Donosy

Data: 2009-04-25 20:03:44
Autor: rAzor
Donosy
Niejaki Skalimowski coś pisał na temat donosów.
Proszę bardzo - panie Heńku, pan będzie łaskaw donieść. Niech cała psp zobaczy, żeś ubek, oszczerca i świński insynuator.
Czekamy.

Data: 2009-04-25 22:08:21
Autor: Red Apple
Donosy

"rAzor" <huckleberry.hound@filutek.com.jp> wrote in message news:gsvibn$8lm$2news.interia.pl...
Niejaki Skalimowski coś pisał na temat donosów.
Proszę bardzo - panie Heńku, pan będzie łaskaw donieść. Niech cała psp zobaczy, żeś ubek, oszczerca i świński insynuator.
Czekamy.

Co to za Heniek?

Data: 2009-04-25 22:24:56
Autor: raff
Donosy
[...]

Nie ruszaj Henka, bo ci zrobi QQ.

R.

Data: 2009-04-25 23:39:36
Autor: rAzor
Donosy
Użytkownik Red Apple napisał:

[...]

Niejaki hesk - robi tutaj za wannabe-guru.
Ogólnie cieć i rozwodnik, żona go rzuciła (alkoholik?) i szuka dymu wśród grupowiczów. Cyc go olał, czepił się mnie, rozpowszechniając insynuacje o pedofilii, gwałtach i donosach do SB.
Krótko mówiąc - prosi się o rycerskie obicie ryja, tyle, że śmieć i cham bez honoru wymięka, a grupa toleruje.
Chciałem wszystkim podziękować. Jesteście - kurwa - COOL.

Data: 2009-04-25 15:00:02
Autor: mrdevilyn
Donosy
On 25 Kwi, 23:39, rAzor <huckleberry.ho...@filutek.com.jp> wrote:

Chciałem wszystkim podziękować. Jesteście - kurwa - COOL.

Nikt kurwa nie czyta waszych osobistych utarczek na publicznym forum.
A grupa ma to do siebie ze można tu wypisywac (i wiele osób korzysta z
tego bez umiarkowania) bezkarnie najwieksze debilizmy i absurdy oraz
lzyć i  poniżać swoich adwersarzy bez narażania się na powszechne
potępienie. Ale nawet na tak liberalnej grupie pewien niesmak
wzbudziło chyba ujawniene danych personalnych jednego z grupowiczów,
zwłaszcza że zostały one uzyskane (jak się wydaje) dzieki prywatnej i
poufnej korespondencji.
J-23

Data: 2009-04-26 00:40:32
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Donosy
mrdevilyn@gmail.com wrote:

[...]

Niektórzy donosicielstwo maja we krwi, a mnie to ujawnienie skojarzyło się
własnie z donosicielstwem - no bo moze ktoś odpowiedni przeczyta i się
zajmie...

--
Pit

Data: 2009-04-26 11:40:48
Autor: Fauteur
Donosy
On Sun, 26 Apr 2009 00:40:32 +0200, Pit Kowalski albo Nowak
<pit@poczta.pit> wrote:

mrdevilyn@gmail.com wrote:

> [...]

Niektórzy donosicielstwo maja we krwi, a mnie to ujawnienie skojarzyło się
własnie z donosicielstwem - no bo moze ktoś odpowiedni przeczyta i się

 wlasnie razorek ujawnil bez mojej zgody moje dane personalne  i za to azorek beknie...

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-26 01:10:57
Autor: rAzor
Donosy
Użytkownik mrdevilyn@gmail.com napisał:
On 25 Kwi, 23:39, rAzor <huckleberry.ho...@filutek.com.jp> wrote:

Chciałem wszystkim podziękować. Jesteście - kurwa - COOL.

Nikt kurwa nie czyta waszych osobistych utarczek

Spierdalaj.

Data: 2009-04-26 11:40:47
Autor: Fauteur
Donosy
On Sun, 26 Apr 2009 01:10:57 +0200, rAzor

> Nikt kurwa nie czyta waszych osobistych utarczek
Spierdalaj.

 buhahaaaaaaaaahahahhahahhahahahahhahahaaaa!

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-26 08:32:38
Autor: antyanatinae
Donosy
Użytkownik "rAzor" <huckleberry.hound@filutek.com.jp> napisał

Chciałem wszystkim podziękować. Jesteście - kurwa - COOL.

Spierdalaj chamie. Szukasz poparcia wyśmiewaczu ludzkich tragedii?

