[foto] Dookoła Jezioraka oraz Jerzwałd i okolice.

Data: 2020-06-05 01:36:58
Autor: bans
[foto] Dookoła Jezioraka oraz Jerzwałd i okolice.
https://photos.app.goo.gl/cV7hyMbbfmeZJMqT6

Czy warto tam jechać 500km w jedną stronę? Jeśli ktoś całe życie mieszka w mieście - tak, ale jeśli tak jak ja na wsi, gdzie woda i las są normą - zdecydowanie nie ;)

Data: 2020-06-05 11:08:39
Autor: Jan Cytawa
bans pisze:

https://photos.app.goo.gl/cV7hyMbbfmeZJMqT6

Czy warto tam jechać 500km w jedną stronę? Jeśli ktoś całe życie
mieszka w mieście - tak, ale jeśli tak jak ja na wsi, gdzie woda i
las są normą - zdecydowanie nie ;)

Musze siegnac do swojego archiwum. Bylem tam kilka lat temu. Jezdzilismy po calej okolicy kilka dni. I tez Jeziorak objechalismy. Nad grobem Nienackiego bylismy i sie ucieszylem, bo wedlug ciebie komuchem nie jestem.:) Czulem sie wtedy calkiem swojo.

Dzieki za fajne zdjecia

Jan Cytawa

Data: 2020-06-05 03:26:15
Autor: bans
W dniu piątek, 5 czerwca 2020 11:08:41 UTC+2 użytkownik Jan Cytawa napisał:

Nad grobem Nienackiego bylismy i sie ucieszylem, bo wedlug ciebie komuchem nie jestem.:) Czulem sie wtedy calkiem swojo.

Może detektor był zepsuty? ;)

Data: 2020-06-05 23:24:45
Autor: Maciek
W dniu 05.06.2020 o 10:36, bans pisze:
https://photos.app.goo.gl/cV7hyMbbfmeZJMqT6

"Łapka w górę" świetne zdjęcia.

[foto] Dookoła Jezioraka oraz Jerzwałd i okolice.