Donka ³obuzek europejski

Data: 2009-05-28 07:54:15
Autor: multivatinae
Donka ³obuzek europejski

Leksykon eurowyborczy
Jerzy Buzek

Kandyduj±cy z Platformy Obywatelskiej na ¦l±sku z numerem 1 Jerzy Karol Buzek
by³ jednym z najbardziej nieudolnych premierów RP w minionym dwudziestoleciu.

Co najgorsze, swoj± nieudolno¶ci± i nies³aw± skompromitowa³ ca³± prawicê, choæ w
rzeczywisto¶ci by³ tylko figurantem, zrêcznie manipulowanym przez Uniê Wolno¶ci,
faktycznie narzucaj±c± rz±dowi Buzka sw± liniê polityczn±. Buzek pozwoli³ tej
partii, trzy razy s³abszej w wyborach od AWS, obj±æ kluczowe stanowiska:
wicepremiera i ministra finansów (Leszek Balcerowicz), ministra spraw
zagranicznych (Bronis³aw Geremek), ministra sprawiedliwo¶ci (Hanna Suchocka).
Fatalne skutki przynios³a niewiedza gospodarcza Jerzego Buzka, który swe
urzêdowanie zacz±³ od uczciwego przyznania, ¿e na ekonomii to on siê tak bardzo
nie zna.

Premier reprezentuj±cy patriotyczn± AWS ws³awi³ siê czynnym udzia³em w
celebrowaniu nagrody Gazety Wyborczej dla zajad³ego wroga polskiego patriotyzmu
i warto¶ci chrze¶cijañskich, s³awetnego ¿ydowskiego spekulanta z USA George'a
Sorosa. Co wiêcej, sam Buzek wyg³osi³ wówczas kompromituj±cy go na zawsze
panegiryk na cze¶æ Sorosa (por. Gazeta Wyborcza z 9 maja 2000 r.).

