Donek wycofuje żołnierzy do Afganistanu :-)

Data: 2009-11-30 22:12:47
Autor: Andrzej Adam Filip
Donek wycofuje żołnierzy do Afganistanu :-)
Piotr <pnat@wp.pl> pisze:
... Zgodnie z obietnicami.
"Planujemy wysłanie dodatkowego tysiąca żołnierzy, którzy zasilą
polski dwutysięczny kontyngent w Afganistanie. Przewiduje to plan
strategiczny dla Afganistanu, opracowany przez Ministerstwo Obrony
Narodowej - czytamy w dzienniku "Polska".
- Na pewno (*NARAZIE*) nie będzie ich więcej niż tysiąc - zapewnił
rzecznik MSZ Piotr > Paszkowski." http://konflikty.wp.pl/kat,1020223,title,Wysylamy-nowych-zolnierzy-na-wojne,wid,11731019,wiadomosc_wideo.html

:-)
Przydałby się jakiś gwniano-warzywny komentarz.
Piotr

Obama chce ponoć zwiększenia dwukrotnego zwiększenia "sił okupacyjnych"
w Afganistanie. Ciekawi mnie wiec wyłącznie czy o jeszcze kolejnym
tysiącu zaczną pierdolić za kwartał czy dwa kwartały :-)

Kapitulacja to próba ocalenia wszystkiego, z wyjątkiem honoru.
  -- Napoleon Bonaparte (1769-1821)
[ http://groups.google.pl/groups?selm=g8vgngx4bj-9BU@lois.huge.strangled.net ]

Data: 2009-11-30 22:22:13
Autor: Piotr
Donek wycofuje żołnierzy do Afganistanu :-)
Dnia Mon, 30 Nov 2009 22:12:47 +0100, Andrzej Adam Filip napisa³(a):

Obama chce ponoæ zwiêkszenia dwukrotnego zwiêkszenia "si³ okupacyjnych"
w Afganistanie. Ciekawi mnie wiec wy³±cznie czy o jeszcze kolejnym
tysi±cu zaczn± pierdoliæ za kwarta³ czy dwa kwarta³y :-)

Mo¿e, ale wtedy trzeba bêdzie zmieniæ opcjê zaci±gu, z "ochoniczej" na
"honorowy obowi±zek". :-)
Bo robi siê tam ostro.
Piotr

Donek wycofuje żołnierzy do Afganistanu :-)