Donoszą na CBA. Za podsłuchy i GPS.

Data: 2010-02-02 21:50:56
Autor: Artur Borubar
Donoszą na CBA. Za podsłuchy i GPS.
Ujawnienie części podsłuchów dotyczących afery hazardowej, a także tajemnicze zniknięcie bazy pozycji z GPS w służbowych autach - tych dwóch spraw dotyczą doniesienia o możliwości popełnienia przestępstwa w CBA pod rządami Mariusza Kamińskiego. Ale - jak ustalił DGP - to nie koniec, bo doniesień może być więcej.

http://www.dziennik.pl/polityka/article540810/Donosza_na_CBA_Za_podsluchy_i_GPS.html

Przemek

"Taki los może czekać odpowiedzialnych za zakup nieruchomości w Kazimierzu nad Wisłą od znajomych Jolanty i Aleksandra Kwaśniewskich. Kierownictwo CBA zakładało, że wart ok. 3 mln zł. dom faktycznie należy do pary prezydenckiej. Założono, że mężczyzna przedstawiający się jako oficjalny właściciel pieniądze ze sprzedaży przekaże Kwaśniewskim. Operacja zakończyła się fiaskiem, ale agent CBA został właścicielem nieruchomości. A konkretnie - stało się nim CBA. Jej utrzymanie kosztuje krocie. W dodatku właściciel domaga się drugiej transzy zapłaty. Notariusz nie zgodził się na unieważnienie umowy."

--
 Z dokumentu wynika, że w CBA nie było jasnych
kryteriów, według których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi

Data: 2010-02-02 22:10:04
Autor: awe
Donoszą na CBA. Za podsłuchy i GPS.
Jezus Maria to z PO jest juz tak tragicznie?
awe

Data: 2010-02-02 22:08:19
Autor: Adam

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hka3v5$uvj$1news.onet.pl...
Jezus Maria to z PO jest juz tak tragicznie?
awe
Już? Tragicznie było było z nimi od początku.
AC __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4829 (20100202) __________

Data: 2010-02-02 22:42:24
Autor: awe

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hka4cv$k7v$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]
-- -- --
To ja wiem, ale moje "tak tragicznie" - to juz jest dno dna
awe

Donoszą na CBA. Za podsłuchy i GPS.