Donio powywala płotki, a co z wrocławsk± grub± ryb±?

Data: 2009-10-05 12:30:07
Autor: Piotr
Donio powywala płotki, a co z wrocławsk± grub± ryb±?
"Według informacji reportera RMF FM Konrada Piaseckiego następnym
odwołanym może być wiceminister gospodarki - Adam Szejnfeld, który
ponadstandardowo interesował się ustaw± hazardow± walcz±c o korzystne
dla branży zapisy.
Bardzo niepewne s± też losy Andrzeja Czumy. Minister sprawiedliwo¶ci
wsławiony tym, że od razu ogłosił, iż Chlebowski i Drzewiecki s±
niewinni, uznawany jest za jedno z najsłabszych rz±dowych ogniw."

http://wiadomosci.onet.pl/2054747,11,media_kolejne_dymisje_juz_w_drodze,item.html

I pewnie jeszcze Kamińskiego, będzie chciał... A co ze Schetyn±?
Piotr

Data: 2009-10-05 13:26:29
Autor: he®sk
On Mon, 5 Oct 2009 12:30:07 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

[...]

 co do czumy. swego czasu tu pisywal. byl uwazany za komucha.
 nie wiem jakim cudem znalazl sie w rzadzie. --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-10-05 13:33:42
Autor: Piotr
Dnia Mon, 05 Oct 2009 13:26:29 +0200, he®sk napisał(a):

co do czumy. swego czasu tu pisywal. byl uwazany za komucha.
 nie wiem jakim cudem znalazl sie w rzadzie.

Jak są złodzieje to i komuchy, hesku.
Piotr

Data: 2009-10-05 13:42:42
Autor: he®sk
On Mon, 5 Oct 2009 13:33:42 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> co do czumy. swego czasu tu pisywal. byl uwazany za komucha.
>  nie wiem jakim cudem znalazl sie w rzadzie.

Jak s± złodzieje to i komuchy, hesku.

  jakis tam smrodek za nim sie ciagnal. --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-10-05 13:58:25
Autor: zbig
Donio powywala płotki, a co z wrocławsk± grub± ryb±?

Użytkownik "heRsk" <?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:boljc59tlkjg51facb64dkf8ddf42g5s5b4ax.com...
[...]

Co¶ ci się popierdzieliło hesku. Pamiętam tu takiego czumę, udzielał się pl,soc. religia ale to był młodszy go¶ć. A. Czuma z komunizmem nie miał nigdy nic wspólnego.

Data: 2009-10-05 14:05:09
Autor: he®sk
On Mon, 5 Oct 2009 13:58:25 +0200, "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote:

> [...]

Co¶ ci się popierdzieliło hesku. Pamiętam tu takiego czumę, udzielał się pl,soc. religia ale to był młodszy go¶ć. A. Czuma z komunizmem nie miał nigdy nic wspólnego.

 nie popierdzielilo. ten czuma pisal na psp i sciepie.  napisalem, ze byl uwazany za komucha a nie ze byl komuchem.
 --

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-10-05 16:41:32
Autor: cirrus
Donio powywala płotki, a co z wrocławsk? grub? ryb??
Użytkownik "heRsk" <?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:r2ojc5524fma0233o07mqfsr4jq9v13phh4ax.com...

To z pewno¶ci± nie ta Czuma.

--
stevep

Data: 2009-10-05 13:55:18
Autor: zbig
Donio powywala płotki, a co z wrocławsk± grub± ryb±?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci
[...]

Ale¶ ty naiwny. Przecież to Schetyna wyrzuca. Na niego maja wielkie nic.

Data: 2009-10-05 14:20:05
Autor: Piotr
Dnia Mon, 5 Oct 2009 13:55:18 +0200, zbig napisał(a):

Ale¶ ty naiwny. Przecież to Schetyna wyrzuca. Na niego maja wielkie nic.

Cóż możesz mieć rację.
Piotr

Donio powywala płotki, a co z wrocławsk± grub± ryb±?