Dopadli go!

Data: 2020-08-25 12:18:09
Autor: Runt
Dopadli go!
https://wyborcza.pl/7,75398,26236847,bank-czarneckiego-coraz-blizej-przejecia-przez-panstwo.html

"Bankowy Fundusz Gwarancyjny odmówił zgody na sprzedaż aktywów Idea Banku. To mniejszy z banków Grupy Getin Leszka Czarneckiego."

"Jego właściciel dwa lata temu ujawnił aferę korupcyjną w Komisji Nadzoru Finansowego. Od tego czasu nadzór bankowy toczy z nim wojnę, którą Czarnecki przegrywa. Od lutego sąd nie wyznacza terminu rozprawy b. szefa KNF, Marka Chrzanowskiego."

Słuszną linię ma wasza partia!
--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!

Data: 2020-08-25 12:30:16
Autor: boukun
Dopadli go!
Użytkownik "Runt"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Kto to widział, żeby banki były w rękach Żydów.

boukun

Data: 2020-08-25 12:57:06
Autor: FT7
Dopadli go! Wódz Kaczyński to widział.
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Wódz Kaczyński to widział, pod warunkiem, że te banki
są w rękach PiSowskich Żydów.
Komunistyczny prokurator Stanisław Piotrowicz jest dobry pod warunkiem,
 że służy PiSkomunie.

Data: 2020-08-25 15:27:35
Autor: Runt
Dopadli go!
W dniu 2020-08-25 o 12:30, boukun pisze:
[...]

Jakies nazwiska tych Żydów możesz podać?

Data: 2020-08-25 13:52:12
Autor: z
Dopadli go!
Nie linkuj do płatnych materiałów bo ktoś może Cię nazwać PRZEBRZYDŁYM SPAMEREM ;-)

Data: 2020-08-25 14:03:31
Autor: u2
Dopadli go!
W dniu 25.08.2020 o 13:52, z pisze:
Nie linkuj do płatnych materiałów bo ktoś może Cię nazwać PRZEBRZYDŁYM SPAMEREM ;-)

ty w to klikasz ? wiadomo, że GW jest za paywall:))))))))))))

Data: 2020-08-25 15:22:18
Autor: Runt
Dopadli go!
W dniu 2020-08-25 o 14:03, pijaczyna u2 pisze:
W dniu 25.08.2020 o 13:52, z pisze:
Nie linkuj do płatnych materiałów bo ktoś może Cię nazwać PRZEBRZYDŁYM SPAMEREM ;-)
ty w to klikasz ? wiadomo, że GW jest za paywall:))))))))))))

masz cos do powiedzenia w temacie? Jak nie to WON!

Data: 2020-08-25 16:18:45
Autor: u2
Dopadli go!
W dniu 25.08.2020 o 15:22, Runt pisze:
[...]

te szpunt robisz doskonałą robotę, odstraszasz potencjalnych nabywców GW, rób tak dalej szpunt:))))))))))))))))))

Data: 2020-08-26 00:15:52
Autor: PureNick
Dopadli go!
Nie linkuj do płatnych materiałów bo ktoś może Cię nazwać PRZEBRZYDŁYM SPAMEREM ;-)

Runt spamuje, wyborcza spamuje
http://ibozaur.ugu.pl/szmata_wyborcza_spamuje.jpg
Jak rzyć?
:D

--
~~/PP/~~/SF/~~

Data: 2020-08-26 08:38:04
Autor: Runt
Dopadli ibozaura!
W dniu 2020-08-26 o 00:15, PureNick pisze:
Nie linkuj do płatnych materiałów bo ktoś może Cię nazwać PRZEBRZYDŁYM
SPAMEREM ;-)

Runt spamuje,

POważnie? co w takim razie robisz ty? wspierasz kanalie typu u2 i zenuś?

wyborcza spamuje

to po cholerę ją czytasz?

http://ibozaur.ugu.pl/szmata_wyborcza_spamuje.jpg

chciałbyś za darmochę leniu? ;-)))

Jak rzyć?

dołącz do u2 i zenusia. oni uwielbiają walenie w rzyć.

:D

spadaj ;-)))

Data: 2020-08-28 01:27:34
Autor: PureNick
Dopadli ibozaura!
W dniu 2020-08-26 o 00:15, PureNick pisze:
Nie linkuj do płatnych materiałów bo ktoś może Cię nazwać PRZEBRZYDŁYM
SPAMEREM ;-)

[...]
chciałbyś za darmochę leniu? ;-)))

Mam wyborczą za darmochę w ramach anonimowej wymiany sąsiedzkiej
i uważam że jest bardzo pożyteczna - pod buty w przedpokoju w zimie.

A tak, leniem jestem od urodzenia :/ Urodziłem się w niedzielę.

--
~~/PP/~~/SF/~~

Data: 2020-08-28 08:31:50
Autor: Runt
Dopadli ibozaura!
W dniu 2020-08-28 o 01:27, PureNick pisze:

Mam wyborczą za darmochę w ramach anonimowej wymiany sąsiedzkiej
czyli kali ukraść - dobrze!
i uważam że jest bardzo pożyteczna - pod buty w przedpokoju w zimie.
No cóż, każdy urządza dom, mieszkanie czy chlew jak sobie chce.
tylko po jakiego grzyba drukujesz GW kłamco!? ;-))))
A tak, leniem jestem od urodzenia :/ Urodziłem się w niedzielę.
nu!

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-08-29 00:39:43
Autor: PureNick
Dopadli ibozaura!
W dniu 2020-08-28 o 01:27, PureNick pisze:

Mam wyborczą za darmochę w ramach anonimowej wymiany sąsiedzkiej
czyli kali ukraść - dobrze!
Ukraść? - pisałem o wymianie.

[...]
tylko po jakiego grzyba drukujesz GW kłamco!? ;-))))
Patrz powyższe.

A tak, leniem jestem od urodzenia :/ Urodziłem się w niedzielę.
nu!

Nu, zajec, pogodi!
:D

--
~~/PP/~~/SF/~~

Data: 2020-08-29 08:43:12
Autor: Runt
Dopadli ibozaura!
W dniu 2020-08-29 o 00:39, PureNick pisze:
W dniu 2020-08-28 o 01:27, PureNick pisze:
Mam wyborczą za darmochę w ramach anonimowej wymiany sąsiedzkiej
czyli kali ukraść - dobrze!
Ukraść? - pisałem o wymianie.
w zamian za twoj papier toaletowy otrzymujesz od sasiada wersje elektroniczna GW? gówniany interes! ;-)))
[...]
tylko po jakiego grzyba drukujesz GW kłamco!? ;-))))
Patrz powyższe.
pisales, ze uzywasz GW jako "dywanik" w WC. zgrywasz na pena czy na dyskietke 5"25? ;-)))
nie moja bajka. sowiecka. ;-))))