Patriota Buzek jest odpowiedzialny za haniebne sk³ócenie oficjalnych w³adz
polskich z najs³ynniejszym przywódc± polonijnym, prezesem Kongresu Polonii
Amerykañskiej Edwardem Moskalem (na tle sprawy Jana Nowaka-Jeziorañskiego). Na
pró¿no prezes Moskal prosi³, aby rz±d Buzka nie robi³ przeszkód Polonii.
Ma³ostkowo¶æ by³ego premiera w jego niechêci do prezesa KPA przybra³a wrêcz
skrajne rozmiary. Oto np. w momencie uroczystego otwarcia II Zjazdu Polonii w
Teatrze Polskim w Warszawie Buzek zdenerwowany burzliwymi oklaskami dla prezesa
Moskala napomnia³ wszystkich siedz±cych w lo¿y oficjalnej, by mu nie klaskali
(por. Najwy¿szy Czas z 12 maja 2001 r.).
Warto dodaæ, ¿e patriota Buzek ws³awi³ siê g³osowaniem w Sejmie za odrzuceniem
poprawki, zgodnie z któr± decyzje sejmiku wojewódzkiego w sprawach polityki
zagranicznej musz± byæ podejmowane bez szkody dla unitarnego charakteru pañstwa.
G³osuj±c przeciwko obronie jednolito¶ci pañstwa polskiego, Buzek da³ przyk³ad
jaskrawego lekcewa¿enia polskich interesów narodowych (o tym, jak g³osowa³
premier w tej tak donios³ej sprawie, mo¿na siê przekonaæ, siêgaj±c po listê
g³osuj±cych podan± w Naszym Dzienniku 19 wrze¶nia 2001). Kolejna zdumiewaj±ca
sprawa - premier Buzek g³osowa³ (wbrew wiêkszo¶ci pos³ów AWS) przeciwko poprawce
postuluj±cej umieszczanie obozów komunistycznych w ustawie o ochronie miejsc
martyrologii narodów (weg³ug list g³osowañ podanych w G³osie z 15 kwietnia 1999
r.). Premier Buzek reprezentuj±cy Solidarno¶æ, która tak d³ugo walczy³a
przeciwko re¿imowi komunistycznemu, nie przyby³ na nader wa¿ne g³osowanie
sejmowe w sprawie dekomunizacji, bo za wa¿niejszy dla siebie w tym dniu uzna³
udzia³ w uroczystym otwarciu nowej mleczarni w Wysokiem Mazowieckiem. W Gazecie
Polskiej z 11 listopada 1999 r. t³umaczy³ siê, ¿e nie przyby³ na g³osowanie w
sprawie ustawy dekomunizacyjnej, bo przy otwarciu mleczarni czeka³o na niego
kilkaset osób(!).
Do najbardziej skandalicznych zachowañ patrioty Buzka nale¿a³o jego pocz±tkowe
zgodzenie siê na namowy os³awionego Stowarzyszenia przeciwko Antysemityzmowi i
Ksenofobii, aby premier wp³yn±³ na ministra skarbu dla powstrzymania kolporta¿u
przez Ruch rzekomo rasistowskiej prasy (chodzi³o o Nasz± Polskê i My¶l Polsk±).
Takie zachowanie premiera Buzka wywo³a³o falê sprzeciwów (m.in. protest prof. R.
Bendera, Nasza Polska z 19 kwietnia 2000 r.) czy list przewodnicz±cej Zarz±du
Forum Kobiet Katolickich (Nasza Polska z 26 kwietnia 2000 r.). Zmusi³o to Buzka
do wycofania siê z ca³ej sprawy. Uleg³y wobec nacisków ¿ydowskich premier po
skardze izraelskiego deputowanego A. Herszona po¶pieszy³ siê z wyra¿eniem swego
oburzenia z powodu rzekomego ataku grupy Polaków na ¿ydowsk± m³odzie¿ na
Majdanku. Zrobi³ to pochopnie, pomimo niepotwierdzenia skargi A. Herszona przez
¿adnych ¶wiadków. Mimo tego, ¿e - jak stwierdzi³ rzecznik MON - nie by³o ¿adnego
incydentu z udzia³em oskar¿onych o udzia³ w nim m³odych ¿o³nierzy (por. ¯ycie z
5 maja 2000 r.). Skandaliczne, pochopne zachowanie premiera Buzka w tej sprawie,
oparte na niesprawdzonych informacjach, zosta³o oprotestowane m.in. przez paru
parlamentarzystów (por. List otwarty pos³a W. Tomczaka do premiera Buzka, Nasz
Dziennik z 10 maja 2000 r.) i interpelacjê pos³a J. Szczota (Nasz Dziennik z 11
maja 2000 r.).

Premiera Buzka najbardziej obci±¿a jednak fakt, ¿e przez sw± nieudolno¶æ uleg³
naciskom Unii Wolno¶ci w sprawie ró¿nych pseudoreform - ze szczególnie
skandaliczn± reform± zdrowia oraz ¿e bezczynnie ¶ledzi³ niszczenie szans
polskiej gospodarki przez wicepremiera i ministra finansów Leszka Balcerowicza.
No có¿, jak celnie stwierdzono w My¶li Polskiej z 21 maja 2000 r.: Buzek jest
idealnym premierem... dla Unii Wolno¶ci. By³ dla niej faktycznie marionetk±, tak
jak dzi¶ jest marionetk± do wykorzystania przez nastêpczyniê Unii Wolno¶ci -
Platformê Obywatelsk±. Niektórzy próbowali usprawiedliwiaæ skrajn± miêkko¶æ
Buzka jego dobrym charakterem. S³usznie oburzy³a siê na tego typu
usprawiedliwienia socjolog prof. Jadwiga Staniszkis, pytaj±c: A co to znaczy
dobry? Dobrym to mo¿na byæ dla kotów (Rzeczpospolita z 10 IV 1999 r.). Fatalnie
sta³oby siê, gdyby w czerwcu 2009 r. wyborcy zag³osowali za dobrodusznym Jerzym
Buzkiem w my¶l tradycyjnego ju¿ u nas w historii pob³a¿ania dla niedo³êgów i
partaczy (!).

Prof. Jerzy Robert Nowak

Data: 2009-05-28 08:05:53
Autor: matusm
Donka ³obuzek europejski

U¿ytkownik "multivatinae " <carlos_sWYTNIJTO@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:19bc.0000011e.4a1e2707newsgate.onet.pl...

