Dongle z Androidem na HDMI

Data: 2013-01-28 10:56:56
Autor: Maciek
Dongle z Androidem na HDMI

Wpadly mi w oko dongle zawierajace w sobie komputerek z Androidem, ktore
podlacza sie do zlacza HDMI w telewizorze.

Czy takie urzadzonko bedzie dzialac podlaczone do przelotki HDMI-Scart? Moj TV nie ma HDMI i nie bedzie mial, a filmy oglada mi sie lepiej na
ekranie wiekszym niz komputerowy monitor. Wiem, ze to troche NTG, ale chyba lepszej grupy juz nie ma.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-01-28 12:44:33
Autor: Marx
Dongle z Androidem na HDMI
On 28.01.2013 10:56, Maciek wrote:

[...]

Najwieksze kompedium wiedzy na ten temat znalazlem tu
http://hdtvpolska.com/topic/29462-mk808-mini-recenzja-wersja-2/
Wsrod tych 70 stron byc moze znajdziesz odpowiedz
Marx

Data: 2013-01-28 18:29:24
Autor: Maciek
Dongle z Androidem na HDMI
Dnia Mon, 28 Jan 2013 12:44:33 +0100, Marx napisał(a):

Najwieksze kompedium wiedzy na ten temat znalazlem tu
http://hdtvpolska.com/topic/29462-mk808-mini-recenzja-wersja-2/
Wsrod tych 70 stron byc moze znajdziesz odpowiedz

Dzieki!

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-01-28 19:23:53
Autor: Maciej Bebenek
Dongle z Androidem na HDMI
Maciek <docktor@poczta.onet.pl> wrote:
Wpadly mi w oko dongle zawierajace w sobie komputerek z Androidem, ktore
podlacza sie do zlacza HDMI w telewizorze.

Czy takie urzadzonko bedzie dzialac podlaczone do przelotki HDMI-Scart?

Przelotka (dzialająca!) HDMI-Scart będzie kosztować nieco więcej, niż
obecnoe Twój telewizor. Więc niedaś.

Wiem, ze to troche NTG, ale chyba lepszej grupy juz nie ma.

W sumie grupa telewizyjna jest w miarÄ™ aktywna ;-)

Data: 2013-01-28 21:39:32
Autor: Maciek
Dongle z Androidem na HDMI
Dnia Mon, 28 Jan 2013 19:23:53 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):

Przelotka (dzialaj±ca!) HDMI-Scart będzie kosztować nieco więcej, niż
obecnoe Twój telewizor. Więc nieda¶.

Tzn. ile mniej wiecej? Na ebayu widzialem kabel za ok. 20 funtow, ale nie
wiem, czy dzialajacy :)

W sumie grupa telewizyjna jest w miarę aktywna ;-)

Nawet nie wiedzialem, ze jest taka - myslalem o elektronice, ale tam widze
posty sprzed paru miesiecy...

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-01-28 22:07:27
Autor: ToMasz
Dongle z Androidem na HDMI
W dniu 28.01.2013 21:39, Maciek pisze:
[...]

a nie lepiej za 2 stówki kupić skrzyneczkę z androidem nie dongiel? Ze skrzyneczki wystaj± chinche!

ToMasz

Data: 2013-01-28 23:27:55
Autor: astro
Dongle z Androidem na HDMI
ToMasz wrote in <news:5106e88f$0$26687$65785112news.neostrada.pl>
a nie lepiej za 2 stówki kupić skrzyneczkę z androidem nie dongiel? Ze skrzyneczki wystaj± chinche!

Pod telewizorem mam Goclever Android BOX 500. Posiada gniazdo mini-jack do
ktorego mozna podlaczyc kabel np na 3xRCA.
www.goclever.pl/pl/pl/android_box_500
Blizniaczy do niego jest Overmax Home BOX.
www.overmax.pl/pl/katalog-produktow,p8/android-tv-player,c21/ov-homebox,c316/
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2013-02-02 02:02:06
Autor: astro
Dongle z Androidem na HDMI
astro wrote:
Pod telewizorem mam Goclever Android BOX 500. Posiada gniazdo mini-jack do
ktorego mozna podlaczyc kabel np na 3xRCA.

Swoja droga wlasnie zauwazylem, ze zastosowano w nim niestandardowe gniazdo mini-jack z o wiele dluzszym groundem niz standard nakazuje.
http://betelgeza.ziomber.eu/photo/13/GoClever_ANDROID_500_mini-jack_3xRCA.jpg
http://i45.tinypic.com/155kvv5.jpg

Bezposrednie podpiecie sluchawek lub wzmacniacza przy uzyciu zwyklego kabla konczy sie dzialaniem tylko jednego kanalu lub straszliwym brumieniem. Koniecznie trzeba stosowac kabel dolaczony do zestawu.

Blizniaczy do niego jest Overmax Home BOX.
www.overmax.pl/pl/katalog-produktow,p8/android-tv-player,c21/ov-homebox,c316/

Podobno jego dotyczy ta sama przypadlosc.
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2013-01-29 00:18:58
Autor: Maciej Bebenek
Dongle z Androidem na HDMI
[...]

HDMI to full cyfra. Scart to analog. Z dongla standardowo wychodzi 1080i
lub 1080 p. Trzeba to przeskalować, przekonwertować i zamienić na analog.
Za 20 funtĂłw siÄ™ nie da ;-)

Data: 2013-01-29 13:56:24
Autor: J.F
Dongle z Androidem na HDMI
UĹĽytkownik "Maciej Bebenek"  napisaĹ‚ w
[...]

20 funtow to teraz kupa forsy - moze sie dac :-)

40 funtow
http://scarttohdmi.co.uk/hdmi-to-scart-converter-box/

a teraz trzeba poszukac u zrodla
http://www.alibaba.com/showroom/hdmi-to-rgb-scart-converter.html

J.

Data: 2013-01-29 16:44:45
Autor: Michal Tyrala
Dongle z Androidem na HDMI
On Tue, 29 Jan 2013 00:18:58 +0100, Maciej Bebenek wrote:
> wiem, czy dzialajacy :)

 HDMI to full cyfra. Scart to analog. Z dongla standardowo wychodzi 1080i
 lub 1080 p. Trzeba to przeskalować, przekonwertować i zamienić na analog.
 Za 20 funtów się nie da ;-)

http://www.ebay.pl/itm/HDMI-SCART-Converter-Adapter-for-APPLE-TV2-PS3-etc-2012-New-UK-Fast-Delivery-/350521020587?pt=UK_Sound_Vision_Other&hash=item519cae50ab

Sprawdziliscie co z nim nie tak?

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-01-29 18:31:27
Autor: Waldek Godel
Dongle z Androidem na HDMI
Dnia Tue, 29 Jan 2013 16:44:45 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

Sprawdziliscie co z nim nie tak?

Z tym nic. Gorzej z twoim czytaniem ze zrozumieniem.

"Przelotka (dzialaj±ca!) HDMI-Scart będzie kosztować nieco więcej, niż
obecnie Twój telewizor"

"Za 20 funtów się nie da"

Których słów nie zrozumiałe¶?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Dongle z Androidem na HDMI