Donosiciel po trupach do celu.

Data: 2011-07-05 10:40:47
Autor: Noname
Donosiciel po trupach do celu.
Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:iuucj4$j0q$1inews.gazeta.pl...
Wybór Tomasza Poręby na szefa tegorocznej kampanii parlamentarnej PiS jest sporym zaskoczeniem, także dla niego samego. Do tej pory nie brylował na politycznych salonach. Kim jest nowy człowiek Jarosława Kaczyńskiego?
- Z ręku na sercu mogę powiedzieć, że byłem tym bardzo zaskoczony, ale pozbierałem się dość szybko i zabieramy się do roboty - tak o wyborze siebie na szefa kampanii mówi Poręba, obecnie również europoseł z Podkarpacia, czyli matecznika PiS.

Młody Poręba to spuszczony ze smyczy wygłodniały kundel. Przegryzie gardło każdemu kto stanie na drodze prezesowi i jemu. Jeżeli zajdzie potrzeba przegryzie gardło i prezesowi. Dotychczasowe dokonania Tomasza potwierdzają tą diagnozę.

Data: 2011-07-05 15:09:31
Autor: cirrus
Użytkownik "Noname" <noname@noname.org> napisał w wiadomości news:4e12ce0c$0$2496$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To raczej choć młody, ale już wyleniały kundel.

--
stevep

Donosiciel po trupach do celu.