[...]

Dobre,niech wyborcy swiadomie przystepuja do wyborow ,chociaz  ciagle nie ma nic o jego agenturalnej przeszlosci Docenta a ja moge  dorzucic  ze to wlasnie Buzek wylansowal bylych  sbekow do oficjalnego  zarzadzania Policja

--
"S³u¿ba Bezpieczeñstwa mo¿e i powinna kreowaæ ró¿ne stowarzyszenia,
kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie g³êboko infiltrowaæ

Data: 2009-05-28 09:44:58
Autor: mkarwan
Donka ³obuzek europejski

U¿ytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gvl9js$3am$1news.onet.pl...

U¿ytkownik "multivatinae " <carlos_sWYTNIJTO@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:19bc.0000011e.4a1e2707newsgate.onet.pl...

Czemu reagujesz na listy tego durnia spamera.
W ci±gu 18 minut rozpocz±³ 14 nowych w±tków.

Data: 2009-05-28 09:47:20
Autor: lookacz
Donka ³obuzek europejski
mkarwan, pisz na temat, a nie spamuj

Data: 2009-05-28 09:51:32
Autor: mkarwan
Donka ³obuzek europejski

Uzytkownik "lookacz" <lookacz@lookacz.com> napisal w wiadomosci news:gvlfj4$ras$1inews.gazeta.pl...
mkarwan, pisz na temat, a nie spamuj

Czy masz problemy ze zrozumieniem tego co pisze?

Data: 2009-05-28 10:04:16
Autor: lookacz
Donka ³obuzek europejski
mkarwan napisa³:

> mkarwan, pisz na temat, a nie spamuj

Czy masz problemy ze zrozumieniem tego co pisze?

a czy wynika to z mojej rady dla Ciebie? czy moze po prostu jestes
zlosliwy?

Data: 2009-05-28 09:58:12
Autor: cytryna
Donka ³obuzek europejski - ANEKS

> [...]
Dobre,niech wyborcy swiadomie przystepuja do wyborow ,chociaz  ciagle nie ma nic o jego agenturalnej przeszlosci Docenta a ja moge  dorzucic  ze to wlasnie Buzek wylansowal bylych  sbekow do oficjalnego  zarzadzania Policja

ANEKS:

Data: 2009-05-28 09:58:44
Autor: cytryna

Data: 2009-05-28 10:00:21
Autor: cytryna
> [...]

Dobre,niech wyborcy swiadomie przystepuja do wyborow ,chociaz  ciagle nie ma nic o jego agenturalnej przeszlosci Docenta a ja moge  dorzucic  ze to wlasnie Buzek wylansowal bylych  sbekow do oficjalnego  zarzadzania Policja

ANEKS:Znalaz³em dzi¶ w sieci.