P.
--
Palikot: Kaczyńscy to kurduple i tchórze!

Data: 2009-04-26 08:40:13
Autor: konserwator
Donosy
antyanatinae wrote:
[...]

no przeciez raZor tak mocnio z twojej tragedii sie nie wysmiewa. Tylko troche...

rym

Platforma cie kocha http://www.youtube.com/watch?v=TppqEVD1ekE
http://www.youtube.com/watch?v=xd2pqVBZEVc&feature=related
Czlowiek, ktory w swoim otoczeniu toleruje aferzystow nie moze byc
prezydentem Polski! A oto NAZWISKA POSŁÓW KTÓRZY GŁOSOWALI PRZECIWKO
WPISANIU ROTMISTRZA WITOLDA PILECKIEGO DO TEKSTU DOKUMENTU
USTANAWIAJĄCEGO DZIEŃ 25 MAJA, ROCZNICY ŚMIERCI ROTMISTRZA EUROPEJSKIM
DNIEM BOHATERÓW WALKI Z TOTALITARYZMEM. ZAPAMIĘTAJMY ICH:

Czarnecki Marek Aleksander, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski,
Olbrycht, Protasiewicz, Saryusz-Wolski, Siekierski, Zaleski, Zwiefka,
Geringer de Oedenberg, Grabowska, Liberadzki, Masiel, Sonik, Gierek

Data: 2009-04-26 08:47:44
Autor: antyanatinae
Donosy
Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał

no przeciez raZor tak mocnio z twojej tragedii sie nie wysmiewa. Tylko troche...

Pudło. Jak spojrzysz na ostanie kilka dni, to nawet debil zrozumie kto tutaj przechodzi tragedie.

P.
--
Palikot: Kaczyńscy to kurduple i tchórze!

Data: 2009-04-26 10:45:32
Autor: rAzor
Donosy
[...]

A to moja wina, ze głosowałeś na PiS, pohebie?

Data: 2009-04-26 11:40:49
Autor: Fauteur
Donosy
On Sun, 26 Apr 2009 10:45:32 +0200, rAzor
> [...]

> P.
A to moja wina, ze głosowałeś na PiS, pohebie?

 buuuhahhahahahahhahahahahahhahahahahaaa!

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-26 11:40:47
Autor: Fauteur
Donosy
On Sat, 25 Apr 2009 23:39:36 +0200, rAzor
<huckleberry.hound@filutek.com.jp> wrote:

Niejaki hesk - robi tutaj za wannabe-guru.

 gdziez mi do ciebie ;o))) ty dzierzysz palme pierwszenstwa.

Ogólnie cieć i rozwodnik,

 opowiedz cos o sobie psiarczyku ;o)))

żona go rzuciła (alkoholik?)

 nie przenos na innych swoich problemow z zasypianiem ;o)))

i szuka dymu wśród grupowiczów.

 nie wsrod grupowiczow tylko ty dostajesz sraczki z niewiadomego
 mi powodu. rzucasz moim nazwiskiem, swego sie wstydzisz psiarczyku?

Cyc go olał,

 z cycem zawarlem "cichy" rozejm. w zamian mohery dadza mu spokoj.
czepił się mnie, rozpowszechniając insynuacje o pedofilii, gwałtach i donosach do SB.

 pogielo cie pisarczyku? kto sie ciebie czepia, kto insynuje  ci zes pedofil, gwalciciel i kapus? cos ci sie zdrowo musialo
 popierdzielic w tej glowce. co ty cpasz chlopie ?
Krótko mówiąc - prosi się o rycerskie obicie ryja,

 ty i rycerz. buuuuhahhahahahahahahhahahaah! raczej knecht.

tyle, że śmieć i cham bez honoru wymięka, a grupa toleruje.

 sam jestes smiec, cham, fiut bez honoru. i nie szukaj na
 grupie kolegow. grupa pokazala ci za kogo cie ma. podwin ogon.

Chciałem wszystkim podziękować. Jesteście - kurwa - COOL.

 alez sie rozczulilem nad twoim losem. chlopie, ty sie lecz.
 to co ci sie sni po pijaku to nie jest rzeczywistosc. wbiles
 sobie cos do lysiejacej glowenki i wydaje ci sie, ze ktos  ci cos insynuje. to poczatki choroby. bedzie gorzej.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-26 11:40:47
Autor: Fauteur
Donosy
On Sat, 25 Apr 2009 20:03:44 +0200, rAzor
<huckleberry.hound@filutek.com.jp> wrote:

Niejaki Skalimowski

 przedstaw sie swoim nazwiskiem tchorzu!  tylko tym prawdziwym. po dziadkach ;o)

coś pisał na temat donosów.

 no wlasnie, kochasiu. ladnie to tak donosic do ISP ?

Proszę bardzo - panie Heńku, pan będzie łaskaw donieść.

 oooo, zmiekla ci rura... juz jestm pan ;o)))

Niech cała psp zobaczy, żeś ubek,

 nie przenos na innych swoich cech charakteru...

oszczerca

 o co ci znow chodzi psiarczyku ? o co sie tak obraziles,  ze piana wali ci z pyska? o ta toyote?
i świński insynuator.

 sam jestes "swinski inseminator" ;o)))

Czekamy.

 czyli kto ? caly lpr ?;o)))  przyjdz sam. nie boj sie. --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-26 17:50:47
Autor: rAzor
Donosy
Użytkownik Fauteur <he®sk> napisał:
[...]

Nie jestes pan - jesteś KAPUŚ i cham.

Data: 2009-04-27 06:50:20
Autor: Persecuteur
Donosy
On Sun, 26 Apr 2009 17:50:47 +0200, rAzor
<huckleberry.hound@filutek.com.jp> wrote:

>  oooo, zmiekla ci rura... juz jestm pan ;o)))
Nie jestes pan - jesteś KAPUŚ i cham.

 mozesz sobie pisac co tam sobie chcesz.
 nie zamierzam dluzej tolerowac twego zachowania.

 --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2