Dopadło i mnie - stłuczka i "nie przyznaje się"

Data: 2018-05-11 18:34:47
Autor: Endriu11111111
Dopadło i mnie - stłuczka i "nie przyznaje się"

Walneła mi dzis babeczka.

Ja to się boję takiej kamerki montować, bo zgodnie z zasadą, że oczym myślisz to się materializuje:

Odpowiedzialność w myśleniu - WEZWANIE!
https://www.youtube.com/watch?v=dLsuSRhqk9s

....jak tylko zamontuje to urządzenie to ktoś we mnie przypierdoli, albo nagram jakiś drastyczny wypadek. Jeździł 15 lat bez kamerki i nigdy nic się nie wydarzyło ....

Endriu

Data: 2018-05-11 21:30:14
Autor: edybytr100
Dopadło i mnie - stłuczka i "nie przyznaje si ę"
Jak są zeznania, sprawa idzie do sadu rejonowego, rozprawa trwa 5 minut w trybie niejawnym, wyrok zgodny z orzeczeniem Policji. Strona niezgadzajaca sie z wyrokiem sklada sprzeciw i druga rozprawa jest w trybie jawnym.

Data: 2018-05-12 04:59:55
Autor: Budzik
Dopadło i mnie - stłuczka i "nie przyznaje się"
Użytkownik Endriu11111111 ppp@interia.pl ...

...jak tylko zamontuje to urządzenie to ktoś we mnie przypierdoli,
albo nagram jakiś drastyczny wypadek. Jeździł 15 lat bez kamerki i
nigdy nic się nie wydarzyło ....

Nie wiem ile km zrobiłes przez te 15 lat a jak juz mowiłem - ciezko mierzy sie dystans jednostkami czasu...

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic na to nie można poradzić. To byłby

Dopadło i mnie - stłuczka i "nie przyznaje się"