Doniesienia o islamskich atakach na chrześcijan.

Data: 2016-10-29 23:56:03
Autor: Michał Szatański
Doniesienia o islamskich atakach na chrześcijan.
  Wg mnie islam uważa za "niewiernych" pogan, o których mówi też Biblia, i takich ma nakaz zabijać.
  Skąd doniesienia, o których mowa w temacie?

Data: 2016-10-29 15:13:57
Autor: franciszek.wenerski1
użytkownik Michał Szatański napisał:
Wg mnie islam uważa za "niewiernych" pogan, o których mówi też Biblia, i takich ma nakaz zabijać.
  Skąd doniesienia, o których mowa w temacie?

Muslimy napierdalają tych którzy napierdalali ich.
Odbijają piłeczkę i mówią że tłuką tylko agresorów powołując się na:
cyt.
I zabijajcie ich, gdziekolwiek ich spotkacie, i wypędzajcie ich, skąd oni was wypędzili
koniec. cyt.

Jeżeli nie wypędzili, to nie zabijajcie:)

Data: 2016-10-30 04:31:20
Autor: andal
On Sat, 29 Oct 2016 15:13:57 -0700, franciszek.wenerski1 wrote:

[...]

a slowo gdziekolwiek rozumiesz ?

Data: 2016-10-30 13:51:47
Autor: franciszek.wenerski1
użytkownik andal napisał:

> Jeżeli nie wypędzili, to nie zabijajcie:)

a slowo gdziekolwiek rozumiesz ?

To jest twoja interpretacja, moja jest inna.

https://pl-pl.facebook.com/notes/islam-poznaj-prawdziwy-islam/bledne-rozumienie-koranu/761249400567981

Data: 2016-10-30 20:54:36
Autor: andal
On Sun, 30 Oct 2016 13:51:47 -0700, franciszek.wenerski1 wrote:

użytkownik andal napisał:

> Jeżeli nie wypędzili, to nie zabijajcie:)

a slowo gdziekolwiek rozumiesz ?

To jest twoja interpretacja, moja jest inna.

> [...]

ja nie interpretuje, ja widze

na moim kompie nie ma pejsbooka, kupilem na przecenie

Data: 2016-10-30 13:58:17
Autor: franciszek.wenerski1
użytkownik andal napisał:

ja nie interpretuje, ja widze

na moim kompie nie ma pejsbooka, kupilem na przecenie

więc ci wkleję

191 I zabijajcie ich, gdziekolwiek ich spotkacie,i wypędzajcie ich,skąd oni was wypędzili- Prześladowanie jest gorsze niż zabicie. -I nie zwalczajcie ich przy świętym Meczecie,dopóki oni nie będą was tam zwalczać.Gdziekolwiek oni będą walczyć przeciw wam, zabijajcie ich!- Taka jest odpłata niewiernym! -

   Prosze zwrocic uwage, ze tu jest napisane o tych niewiernych KTORZY WALCZA PRZECIWKO MUZULMANOM I WYPEDZAJA ICH ZE SWOICH DOMOW.....dlatego Bog Mowi w Koranie w wersecie 191 : ze muzulmanie maja ich wypedzac  z tam tad skad NIEWIERNI ich wypedzili i zabijac i ich wszedzie gdzie kolwiek ich napotkaja....DZLACZEGO? no bo jest wojna z nimi...wojna, wojna ktora zaczeli oni...bo wypedzali muzulmanow ze swoich domow w MEKCE, ze muzulmanie musieli uciec do MEDYNY.

  nastepnie jest werset 192....i Pan chyba go nie czytal, bo gdy by Pan czytal to zauwazylby Pan, ze w tym wersecie Bog Mowi:   192 Ale jeśli oni się powstrzymają...- zaprawdę, Bóg jest przebaczający, litościwy!

