Donio dobroczynca rozdaje forsę górniczym rodzinom

Data: 2009-09-23 06:42:53
Autor:
Donio dobroczynca rozdaje forsę górniczym rodzinom
On Tue, 22 Sep 2009 19:15:38 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

"Każda rodzina, która straciła w katastrofie w kopalni "Wujek-Śląsk"
bliską osobę, otrzyma rządowe wsparcie w wysokości 50 tys. zł -
poinformowało Centrum Informacyjne Rządu. O przyznaniu pomocy
finansowej dla rodzin ofiar katastrofy w Rudzie Śląskiej zdecydował
premier Donald Tusk. Rada Ministrów uczciła minutą ciszy pamięć
ofiar." http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Rzadowe-wsparcie-dla-rodzin-gornikow-- -po-50-tys.-zl,wid,11520653,wiadomosc.html?ticaid=18cb3&_ticrsn=5

Niech mnie tutejsze pełofany objaśnią, czy to oznacza, że od teraz
każda rodzina tragicznie zmarłego otrzyma 50 kafli, od kandydata na
prezydenta?
Piotr

 mozesz sie latwo przekonac. jedz do jakiejs nieczynnej kopalni i
wysadz sie metanem.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-09-23 09:32:21
Autor: Piotr
Dnia Wed, 23 Sep 2009 06:42:53 +0200, <heŽsk> napisał(a):

 mozesz sie latwo przekonac. jedz do jakiejs nieczynnej kopalni i
wysadz sie metanem.

A po co, przecie mam rozum i inteligencję nie muszę doświadczyć
osobiście, żeby pewne rzeczy wiedzieć, hesku. Ty musiałbyś się spruć,
żeby mieć jasność co do reratego? Piotr

Donio dobroczynca rozdaje forsę górniczym rodzinom