Jerzy Buzek zosta³ zwerbowany przez Wywiad Wojskowy PRL w roku 1971 przed wyjazdem na stypendium naukowe do Wielkiej Brytanii (1971-72r). Informacja na ten temat zawarta jest w zachowanych aktach [ za³. nr 1] Pierwszym zadaniem agenta by³o zdobycie dla Uk³adu Warszawskiego najnowszych technologii utylizacji gazów bojowych. Po powrocie do kraju, w koñcu 1972 roku, Jerzy Buzek z³o¿y³ stosowny raport. Wobec podejrzenia o przewerbowanie agenta przez MI 5 (siostrzane do CIA s³u¿by brytyjskie) Wywiad PRL zrezygnowa³ z u¿ycia agenta "na kierunku pañstw
kapitalistycznych". W zwi±zku z tym przekazano agenta do dyspozycji S³u¿by Bezpieczeñstwa [ za³. nr 2]. U¿yty przez S³u¿bê Bezpieczeñstwa po wydarzeniach 1976 r (protesty na uczelniach) do operacji rozpracowania ¶rodowisk akademickich m.in. w ramach sprawy obiektowej "Politechnika". Chodzi o Politechnikê Gliwick±. Dzia³ania te koordynowa³ przede wszystkim Wydzia³ III KW MO Katowice. [za³. nr 3 ] Nagrod± za efektywn± pracê by³o umo¿liwienie przyznania tytu³u naukowego docenta (akta rozpracowania "Docent"). Jerzy Buzek posiada³ minimum 3 "teczki" , pierwsz± gdy by³ rozpracowywany - przymuszany do wspó³pracy "Docent" (?), drug± za³o¿y³ Wywiad, trzeci± S³u¿ba Bezpieczeñstwa, nadaj±c kryptonim Tajny Wspó³pracownik (TW) "Karol". Natomiast w ramach ka¿dej z wymienionych, wystêpowa³y m.in. teczka personalna oraz teczka pracy tzw. operacyjna.
Po strajkach sierpniowych 1980 roku Jerzego Buzka skierowano do Niezale¿nego Samorz±dnego Zwi±zku Zawodowego "Solidarno¶æ". Najpowa¿niejszym
sukcesem agenta TW "Karol" sta³y siê dzia³ania manipulacyjne podczas I-szego Krajowego Zjazdu Delegatów NSZZ "Solidarno¶æ" w Gdañsku, gdzie jako wspó³prowadz±cy obrady m.in. doprowadzi³ do uchwalenia s³ynnej Odezwy do Narodów Europy ¦rodkowo-Wschodniej. Celem autorów z komunistycznego Ministerstwa Spraw Wewnêtrznych PRL by³a prowokacja i uzyskanie bezpo¶redniej pomocy (z interwencj± zbrojn± w³±cznie) od ZSRR, zaniepokojonego rozszerzaniem siê wolno¶ciowej "zarazy" na inne kraje socjalistyczne. Agent otrzyma³ za to zadanie wysok± nagrodê finansow±. [za³. nr 4]

Tytu³: Odp: Buzek
Wiadomo¶æ wys³ana przez: Teodor Poniedzia³ek, 04, Maj 2009, 15:39:07
W 1985 podpisa³ kolejny wa¿ny dokument z³o¿ony w teczce operacyjnej TW "Karol". [za³. nr 5] . Charakterystyczn± rolê Jerzy Buzek odgrywa w aresztowaniu przywódców ¦l±skiego podziemia solidarno¶ciowego. Poznaje wyj±tkowo lokal, w którym ukrywa siê Tadeusz Jedynak. Wkrótce zostaje w nim aresztowany ten¿e lider w³adz w³adz regionalnych i krajowych.. Nastêpnie Jerzy Buzek poznaje mieszkanie, w którym ukrywa siê nastêpny szef regionalnych struktur "Solidarno¶ci"- Jan Andrzej Górny. Po kilku godzinach lokal okr±¿a ogromna liczba samochodów SB oraz cywilnych i mundurowych funkcjonariuszy s³u¿b bezpieczeñstwa PRL. Poszukiwanego przez 7 lat listem goñczym Prokuratury Wojskowej czo³owego dzia³acza podziemnych struktur, w tym Komisji Krajowej NSZZ "Solidarno¶æ" aresztowano... bez rewizji lokalu ! Jerzy Buzek niezauwa¿ony, z torb± pe³n± zwi±zkowych pieniêdzy, bez k³opotu opuszcza po kwadransie "kocio³". Nie znany jest w dziejach podziemia przypadek (a tym bardziej na "czerwonym" ¦l±sku), by przy tak wa¿nym aresztowaniu S³u¿ba Bezpieczeñstwa nie dokonywa³a gruntownej rewizji i "zabezpieczenia" lokalu.
Jedynym, który skorzysta³ na powy¿szych aresztowaniach by³ Jerzy Buzek, który jako >doradca< zacz±³ "nieformalnie" reprezentowaæ Górny ¦l±sk w pracach krajowego kierownictwa (TKK) "Solidarno¶ci". By³o to mo¿liwe, gdy¿ SB nie dopu¶ci³a do wy³onienia kolejnego przywódcy regionalnej NSZZ "Solidarno¶æ". Dotychczasowa odmowa przes³uchania w procesie lustracyjnym Tadeusza Jedynaka, przywódcy podziemnej "S" przez powo³anie siê na opiniê J.A.Górnego jest kompletnie absurdalne (str. 7 Postanowienia Rzecznika). W tej sprawie nie oceniamy wiêzi przyjacielskich czy te¿ jawnych
wspó³pracowników Moskwy (Miller, Oleksy itp.) ale utajnionych przed nami (dzia³aczami demokratycznej opozycji) tajnych wspó³pracownikach s³u¿b
specjalnych. Perfidia systemu totalitarnego polega³a na tym, ¿e w¶ród naszych znajomych i wspó³pracowników umieszczano "przyjaznych" nam
agentów s³u¿b specjalnych.Akta rozpracowania i aresztowania J.A. Górnego zachowa³y siê i potwierdzaj± rolê jak± odegra³ TW "Karol". Niezbêdne jest ich dog³êbne zweryfikowanie przez S±d Lustracyjny na opisan± okoliczno¶æ [ ¶wiadek z MSW III RP odn. Nr 6]. Za powy¿sze zas³ugi oraz przekazanie dokumentów w³adz podziemnej "Solidarno¶ci" agent TW "Karol" otrzyma³ od S³u¿by Bezpieczeñstwa 7000 USD

