Donek wycofuje żołnierzy z Afganistanu...

Data: 2009-11-30 08:56:23
Autor: Piotr
Donek wycofuje żołnierzy z Afganistanu...
.... Zgodnie z obietnicami.
"Planujemy wysłanie dodatkowego tysi±ca żołnierzy, którzy zasil± polski
dwutysięczny kontyngent w Afganistanie. Przewiduje to plan strategiczny dla
Afganistanu, opracowany przez Ministerstwo Obrony Narodowej - czytamy w
dzienniku "Polska".
- Na pewno nie będzie ich więcej niż tysi±c - zapewnił rzecznik MSZ Piotr
Paszkowski." http://konflikty.wp.pl/kat,1020223,title,Wysylamy-nowych-zolnierzy-na-wojne,wid,11731019,wiadomosc_wideo.html

:-)
Przydałby się jaki¶ gwniano-warzywny komentarz.
Piotr

Data: 2009-11-30 11:49:09
Autor: Jadrys
Piotr pisze:
[...]

... wycofuje na wniosek wielkiego patrioty Polskiego i pacyfisty prezydenta Kaczyńskiego..

Data: 2009-11-30 15:04:56
Autor: Piotr
Dnia Mon, 30 Nov 2009 11:49:09 +0100, Jadrys napisał(a):

.. wycofuje na wniosek wielkiego patrioty Polskiego i pacyfisty prezydenta Kaczyńskiego..

Poważnie? Nic o tym nie pisz± w gazetach, natomiast stoi tam jak byk, że
rz±d ma zamiar wyslać dodatkowy tysi±c zołnierzy. I samego Donia słyszałem,
że prezio jest zbędny i ma się wypałować.
Piotr

Data: 2009-11-30 16:37:40
Autor: Jadrys
Piotr pisze:
[...]

Nie ma co się sprzeczać kto jest "nieżytem górnych dróg oddechowych" a kto "katarem".. Jest tylko pewne że ci dwaj to szkodnicy którzy szkodz± Polsce i Polakom.

Data: 2009-11-30 20:36:43
Autor: - he®sk -
On Mon, 30 Nov 2009 16:37:40 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

Nie ma co się sprzeczać kto jest "nieżytem górnych dróg oddechowych" a kto "katarem".. Jest tylko pewne że ci dwaj to szkodnicy którzy szkodz± Polsce i Polakom.

 teskonota za komuna ?

--

 HeSk

Data: 2009-12-01 09:32:44
Autor: Jadrys
- he®sk - pisze:
On Mon, 30 Nov 2009 16:37:40 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

Nie ma co się sprzeczać kto jest "nieżytem górnych dróg oddechowych" a kto "katarem".. Jest tylko pewne że ci dwaj to szkodnicy którzy szkodzą Polsce i Polakom.

 teskonota za komuna ?

Za normalnością.. Za taką w której Polak wybrany przez Polaków będzie bronił interesów Polski..

Data: 2009-12-01 09:49:43
Autor: Andrzej Adam Filip
Donek wycofuje żołnierzy do Afganistanu...
- he®sk - <brukselskie€bigbrednie@interia.pl> pisze:
[...]

Tęsknota za *pełną* demokracją w której "wadza" nie ma dokładnie i
głęboko w dupie że większość społeczeństwa jest przeciw "misji" WP w Afganistanie? [jak to "od początku" pokazują sondaże ]

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Kto przebywa między czosnkiem a cebulą, musi cuchnąć.

Data: 2009-11-30 15:10:15
Autor: - he®sk -
On Mon, 30 Nov 2009 08:56:23 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

[...]

 KTO jest zwirzchnikiem sil zbrojnych ? Na pewno nie premier, kotku ;)

--

 HeSk

Data: 2009-11-30 15:18:55
Autor: Piotr
Donek wycofuje żołnierzy z Afganistanu...
Dnia Mon, 30 Nov 2009 15:10:15 +0100, - he®sk - napisaů(a):

 KTO jest zwirzchnikiem sil zbrojnych ? Na pewno nie premier, kotku ;)

Decyzjć podjŕů premier, koniu.
Piotr
Kotku, to ty sobie do waůkuna mów.

