Doniesienie o możliwości popełnienia przestępstwa VAT-owskiego przez T-mobile.

Data: 2019-04-15 08:48:39
Autor: LeoTar Gnostyk
Doniesienie o możliwości popełnienia przestępstwa VAT-owskiego przez T-mobile.
From: Władysław Tarnawski <LeoTar@wp.pl>
Subject: Doniesienie o możliwości popełnienia przestępstwa
                 VAT-owskiego.
To: prokuratura Krajowa <biuro.podawcze@pk.gov.pl>
Date: Sun, 14 Apr 2019 23:33:35 +0200

W kwietniu 2018 r. podpisałem z T-mobile umowę na zakup tableta Lenovo Tab4 10. Zakupu tego dokonałem w pakiecie wraz z usługami telekomunikacyjnymi na telefon oraz internet. Całkowita kwota miesięcznych opłat wyglądała zadowalająco więc początkowo nie zwróciłem uwagi na poszczególne składniki tejże Umowy. Po bliższej analizie Umowy okazało się, że za tablet zapłaciłem 2257 zł przy jego cenie rynkowej ok. 600 zł a więc blisko 4-krotną jego wartość rynkową w tym podatek VAT, który również został zawyżony. O ile mi wiadomo sprzedawca otrzymuje zwrot podatku VAT, a ponieważ jest to produkt importowany więc może zwrot VAT-u wytransferować z Polski. Dla skompensowania mi straty poniesionej przy zakupie tabletu po zawyżonej cenie obniżono mi ceny usług telekomunikacyjnych, które wprawdzie są również obciążone podatkiem VAT, który musi być jednak skonsumowany w Polsce. Zwrot dokonany sprzedawcy z tytułu VAT przy zawyżone cenie towaru oraz przy zaniżonej wartości usług telekomunikacyjnych to uderzenie po kieszeni również mnie jako podatnika, czyli wyłudzenie ode mnie pieniędzy przez T-mobile. Dlatego uważam, że zostalłem po dwakroć oszukany przez T-mobile co przy dużej popularności marki T-mobile w Polsce wskazuje na znacznie zawyżone sumy wypłacone tej firmie przez Skarb Państwa z tytułu zwrotu VAT-u. Nie jestem przypadkiem odosobnionym oszustwa w ,,białych rękawiczkach" dokonanego w glorii i majestacie prawa obowiązującego w naszym kraju.

Ponadto od ubiegłego miesiąca naliczane mi są oplaty za LG K-10, który otrzymałem jako gratis za podpisanie z T-mobile umowy obowiązującej do roku 2021.

Całość przedstawiłem również na mojej stronie internetowej pod adresem:
http://leotar.pl/year_2018/vat-owski-przekr-t-t-mobile..html

Tam też znajdują się linki do moich umów z T-mobile. Niezależnie od tego materiały te dołączam do niniejszego doniesienia jako pliki w formacie .pdf.

--
Z poważaniem
Władysław Tarnawski

LeoTar Gnostykbegin:vcard
fn;quoted-printable:W=C5=82adys=C5=82aw Tarnawski
n;quoted-printable:Tarnawski;W=C5=82adys=C5=82aw
org:Polska Profilaktyka sp. z o.o.
email;internet:LeoTar@wp.pl
title:Analyst/Therapist, R&D
tel;work:+48797692475
tel;home:+48728919244
tel;cell:+48661294908
version:2.1
end:vcard

Data: 2019-04-21 16:01:53
Autor: LeoTar Gnostyk

From:     Władysław Tarnawski <LeoTar@wp.pl>
                 VAT-owskiego.
To:     prokuratura Krajowa <biuro.podawcze@pk.gov.pl>
Date:     Sun, 14 Apr 2019 23:33:35 +0200

W kwietniu 2018 r. podpisałem z T-mobile umowę na zakup tableta Lenovo Tab4 10. Zakupu tego dokonałem w pakiecie wraz z usługami telekomunikacyjnymi na telefon oraz internet. Całkowita kwota miesięcznych opłat wyglądała zadowalająco więc początkowo nie zwróciłem uwagi na poszczególne składniki tejże Umowy. Po bliższej analizie Umowy okazało się, że za tablet zapłaciłem 2257 zł przy jego cenie rynkowej ok. 600 zł a więc blisko 4-krotną jego wartość rynkową w tym podatek VAT, który również został zawyżony. O ile mi wiadomo sprzedawca otrzymuje zwrot podatku VAT, a ponieważ jest to produkt importowany więc może zwrot VAT-u wytransferować z Polski. Dla skompensowania mi straty poniesionej przy zakupie tabletu po zawyżonej cenie obniżono mi ceny usług telekomunikacyjnych, które wprawdzie są również obciążone podatkiem VAT, który musi być jednak skonsumowany w Polsce. Zwrot dokonany sprzedawcy z tytułu VAT przy zawyżone cenie towaru oraz przy zaniżonej wartości usług telekomunikacyjnych to uderzenie po kieszeni również mnie jako podatnika, czyli wyłudzenie ode mnie pieniędzy przez T-mobile. Dlatego uważam, że zostałem po dwakroć oszukany przez T-mobile co przy dużej popularności marki T-mobile w Polsce wskazuje na znacznie zawyżone sumy wypłacone tej firmie przez Skarb Państwa z tytułu zwrotu VAT-u. Nie jestem przypadkiem odosobnionym oszustwa w ,,białych rękawiczkach" dokonanego w glorii i majestacie prawa obowiązującego w naszym kraju.

[...]

A oto reperkusje:
http://leotar.pl/year_2019/files/pk.gov.pl_20190418_125620.pdf
http://leotar.pl/year_2019/files/DZP-do-UOKiK-- -dot.-T-mobile.pdf