   Jak pan widzi, Bog nie Nakazuje muzulmanom walczyc jesli niewierni sie powstrzymuja, bo Bog Jest przebaczajacy, Litosciwy.

  no i werset 193 ktory Pan podal....ten werset chyba Pan tez dokladnie nie czytal, bo w tym wersecie jest niedwuznacznie powiedziane:   193 I zwalczajcie ich,aż ustanie prześladowaniei religia będzie należeć do Boga.A jeśli oni się powstrzymają,to wyrzeknijcie się wrogości,oprócz wrogości przeciw niesprawiedliwym!

   Zwalczajcie ich, AZ USTANIE PRZESLADOWANIE....muzulmanie byli przesladowani przez niewiernych za wiare w Jedynego Boga....muzulmanow zabijano, torturowano, wypedzano z domow...i dlatego Bog Mowi

  ....I zwalczajcie ich,aż ustanie prześladowanie.....

Data: 2016-10-31 11:28:19
Autor: Tomasz Chmielewski
On 10/31/2016 05:58 AM, franciszek.wenerski1@gmail.com wrote:
użytkownik andal napisał:

[...]

Czy zgodnie z powyższym, skoro Allah wypędził z raju ludzi i skazał na prześladowanie - to teraz muzułmanie mają obowiązek wypędzić Allaha z raju?

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-10-30 14:05:01
Autor: franciszek.wenerski1
użytkownik andal napisał:

ja nie interpretuje, ja widze

 I zwalczajcie ich, aż ustanie prześladowanie

Jak byk stoi, że nie chodzi o zabijanie bezwarunkowe, tylko
warunkowe.
https://islambeztajemnic.wordpress.com/2015/09/12/i-zabijajcie-ich-gdziekolwiek-ich-spotkacie-2191/

Data: 2016-10-30 21:30:07
Autor: andal
On Sun, 30 Oct 2016 14:05:01 -0700, franciszek.wenerski1 wrote:

użytkownik andal napisał:

[...]

kochaj blizniego swego az koszula spadnie z niego ?

Data: 2016-10-31 00:05:44
Autor: Michał Szatański

użytkownik andal napisał:

[...]

  lepiej z bliźniej w tym wypadku ;))

Data: 2016-10-30 23:45:23
Autor: andal

użytkownik andal napisał:

[...]

tylko bez szatańskich pomyslow poprosze

Data: 2016-10-31 01:05:23
Autor: andal

użytkownik andal napisał:

[...]

za stary na te zabawy

Data: 2016-10-31 04:43:28
Autor: Michał Szatański

użytkownik andal napisał:

[...]

  Lekko traktujesz zboczenie.

Data: 2016-11-01 11:54:40
Autor: Michał Szatański

użytkownik andal napisał:

[...]

wize ze nie zrozumiales tego:

"kochaj blizniego swego az koszula spadnie z niego "

  poza tym, że to jakby pedalskie to nie wiem o co ci chodzi, dziadziu

Data: 2016-11-03 04:43:30
Autor: Michał Szatański

użytkownik andal napisał:

[...]

zal mi ciebie

sprobuj sie doksztalcic

zacznij tutaj:
http://www.michaeljournal.org/wyspa.htm

  hmm, nie lubisz bankierów pedałów ? =>>

Data: 2016-11-01 12:30:06
Autor: franciszek.wenerski1
użytkownik andal napisał:

kochaj blizniego swego az koszula spadnie z niego ?

Ty taki duży, powinieneś wiedzieć dlaczego muslimy walą do UE
i co jest tego przyczyną. Muslimy to jednak część problemu,
ci z cywilizowanych państw prawdopodobnie zasymilują się.

Gorzej z tymi co stracili bliskich w wojnie, oni mogą chcieć
wypierdolić w powietrze europejczyków, a poza tym wali/ło tu pół afryki, oni to inna bajka. Przychodzą tu na zaproszenie
Panów europy.

Data: 2016-10-30 20:34:22
Autor: t-1
W dniu 2016-10-30 00:13, franciszek.wenerski1@gmail.com pisze:
[...]

Czyli Europa zachodnia jest ich, bo byli tam jakiś czas w średniowieczu.
Podobnie jak wschodnia ruskich.

Doniesienia o islamskich atakach na chrześcijan.