Data: 2009-11-30 20:36:43
Autor: - he®sk -
On Mon, 30 Nov 2009 15:18:55 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

>  KTO jest zwirzchnikiem sil zbrojnych ? Na pewno nie premier, kotku ;)

Decyzjć podjŕů premier, koniu.

 koniu bozy to bylo pieszczotliwie ;O))))
 przeczytaj pytanie a pozniej sie awanturuj.

Kotku, to ty sobie do waůkuna mów.

 a ktoz to taki?

--

 HeSk

Data: 2009-11-30 20:50:54
Autor: Piotr
Dnia Mon, 30 Nov 2009 20:36:43 +0100, - he®sk - napisał(a):

Decyzjć podjŕů premier, koniu.

 koniu bozy to bylo pieszczotliwie ;O))))
 przeczytaj pytanie a pozniej sie awanturuj.

Kotku, to ty sobie do waĹŻkuna mĂłw.

 a ktoz to taki?

Wałkun? To taki co nie pracuje a ma. Mamy tu jednego takiego cwaniaczka na
utrzymaniu ĹĽony.
Piotr

Data: 2009-11-30 15:44:20
Autor: bolek
Donek wycofuje żołnierzy z Afganistanu...

Użytkownik "- heRsk -" <brukselskie?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:etj7h5t8ig7orbm698liulm89e3in7gf5s4ax.com...

USArmy.

Data: 2009-11-30 16:17:34
Autor: cirrus
Donek wycofuje żołnierzy z Afganistanu...
Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hf0mcf$b4c$1nemesis.news.neostrada.pl...

To tam służy nasz prezydent?

--
stevep

Data: 2009-11-30 17:16:03
Autor: bolek
Donek wycofuje żołnierzy z Afganistanu...

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:hf0ks1$155$1news.vectranet.pl...

A kto na klęczkach wchodzi im w dupę ?

Data: 2009-12-01 11:45:26
Autor: cirrus
Donek wycofuje żołnierzy z Afganistanu...
Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hf0roe$eff$1nemesis.news.neostrada.pl...

Też nasz prezydent?

--
stevep

Data: 2009-11-30 20:36:43
Autor: - he®sk -
Donek wycofuje żołnierzy z Afganistanu...
On Mon, 30 Nov 2009 15:44:20 +0100, "bolek" <bolek@neostrada.pl>
wrote:

> KTO jest zwirzchnikiem sil zbrojnych ? Na pewno nie premier, kotku ;)

USArmy.

 czy brat prezesa PiS to potwierdza?

--

 HeSk

Data: 2009-11-30 20:39:29
Autor: Anatol
Donek wycofuje żołnierzy z Afganistanu...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:wuloo76i6lc8.dlgmasz.facet.luzik...
... Zgodnie z obietnicami.

Nigdy  nie było mowy o Afganistanie. Obietnica dotyczyła Iraku i została dotrzymana.

Anatol

Data: 2009-11-30 21:02:03
Autor: Piotr
Dnia Mon, 30 Nov 2009 20:39:29 +0100, Anatol napisał(a):

Nigdy  nie było mowy o Afganistanie. Obietnica dotyczyła Iraku i została dotrzymana.

Zgodnie z obietnicami mieli¶my zostać jeszcze chwilę i się wycofać.
http://www.tvn24.pl/0,1618031,0,1,chcemy-wycofac-wojska-z-- afganistanu,wiadomosc.html
http://www.tvn24.pl/-1,1625710,0,1,klich-nie-zwiekszamy-kontyngentu-w-afganistanie,wiadomosc.html
A wygl±da na to, że się angażujemy bardziej, bo 1000 żołnierzy to chyba
"bardziej", co nie? To tylko 50%, co to jest...
Piotr

Data: 2009-12-01 00:07:02
Autor: Anatol
Donek wycofuje żołnierzy z Afganistanu...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:18h27ois5gdil.501x5m1fzyyj$.dlg40tude.net...

