Donek z Bronkiem postawili bolszewikom pomnik w Osowie

Data: 2010-08-13 14:02:38
Autor: CC
Donek z Bronkiem postawili bolszewikom pomnik w Osowie
Z okazji 90-rocznicy Bitwy Warszawskiej w Osowie będzie odsłonięty
pomnik poległych bolszewików.

Czekamy na pomnik żołnierzy wermachtu w Oświęcimiu.

Ruscy i szwabscy agenci poczuli siÄ™ bardzo mocni i nadajÄ… juĹĽ otwartym
tekstem.

zdjęcia pomnika: http://24l.eu/94
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
###Obywatele muszą założyc władzy kaganiec i trzymac ją na smyczy###
                           www.obnie.info  TV - www.justin.tv/civiltv

Data: 2010-08-13 08:07:44
Autor: Bruner

"CC" <obnie@interia.pl> wrote in message news:41da66pu36eduoq32kj8t8a7s58014gvj34ax.com...
Z okazji 90-rocznicy Bitwy Warszawskiej w Osowie będzie odsłonięty
pomnik poległych bolszewików.

Czekamy na pomnik żołnierzy wermachtu w Oświęcimiu.

Skoro stawiaja pomnik termu co zamordowal 95 osob i jeszcze go pochowali na Wawelu.

A co do bolszewikow to tez pod uwage ze zmarlo ich tysiace w naszych obozach jenieckich z glodu, zimna, wycieczenia i chorob.

A z tym zolnierzami wermachtu to sie pierdolil w ten swol glupi chory leb.

Data: 2010-08-13 05:13:36
Autor: DJ MC Donald Musk
On 13 Sie, 14:07, "Bruner" <so...@buziaczek.pl> wrote:
"CC" <ob...@interia.pl> wrote in message

> [...]

jenieckich z glodu, zimna, wycieczenia i chorob.

A z tym zolnierzami wermachtu to sie pierdolil w ten swol glupi chory leb..

a po co oni tu przylezli?

Data: 2010-08-13 08:16:38
Autor: Bruner
Donek z Bronkiem postawili bolszewikom pomnik w Osowie

"DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> wrote in message news:6348f528-026f-4087-9849-a8611dfa3bffx25g2000yqj.googlegroups.com...

a po co oni tu przylezli?

jakby ciebie zwerbowali wojska mialbys duzo do gadania i kazali isc gdzies

Data: 2010-08-13 14:27:44
Autor: raff
W dniu 2010-08-13 14:16, Bruner pisze:

"DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> wrote in message

a po co oni tu przylezli?

jakby ciebie zwerbowali wojska mialbys duzo do gadania i kazali isc gdzies

Biedactwa. Tych z wehrmachtu tez werbowali i kazali isc "gdzies".

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-13 05:29:50
Autor: DJ MC Donald Musk
On 13 Sie, 14:27, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:
> [...]

> jakby ciebie zwerbowali wojska mialbys duzo do gadania i kazali isc gdzies

Biedactwa. Tych z wehrmachtu tez werbowali i kazali isc "gdzies".

alez ta ruska agentuja sie trzema...sa doslownie wszedzie!

Data: 2010-08-13 14:32:50
Autor: raff
[...]

To jest kurwiszonska agentura.

Relatywizm przede wszystkim.

R.

Data: 2010-08-13 08:39:55
Autor: Bruner

"raff" <patagonia2389@onet.pl> wrote in message news:i43do1$n83$1news.onet.pl...

Biedactwa. Tych z wehrmachtu tez werbowali i kazali isc "gdzies".

no juz nie pierdol od sensu w/g ciebie kazdy niemiec to morderca.

naucz sie historii, wermacht nie byl jako organizacja militarna zangazowana w ludobujstwa, owszem zdazaly sie ale indiwidualne przypadki.

od tego bylo gestapo i SS, kazdego takiego Ruscy jak zlapali zabijali lub zdychal w ich obozie pracy.

w/g twojej teroii ze w Polsce byl komunizm to trzeba teraz ukarac kazdego Polaka, pierdolnij sie w glowe.

Data: 2010-08-13 05:51:59
Autor: DJ MC Donald Musk
On 13 Sie, 14:39, "Bruner" <so...@buziaczek.pl> wrote:
"raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote in message

> [...]

zdychal w ich obozie pracy.

w/g twojej teroii ze w Polsce byl komunizm to trzeba teraz ukarac kazdego

i niemcy i ruscy wybrali swoje wladze wiec sa rownie winni jak stalin
czy hitler

Data: 2010-08-13 22:28:52
Autor: Bruner

"DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> wrote in message news:ec7b2f89-0ea8-47b0-80b5-994563754644w30g2000yqw.googlegroups.com...
On 13 Sie, 14:39, "Bruner" <so...@buziaczek.pl> wrote:

i niemcy i ruscy wybrali swoje wladze wiec sa rownie winni jak stalin
czy hitler

Tak Stalina wybrali w ogolnym demokratycznym glosowaniu, faktycznie taki durny jestes, czy takieg udajesz.

Data: 2010-08-14 11:34:47
Autor: konserwator
Donek z Bronkiem postawili bolszewikom pomnik w Osowie

Uzytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisal w wiadomosci news:i44v1b$4og$1news.onet.pl...