Tytu³: Odp: Buzek
Wiadomo¶æ wys³ana przez: Teodor Poniedzia³ek, 04, Maj 2009, 15:41:22
(Równowarto¶æ ówczesnych ok. 350 pensji !) [za³. nr 7]
Co najciekawsze, Jerzy Buzek nigdy nie zosta³ aresztowany czy nawet internowany, choæ ju¿ od roku 1981 z racji jawnej dzia³alno¶ci w legalnej NSZZ "Solidarno¶æ", by³ doskonale znany S³u¿bie Bezpieczeñstwa. Ma³o tego, wielokrotnie (10 razy) wyje¿d¿a³ do krajów kapitalistycznych. Jest to równie¿ wypadek w¶ród dzia³aczy opozycji bez precedensu. Tym bardziej, ¿e na ¦l±sku szala³ najwiêkszy komunistyczny terror. "Ekstremie" paszport czasami wrêczano, owszem, ale z piecz±tk±: bez prawa powrotu do PRL. TW "Karol" by³ najwy¿ej ulokowanym tajnym wspó³pracownikiem s³u¿b specjalnych
komunistycznego aparatu represji we w³adzach ruchu "Solidarno¶æ". Konfederacja Polski Niepodleg³ej o istnieniu takiej agentury by³a informowana. Ocena infiltracji struktury tzw. gliwickiej czê¶ci RKW NSZZ"S", zosta³a przekazana kierownictwu podziemnej "Solidarno¶ci" przez osobê informowan± przez Wydzia³ Operacyjny "Kontrwywiadowczy" KPN [¶wiadek ujawniony S±dowi zgodnie ze zobowi±zaniem pos³a Micha³a Janiszewskiego odn 8]. Kierownictwo podziemia ¶wiadome by³o penetracji przez s³u¿by specjalne. St±d w wolnej Polsce ju¿ po zwyciêstwie Przewodnicz±cego NSZZ "S" Lecha Wa³êsy w wyborach prezydenckich dosz³o, w 1991 roku, na terenie Kancelarii g³owy pañstwa do poufnego spotkania z udzia³em cz³onków w³adz "Solidarno¶ci".[¶wiadkowie odn. nr 9] Przegl±dano materia³y operacyjne by³ej S³u¿by Bezpieczeñstwa PRL. W tym równie¿ teczkê TW "Karol", "Docent" i "Oris". Zakres podejrzeñ ograniczy³ siê do 2 osób. Ju¿ wtedy by³ w¶ród nich Jerzy Buzek, i z tego najprawdopodobniej powodu nie zosta³ on Wojewod± Katowickim. Sprawa wybuch³a ponownie podczas Regionalnego Zjazdu "Solidarno¶ci" ¦l±sko-D±browskiej, gdzie Wiceprzewodnicz±cy zarz±du Regionu Zbigniew Martynowicz zarzuci³ publicznie J. Buzkowi wspó³pracê z SB. Jerzy Buzek

--

Donka ³obuzek europejski