[...]

Nie widzę tu żadnych obietnic. To s± tylko rozważanian nad różnymi wariantami, w zalezno¶ci od rozwoju sytuacji w przyszło¶ci, a  obecna wyklucza wycofanie wojsk.

Anatol

Data: 2009-12-01 08:43:25
Autor: Andrzej Adam Filip
"Anatol" <c355@usuntowp.pl> pisze:
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Nigdy  nie byĹ‚o mowy o Afganistanie. Obietnica dotyczyĹ‚a Iraku i zostaĹ‚a
dotrzymana.

Zgodnie z obietnicami mieliśmy zostać jeszcze chwilę i się wycofać.
http://www.tvn24.pl/0,1618031,0,1,chcemy-wycofac-wojska-z-- afganistanu,wiadomosc.html
http://www.tvn24.pl/-1,1625710,0,1,klich-nie-zwiekszamy-kontyngentu-w-afganistanie,wiadomosc.html

Nie widzę tu żadnych obietnic. To są tylko rozważanian nad różnymi
wyklucza wycofanie wojsk.

Anatol

Niby K... dlaczego?
Te wojska okupacyjne ktĂłre sÄ… nie zmieniÄ… sytuacji bo przez wiele lat
nie potrafiły tego zrobić. Wzmocnienia na taką skalę jakiej potrzeba by
*szybko* (2-4 lata) zadusić partyzantkę nie przejdą politycznie choćby z
tego względu że nawet one nie dają "gwarancji" sukcesu a ryzyko
polityczne dla politykierĂłw ktĂłrzy je poprÄ… jest zbyt wielkie (IMHO).

W takiej sytuacji "cięcie strat" jest strategią której brania pod uwagę
unika tylko ktoś z pałą jak u zakutego rycerza.

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
W dnie kieliszka wszystko znika.

Data: 2009-11-30 22:12:47
Autor: Andrzej Adam Filip
Donek wycofuje żołnierzy do Afganistanu :-)
Piotr <pnat@wp.pl> pisze:
... Zgodnie z obietnicami.
"Planujemy wysłanie dodatkowego tysiąca żołnierzy, którzy zasilą
polski dwutysięczny kontyngent w Afganistanie. Przewiduje to plan
strategiczny dla Afganistanu, opracowany przez Ministerstwo Obrony
Narodowej - czytamy w dzienniku "Polska".
- Na pewno (*NARAZIE*) nie będzie ich więcej niż tysiąc - zapewnił
rzecznik MSZ Piotr > Paszkowski." http://konflikty.wp.pl/kat,1020223,title,Wysylamy-nowych-zolnierzy-na-wojne,wid,11731019,wiadomosc_wideo.html

:-)
Przydałby się jakiś gwniano-warzywny komentarz.
Piotr

Obama chce ponoć zwiększenia dwukrotnego zwiększenia "sił okupacyjnych"
w Afganistanie. Ciekawi mnie wiec wyłącznie czy o jeszcze kolejnym
tysiącu zaczną pierdolić za kwartał czy dwa kwartały :-)

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Kapitulacja to prĂłba ocalenia wszystkiego, z wyjÄ…tkiem honoru.

Data: 2009-11-30 22:22:13
Autor: Piotr
Dnia Mon, 30 Nov 2009 22:12:47 +0100, Andrzej Adam Filip napisał(a):

Obama chce ponoć zwiększenia dwukrotnego zwiększenia "sił okupacyjnych"
w Afganistanie. Ciekawi mnie wiec wył±cznie czy o jeszcze kolejnym
tysi±cu zaczn± pierdolić za kwartał czy dwa kwartały :-)

Może, ale wtedy trzeba będzie zmienić opcję zaci±gu, z "ochoniczej" na
"honorowy obowi±zek". :-)
Bo robi się tam ostro.
Piotr

Donek wycofuje żołnierzy z Afganistanu...