Donos z wakacji

Data: 2010-08-06 10:30:00
Autor: de Fresz
Donos z wakacji
On 2010-08-05 20:09:22 +0200, Jacek Czerwinski <x@y.z.pl> said:

Pytanie: jaki jest dla was optymalny dzienny przelot, zeby czuc ze sie jedzie, a zarazem czuc ze sie odpoczywa?

Jakieś 200-350 jeśli ma być w kategoriach odpoczynku, oczywiście przy dobrej pogodzie (czyli sucho, ani za zimno, ani za ciepło). Bo w zlewie przy 10 Ceee, po 100 km odechciewa mi się całego tego motocyklowania.
Ale znam takich, co lubią se szczelić 800-1200 i tak parę dni ciurkiem. Ja po trasce 900 ciurkiem (fakt że z połowa w gównianej pogodzie) nie miałem ochoty patrzeć na motur przez 3 dni.

de Fresz

Donos z wakacji