DonuĹ? Kononowicz Putin

Data: 2011-05-11 10:39:18
Autor: Leprechuan
DonuĹ? Kononowicz Putin

Użytkownik "Inc" <gfhf@lljl.pl> napisał w wiadomości news:iqd2jq$se5$1dont-email.me...

O wyborze strategii medialnej Donalda Tuska zdecydowało dwóch gigantów polityki. Pierwszym z nich jest Władimir Putin, na którego pstryknięcie budzą się wszystkie służby Rosji,

Przypomnij mi kto rok temu wygłaszał orędzie do przyjaciół Rosjan?

BomBel

Data: 2011-05-11 22:09:57
Autor: Kaczysta
DonuĹ? Kononowicz Putin

Użytkownik "Leprechuan" <brudy@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4dca4b29$0$2447$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jest dość istotna różnica pomiędzy zwykłymi obywatelami Rosji (i do nich kierował swe słowa JK), a wysokimi funkcjonariuszami Rosji, wywodzącymi się ze służ specjalnych ZSRR (którym dupsko liże nasz nie-rząd).
AZ

DonuĹ? Kononowicz Putin