Donosicielstwo - polska tradycja narodowa...

Data: 2012-02-18 11:59:54
Autor: Tzva Adonai
Donosicielstwo - polska tradycja narodowa...
"Zawiadamiam iż firma X sprzedaje skarpety i rajstopy z pominięciem zapłaty za
podatek VAT dla skarbu państwa. Taki proceder ma miejsce od kilku lat. W
związku z końcem roku postanowiłem oczyścić swoje sumienie i niniejszym
zawiadamiam o tym przestępstwie UKS w Bydgoszczy. Co z tym zrobicie to wasza
sprawa".

"Sąsiad zarabia 1500 zł, połowę tej kwoty wydaje na mieszkanie, a właśnie
kończy budowę okazałego domu w Niemczu. Z czego? To na pewno szara strefa,
ludzie mówią, że handluje narkotykami i antykami".

"Chciałem zgłosić bezczelne oszukiwanie podatkowe W pubie Y nikt za nic nie
wydaje paragonu. Począwszy od wejścia szatniarka woła 5 zł i daje tylko
pieczątkę Barmanka woła 6 zł za wodę (piwo) i o paragonie można pomarzyć To
się w głowie nie mieści jakie wielkie pieniądze wciąż uciekają z naszego
budżetu Szczerze to w żadnym klubie, pubie w szatni nie ma nawet kasy
fiskalnej dla stwarzania pozorów Kontrolujcie, kontrolujcie bo ceny są bardzo
wysokie, a jak widać przedsiębiorcy mają kary za nic!!! Pozdrawiam i liczę na
Was. Za kilka tygodni się wybiorę i przekażę wyniki".

"Mają dom, luksusowe samochody i ciągle wyjeżdżają na wakacje. Moi sąsiedzi
zgromadzili spory majątek, a nigdzie na stałe nie pracują. Jak to możliwe? Coś
kręcą na lewo, proszę to sprawdzić"

"X ma w piwnicy kilka tysięcy litrów wina, sam produkuje alkohol, a później
sprzedaje na targowiskach. To lewy dochód, może powinniście się tym
zainteresować?".

http://bydgoszcz.gazeta.pl/bydgoszcz/1,48722,11161746,Uprzejmie_zawiadamiam__ze____czyli_jak_donosza_sasiedzi.html

Data: 2012-02-18 13:33:49
Autor: Chiron
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzvaadonai@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
[...]

To już typowa, niemiecka specjalność. Za drobne wykroczenie drogowe potrafią
zatrzymać kilka kilometrów dalej- na podstawie kilku zgłoszeń na policję...

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-02-18 13:43:39
Autor: Grzegorz Z.
Chiron napisał:

[...]

Zatrzymali cię i powiedzieli że mieli kilka zgłoszeń? Ciekawe czy i "na podstawie zgłoszeń" w Niemczech nie występuje problem
nieprawidłowego parkowania i debilnego tłumaczenia o "nie budowaniu
darmowych parkingów przez miasto" ? Niemcy to w przeciwieństwie do Polaków porządny, zdyscyplinowany naród
mający we krwi zamiłowanie do porządku i wzajemnej życzliwości.

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-02-18 14:00:07
Autor: Obserwator
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):
Niemcy to w przeciwieństwie do Polaków porządny, zdyscyplinowany naród
mający we krwi zamiłowanie do porządku i wzajemnej życzliwości.

szczegolnie udowodnili to tutaj:

http://pl.photaki.com/picture-obozu-koncentracyjnego-w-auschwitz-polska_59458.htm

Data: 2012-02-18 16:06:44
Autor: Grzegorz Z.
Obserwator napisał:

[...]

W tradycji użytkowników wielu grup Usenetu wątek, w którym w jednej z
wypowiedzi pojawia się porównanie do nazizmu lub Hitlera, uważany jest za
skończony, a ponadto uznaje się, że osoba, która użyła tego porównania,
„przegrała” dyskusję[2]. Obecnie reguła ta rozciąga się na wszelkie inne
internetowe sposoby wymiany zdań.

W 2007 „The Economist” stwierdził, że „w większości dyskusji dobrą zasadą
jest, że pierwsza osoba, która wyzwie drugą od nazistów, automatycznie
przegrywa dyskusję”[3].

Prawo Godwina odnosi się do pozamerytorycznego argumentu osobistego –
sposobu argumentowania, w którym na poparcie swojej tezy dyskutant powołuje
się na niezwiązane z tematem opinie lub zachowania swego oponenta. Z
drugiej strony w sytuacji, gdy ktoś porówna swego rozmówcę do hitlerowców,
ten chwyt erystyczny może też być rodzajem obrony przed tego typu
argumentami osobistymi.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_Godwina

Data: 2012-02-18 12:48:16
Autor: Marek
On 18 Lut, 16:06, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:
Obserwator napisał:

> [...]

sposobu argumentowania, w którym na poparcie swojej tezy dyskutant powołuje
się na niezwiązane z tematem opinie lub zachowania swego oponenta. Z

Hehe... obozy koncentracyjne - niezwiazane z Niemcami...to jest
dobre !

Donosicielstwo - polska tradycja narodowa...