ucałował Anielę!
On 2 Wrz, 23:11, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

Bywam... Czasem nawet za to płacę.

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

Za co płacisz? ;-?  Za biczowanie? :( o matko...

Antenka

Data: 2009-09-02 23:36:38
Autor: jadrys
Donek ucałował Anielę!
Antenka pisze:

[...]

No wiesz - człek czasem musi odreagować. ;-)

Data: 2009-09-02 23:39:59
Autor: Antenka
Donek ucałował Anielę!
No wiesz - człek czasem musi odreagować. ;-)

Lubisz, jak cię kobieta bije? Nie ma sprawy - wybatożę cię. Podrapanie
paznokciami ( po twarzyczce oczywiście - mogą być blizny -
ostrzegam! :D ) i szczypanie -gratis! :D

Antenka

P.s. Tylko sobie pejcz zrobię ok? :DD

Data: 2009-09-03 09:29:10
Autor: jadrys
Donek ucałował Anielę!
Antenka pisze:
[...]

od czasu do czasu - lubię.
Obiecanki cacanki..
Mogę swój zabrać.

Data: 2009-09-03 01:25:40
Autor: Antenka
Donek ucałował Anielę!
Antenka pisze:>> No wiesz - człek czasem musi odreagować. ;-)

Zaczynam się bać :-(

Antenka

Data: 2009-09-03 13:46:41
Autor: jadrys
Donek ucałował Anielę!
Antenka pisze:
[...]

Zupełnie niepotrzebnie.

Data: 2009-09-01 17:18:24
Autor:
Donek ucałował Anielę!
On Tue, 1 Sep 2009 17:00:53 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

W policzek... Teraz czekam w co pocałuje Putina.
Piotr

 a kogo pocaluje jarek i gdzie ?

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-09-01 17:30:01
Autor: Piotr
Donek ucałował Anielę!
Dnia Tue, 01 Sep 2009 17:18:24 +0200, <heŽsk> napisał(a):

 a kogo pocaluje jarek i gdzie ?

No co ty Hesku, Kaczor był zdecydowanie najbardziej bojowy w tym
politpoprawnym towarzychu. Kaczor ewentualnie może jeszcze kogoś
dziabnąć.
Piotr

Data: 2009-09-01 08:36:57
Autor: Antenka
Donek ucałował Anielę!
On 1 Wrz, 17:30, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

No co ty Hesku, Kaczor był zdecydowanie najbardziej bojowy w tym
politpoprawnym towarzychu. Kaczor ewentualnie może jeszcze kogoś

Nie dziabnie, takim kaczym dziobem nic nie zrobi hihi. Ech gdyby był
orłem to by im wszystkim pokazał...:D Jeden ruch pazurem i Wołodia z
Anielą rozszarpani na małe kawałeczki a Donek zjedzony na kolację ;-)

Antenka

Data: 2009-09-01 17:36:58
Autor: Slawek SWP
Donek ucałował Anielę!
Użytkownik <heŽsk> napisał:
On Tue, 1 Sep 2009 17:00:53 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

W policzek... Teraz czekam w co pocałuje Putina.
Piotr

 a kogo pocaluje jarek i gdzie ?

Nie całował, ani na karpia, ani na niedźwiedzia ;>

--
Sławek SWP

Donek ucałował Anielę!