[...]

przeciez ZSRR to byl najbardziej demokratyczny kraj na swiecie, cala wladza w rekach rad robotniczo-chlopskich! tak jak teraz kuba czy korea polnocna!
watpisz w to? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-08-14 11:41:28
Autor: u2
W dniu 2010-08-14 11:34, konserwator pisze:
przeciez ZSRR to byl najbardziej demokratyczny kraj na swiecie, cala wladza w rekach rad robotniczo-chlopskich! tak jak teraz kuba czy korea polnocna!
watpisz w to?

Ogl±dam teraz podróże kulinarne Makłowicza. Tym razem odwiedza Armenię.
Bolszewicy z 1450 klasztorów zostawili tylko około setki. Teraz wiadomo
kto walczy w Polsce z krzyżami :)

Data: 2010-08-14 02:56:37
Autor: DJ MC Donald Musk
On 14 Sie, 11:41, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Ogl±dam teraz podróże kulinarne Makłowicza. Tym razem odwiedza Armenię.
Bolszewicy z 1450 klasztorów zostawili tylko około setki. Teraz wiadomo

Maklowicz jest super - juz wlaczam :-)

ale jak te komuchy (nazistow tez za komuchow uwazam jak i PO) kreca
"im kazano zaatakowac"...
jakie one biedne. Tyle sie namordoali niewinnych ludzi, tyle sie
nakradli a im tylko "kazano"
tfu!

Data: 2010-08-13 06:01:28
Autor: DJ MC Donald Musk
> [...]

zdychal w ich obozie pracy.

w/g twojej teroii ze w Polsce byl komunizm to trzeba teraz ukarac kazdego

nie "ukarac kazdego"
co innego ukarac a co innego postawic pomnik...
zal mi tych ludzi ale nie widze powodu by im stawiac pomniki.
Komoroski widzi takie powody bo pewnie sam jest komunista...

Data: 2010-08-13 14:49:05
Autor: raff
[...]

Biedny Bruner, byl bity w dziecinstwie po glowie :(

R.

Data: 2010-08-13 22:59:17
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-13 14:39, Bruner pisze:

naucz sie historii, wermacht nie byl jako organizacja militarna zangazowana w ludobujstwa, owszem zdazaly sie ale indiwidualne przypadki.

Czyżby? A słynny rozkaz Keitla o rozstrzeliwaniu Radzieckich komisarzy i komunistów na miejscu - bez sądu?

Data: 2010-08-13 15:16:53
Autor: Hans Kloss
On 13 Sie, 22:59, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Czyżby? A słynny rozkaz Keitla o rozstrzeliwaniu Radzieckich komisarzy i
komunistów na miejscu - bez s±du?

A jeszcze słynniejszy rozkaz Stalina aby się nie przejmować jakimi¶
tam konwencjami dotycz±cymi jeńców wojennych? Posmakowali jego skutków
nasi oficerowie z obozów w Kozielsku i Ostaszkowie, posmakowały setki
tysięcy niemieckich jeńców zdychaj±cych na Syberii.
Niemcy po prostu wcielili w życie znane przysłowie "jak Kuba Bogu..."
Zreszt± zabijania komuchów nijak "ludobójstwem" nazwać nie można, to
raczej co¶ w rodzaju akcji odstrzeliwania w¶ciekłych psów.
J-23

Data: 2010-08-14 08:25:11
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-14 00:16, Hans Kloss pisze:
[...]

Cały czas zapominasz Hans że to Hitler napadł na ZSRR. I zrobił to nie wypowiadaj±c wojny.

Twoje za¶lepienie wydaje sie nie mieć dna. - Niedawno czytałem pamiętniki płk Stanffenberga (tego od zamachu na Hitlera). Ten Stauffenberg był wręcz zaszokowany bestialstwem jakim wykazywał się Wehrmacht podczas wojny w ZSRR... I to w nie tylko w stosunku do wojsk Armii Czerwonej ale  do ludno¶ci cywilnej, na przestrzeniach setek kilometrów (nawet tam gdzie nie trwały walki) nie zostały żadne całe domy - wszystko było palone, zbiory niszczone, zwierzęta zabijane. Te szwabskie sq*syny kogo nie powie¶ci czy rozstrzelali, to skazywali na ¶mierć z głodu i zimna.

Data: 2010-08-15 10:39:31
Autor: P.apa5.merf
Órzytkownik "jadrys" napisał:
Cały czas zapominasz Hans że to Hitler napadł na ZSRR. I zrobił to nie
wypowiadaj±c wojny.

a ty zapominasz że między innymi to wła¶nie ZSRR finansowało zbrojenia
Hitlera do tej wojny:O)

Data: 2010-08-14 08:38:36
Autor: WW
Donek z Bronkiem postawili bolszewikom pomnik w Osowie
W dniu 2010-08-14 00:16, Hans Kloss pisze:

Zresztą zabijania komuchów nijak "ludobójstwem" nazwać nie można, to
raczej coś w rodzaju akcji odstrzeliwania wściekłych psów.
J-23

Naprawdę sadzisz, że jakikolwiek człowiek powinien tak uważać ?

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂĽhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-08-13 23:01:09
Autor: jadrys
Donek z Bronkiem postawili bolszewikom pomnik w Osowie
  W dniu 2010-08-13 14:13, DJ MC Donald Musk pisze:

a po co oni tu przylezli?

Żeby dać godnie żyć jakiej¶ 3/4 populacji Polaków.

Data: 2010-08-13 14:28:57
Autor: raff
W dniu 2010-08-13 14:02, CC pisze:
[...]

A ja czekam na pomnik Wehrmachtu na Westerplatte.

Pomnik Gestapo kolo Pawiaka.

R.

Data: 2010-08-14 07:38:33
Autor: WW
[...]